וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מאסטר שף קשורה למחסור בטבחים?

17.8.2015 / 15:00

בשנים האחרונות הולך וגדל הקושי לגייס טבחים למסעדות בישראל, אבל לא רק כאן. מכתבה שהתפרסמה בארה"ב בסוף השבוע האחרון, עולה כי גם המסעדות האמריקאיות נמצאות בבעיה דומה, והאשמה, תתפלאו, היא בין היתר גם בתכניות הריאליטי

צילום מסך

לאחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר על מסעדות שמשוועות לעובדי מטבח. נראה שבשנה האחרונה הולך וגובר הקושי לגייס טבחים טובים שיחזיקו מעמד לאורך זמן. ואנחנו לא לבד. כתבה שהתפרסמה בוושינגטון פוסט בסוף השבוע האחרון מתארת תמונה דומה ואף חמורה יותר ברחבי ארה"ב. אם בעבר מסעדה נחשבת בניו יורק יכלה לסנן מתוך שנים עשר מועמדים למשרה, עכשיו על כל טבח - רבות שתים עשרה מסעדות.

אחת הסיבות למחסור היא תכניות הריאליטי, בהן מכתירים את השף הגדול הבא. התכניות יוצרות אצל טבחים צעירים את האשליה שניתן להגיע לתהילה בלי לעבור את הדרך הארוכה והקשה, ושמדובר במקצוע נוצץ ויצירתי, מה שמתנפץ להם בפרצוף במשמרת הראשונה. בארה"ב לא אופטימיים לגבי עתיד המקצוע, אבל אנחנו שומרים על תקווה: תכניות הריאליטי מתישהו ייעלמו – וכולנו עדיין נחיה בשביל לאכול.


טור דעה: בדרך לתואר שף עוצרים במטבח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם הריאלטי אשם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully