וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיקות שאחרי: עוגות הדבש הכי טובות

2.9.2015 / 12:02

יבשות, קרמיות, בחושות ואלוהיות - עשרות עוגות דבש ואלפי קלוריות נטעמו על ידי חברי המערכת כדי להכריע- איפה תוכלו לקנות את עוגת הדבש הטובה ביותר?

צילום: נמרוד סונדרס עריכה: אמיר קוטיגרו

וידיאו מראש השנה 2013 - אופן הכנתה של העוגה ששימשה השראה להרבה עוגות דבש השנה: ריז'יק דבש של הבייקרי

טעימת החג של וואלה! אוכל

כמיטב המסורת, עשרות עוגות דבש לראש השנה הגיעו בזו אחר זו למערכת וואלה! אוכל וחברי המערכת טעמו את מיטב התוצרת של 23 קונדיטוריות ברחבי הארץ כדי שאתם לא תצטרכו. התוצאות - לפניכם.



סיקור מיוחד: כל מתכוני ראש השנה בוואלה! אוכל

המושלמת: דלאל

עוגת דבש בדלאל. צילום: מאיר כהן,
עוגת דבש בדלאל/צילום: מאיר כהן

דבר המפרסם: דלאל הקונדיטוריה בנוה צדק מציגה את הקולקציה ובה עוגת דבש בירה שחורה ואגוזי מלך (42 שקלים) עוגת דבש מסורתית עגולה (42 שקלים); טארט נורמנדי עשוי מבצק פריך, קרם שקדים, תפוחי עץ וקרם פטיסייר אפוי (95 שקלים); עוגת דבש וקרם גבינה; חלות חגיגיות עגולות (18 שקלים) ועוד.

הטעימה המנצחת: עוגת דבש בירה שחורה – דלאל יודעים שסוס מנצח לא מחליפים ועוקפים בסיבוב את כל מי שמנסה להמציא עצמו מחדש כל שנה. עוגה נימוחה, כיפית, אגוזית, חגיגית אבל לא פומפוזית מדי. הצלחה מסחררת. הבירה השחורה מאזנת את הדבש, עשר של עוגה, בעיקר כשהיא חמה מהתנור.

להשיג ב: דלאל הקונדיטוריה: כל ישראל חברים - 7 , נווה צדק, ת"א. 03-5109292

המעולה: נומילי פטיסרי

עוגת דבש נומילי פטיסרי. צילום: פיטר גוס,
עוגת דבש נומילי פטיסרי/צילום: פיטר גוס

דבר המפרסם: לכבוד ראש השנה מציע הפטיסרי הצרפתי נומילי עוגת דבש קלאסית מדבש מכוורת טהור (36 שקלים), עוגת דבש בחושה בשילוב מחית אגוזי לוז (42 שקלים), קראמבל תפוחי עץ בשני גדלים (80/150 שקלים), עוגת עקיצת הדבורה בשני גדלים (80/135 שקלים) ועוד.

הטעימה המנצחת: דבש אגוזי לוז – עוגה רטובה, נימוחה ואגוזית, רטובה במידה וכיף שהיא קטנה יחסית (תתאים לארוחת חג מצומצמת של עד 6 אנשים). הדבש עדין ומתקתק בעדינות מירבית ויש עוד אלמנט בטעם - מחית אגוזי הלוז מוסיפה עומק.

לא הכל דבש: חבל שהאגוזים מרוכזים במרכז העוגה ולא מפוזרים יותר, ויש מי שעבורם העוגה תהיה קטנה מדי.

להשיג ב: נומילי פטיסרי, סוקולוב 3 פינת ויצמן, כפר-סבא 09-7662616. נומילי פטיסרי, הבנים 14, הוד-השרון 09-7441920

הטובות: מיקי שמו

עוגת דבש אצל מיקי שמו. צילום: דן לב,
עוגת דבש אצל מיקי שמו/צילום: דן לב

דבר המפרסם: קונדיטוריית שמו משיקה: עוגת עקיצת הדבורה: בצק בריוש בציפוי שקדים ודבש במילוי קרם וניל (49 שקלים), דובוש דבש: עוגה הונגרית מסורתית בשילוב שכבות בצק דבש וקרם וניל (49 שקלים), עוגות קלאסיות כמו עוגת דבש ואגוזי מלך; עוגת דבש ותמר מג'הול ועוד (38 שקלים לעוגה) עוגות תפוחים כמו עוגת תפוחים,קראמבלס ודבש ועוד מבחר עוגות וחלות חגיגיות.

הטעימה המנצחת: תפוחים, קראמבלס ודבש- עוגה מצוינת, לחה במידה יפה, גבוהה, אסתטית, נימוחה, המתיקות לא מוגזמת. דבש עדין ברקע ולמעלה, יש קראמבל כיפי.

לא הכל דבש: לא מומלץ למי שמחפש טעמים דומיננטיים של דבש.

להשיג ב:רשת קונדיטוריית שמו

הטובות: ביסקוטי

עוגות לחג בביסקוטי. בועז לביא, מערכת וואלה! NEWS
עוגות הדבש של ביסקוטי/מערכת וואלה! NEWS, בועז לביא

דבר המפרסם: קונדיטוריית ביסקוטי משיקה קולקצייה בשילוב סמלי החג. בין העוגות: עוגת דבש ופלחי תפוחים (44 שקלים לתבנית אינגליש קייק), עוגת דבש ופלחי אגסים (44 שקלים לתבנית אינגליש קייק), קראק פאי דבש- פאי שיבולת שועל עם טופי דבש (78 שקלים), עוגת לאמברג'ק- עוגה בחושה עם תמרים, תפוחים, דבש וקראמבל (68 שקלים) ועוד.

הטעימה המנצחת: קראק פאי - פאי טוב, טעים, דחוס, כמו שקראק פאי צריך להיות.

לא הכל דבש: מי שמצפה לעוגה של קפה 48 יתאכזב, כמו כן, מדובר בעוגה מתוקה מאוד.

להשיג ב: ביסקוטי. הירקון 67 א.ת. בני ברק; העצמאות 104 נווה עוז, פתח תקווה. טלפון להזמנות: 03-5704015/8

הלא רעות: בייקרי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוגת דבש סילאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: קולקציית החג של הבייקרי כוללת עוגת סנט אונורה (128 שקלים), עוגת דבש וסילאן (35 שקלים), פנטונה – חלת בריוש מילאנזית,עם צימוקים והדרים (54 שקלים), מלבי אישי, טבעוני בכוס זכוכית עם פיסטוקים ותפוחי עץ (28 שקלים), רולדת שמרים ותפוחי עץ (38 שקלים).

הטעימה המנצחת: אם היה בה דבש היינו בוחרים בעוגת סנט אונורה שגרמה לטועמים לבכות מאושר אבל בדבש עסקינן, כך שלקחה עוגת דבש וסילאן עם אגוזים, שהייתה מאוד דחוסה עם קראסט נחמד, מרקם לח במידה, הצ'אנקים של האגוזים מוסיפים קראנצ'יות, והגלייז מעניק פיין טיונינג יוקרתי.

לא הכל דבש: התבלינים מאוד דומיננטיים ולא מומלצת לילדים בגלל חתיכות האגוזים הגדולות התבלינים דומיננטים, לא מומלצת לילדים.

להשיג ב: בייקרי. רחוב יד חרוצים 13, תל אביב. 03-5371041. בייקרי אבן גבירול 72, תל אביב. 03-6961050. בייקרי כיכר המדינה. רחוב ויצמן 67, תל אביב. 03-6203363. בייקרי דליקטסן. רחוב יהודה הלוי 79-81, תל אביב.

הלא רעות: לחמים

עוגת דבש במאפיית לחמים. צילום: דניאל לילה,
עוגת דבש במאפיית לחמים/צילום: דניאל לילה

דבר המפרסם: עוגת דבש קלאסית מתובלת- פרווה (39 שקלים), עוגת דבש סבתא עם קוביות תפוחי עץ בניחוח קינמון (49 שקלים), קוגלהוף דבש ופקאן, עוגת דבש עסיסית מלא בפקאנים (65 שקלים), בצק קרנץ' עם תפוחים מקורמלים ומרציפן (49 שקלים), עוגת שוקולד נוגט בציפוי גנאש שוקולד (69 שקלים), עוגה כמו של פעם - שכבות בצק דבש עדין, שמנת ואגוזים (69 שקלים) ועוד.

הטעימה המנצחת: ושוב גם כאן הצרנו על כך שעוגת שושני המרציפן המושלמת היא לא עוגת דבש. דבש סבתא - טעימה, מנחמת, עושה חשק לבצוע עוד ובאמת מזכירה בטעמה עוגות שסבתות נוהגות לאפות לחג. נעימה בגרון.

לא הכל דבש: קצת מתוקה מדי והתפוחים לא מספיק מורגשים.

להשיג ב: סניפי הרשת

המיטיבה לבצע: רולדין

עוגת דבש ריזיק של רולדין. צילום: רונן מנגן,
ריז'יק דבש של רולדין/צילום: רונן מנגן

דבר המפרסם: רשת רולדין יוצאת עם מגוון רחב של עוגות בעבודת יד לשולחן החג. עוגת דבש פרווה בשילוב תפוחים, מרנג קפה אגוזי מלך ושקדים פרוסים (39.90 שקלים), ריז'יק דבש ומסקרפונה - שכבות של בצק דבש קרמל אפויות וקרם מסקרפונה דבש וניל (59.90 שקלים), גאלט -שכבות בצק עלים חמאה במילוי קרם שקדים ותפוחים בקרמל בעיטור שקדים (44.90 שקלים), עוגת דבש קלאסית עם תבלינים ארומטיים (35 שקלים ועוד).

הטעימה המנצחת: אחרי שהבייקרי הביאו את בשורת הריז'יק לפני שנתיים, השנה נדמה שהעוגה הזאת צצה בקולקציה של כל קונדיטוריה. רולדין היטיבו לבצע, עם קרם שמזכיר מעדן חלב ענוג (מספר טועמים נזכרו בערגה בדני ווניל), עוגה כיפית מאד עם הקפה.

לא הכל דבש: היחס לא טוב בין הבצק לקרם, יותר מדי קרם קצפתי והבצק לא מספיק דומיננטי.

להשיג ב: רולדין. בסניפי הרשת. 09-8999927

החביבה: יאמי

פאי תפוחים בדבש. מתוך: יעל וליאת אופות אגדות, מערכת וואלה! NEWS
פאי תפוחים בדבש/מערכת וואלה! NEWS, מתוך: יעל וליאת אופות אגדות

דבר המפרסם: הבשלנים של יאמי מציעים שלל מאפים לחג, למשל - יעל וליאת- אופות אגדות מציעות עוגת דבש ותבלינים עם תפוחי עץ מקורמלים (גודל 16: 65 שקלים, גודל 26 90 שקלים), כמו גם פאי תפוחים בדבש וקינמון על בסיס אגוזים ושקדים טחונים (גודל 16: 65 שקלים, גודל 26: 90 שקלים) ועוד.

הטעימה המנצחת: פאי תפוחים בדבש וקינמון - יותר מפאי תפוחים הענקנו לה את הכינוי עוגת חרוסת, וגם זללנו אותה כך, עם כפית. אי אפשר לאכול אותה כמו עוגה רגילה, כי הכל מתפרק והקראסט קמחי מדי, אבל היא טעימה מאד, גם המילוי וגם הבצק.

לא הכל דבש: יש בתוכה קצת קליפות תפוח שעירות, שזה מבאס.


להשיג ב: אתר יאמי

המשתלמת: קיזלרס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: מאפיית קייזלרס מציעה לחג עוגה בחושה פרווה (25 שקלים), שטרודל תפוחי עץ וינאי (40 שקלים), שטרודל פרג (40/20 שקלים), חלות לחג עם חמוציות (20 שקלים) ועוד.

הטעימה המנצחת: עוגה בחושה פרווה- לחה, מעט צמיגית, עוגת דבש סטדרנטת, חביבה, טעם של דובשנית טובה. אוורירית, נימוחה, לא חנק. עוגת דבש קלאסית טובה. מבחינת מחיר - שוברת את השוק ומעניקה את התמורה הגבוהה ביותר לכסף.

לא הכל דבש: לא נראית אטרקטיבית במבט ראשון וקצת ספוגית מדי.

להשיג ב: קיזלרס. השומר 28, חיפה. 0544430202.

כל סמלי החג: ביגה

עוגת דבש של רשת ביגה. צילום: אסף לוי,
עוגת דבש של רשת ביגה/צילום: אסף לוי

דבר המפרסם: רשת ביגה מגישה עוגת שמרים במילוי תפוחים בדבש ווניל (39 שקלים).

הטעימה המנצחת: עוגת שמרים תפוחים - עוגת דבש שהתחפשה לעוגת תפוחים, מאוד טעימה אבל לא בדיוק נכנסת להגדרה של עוגת דבש קלאסית. מצוינת לאירוח, גבוהה ויפה.

לא הכל דבש: טיפה יבשה.

להשיג ב: רשת ביגה

ידידותית לילדים: קארם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דובשניות במאפיית קארם/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: בפטיסרי ק?אר?ם חוגגים את ראש השנה עם טארט נורמנדי – במילוי תפוחים, רוטב נורמנדי (75 שקלים), עוגת דבש קלאסית (40 שקלים) עוגת מוס וניל ושוקולד לבן, מוס דבש על בסיס ספוג וניל, ג'לי תפוחים וקוביות תפוחים. גלייז (ציפוי) שוקולד לבן (קוטר 22 – 180 שקלים, קוטר 8 – 34 שקלים), דובשניות קמח מלא, תוצרת בית (16-18 דובשניות במחיר של 42 שקלים), עוגה בחושה תפוחים עם אגוזי מלך (44 שקלים).

הטעימה המנצחת: עוגת דבש קלאסית -מאוד פירורית. טעם מאוד חזק וגולמי של דבש. הגרעינים למעלה טעימים נותנים קראנץ' ילדים שטעמו ולא מתים על עוגות דבש אהבו מאוד. אחלה מרקם, רטוב, אבל לא מדי ולא כבד.

לא הכל דבש: היה אפשר להוסיף קצת יותר אגוזים, ויש טעם לוואי מוזר מעט חריף שנותר על הלשון.

להשיג ב: קארם. מעבר יבוק 5, תל אביב יפו. 03-6326322

החיננית: טוצ'קה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: טוצ'קה, קונדיטוריית בוטיק ובית קפה, מציעה עוגת דבש בחושה (30 שקלים לתבנית אינגליש קייק), דבש בחושה בתוספת 4 תבלינים- ג'ינג'ר, אניס, מוסקט וציפורן, (35 שקלים לתבנית אינגליש קייק), עוגת דבש עם קונפי לימון (35 שקלים לתבנית אינגליש קייק), טארט טאטן תפוחים על בסיס סבלה ברטון, שכבת תפוחים מקורמלים וקלבדוס (ברנדי תפוחים), עם שנטילי וניל-מסקרפונה מעל ודבש (120 שקלים בקוטר 22) עוגת דבש ללא גלוטן בחושה (38 שקלים).

הטעימה המנצחת: עוגת דבש ארבעה תבלינים - חיננית, מתובלת קלות, כמו דובשנית. בלי התוספות שמסתתרות בפנים היא אחלה עוגה, בטעם של פעם. מאוד תפוזית גם בטעם וגם בריח. גדושה, כך שאפשר לקחת רק ביס קטן ממנה. מתאימה לילדים.

לא הכל דבש: אם נופלים על התוספות שטמונות בה, ביס של גוש סוכר עם תפוז זה זה לא נעים בחלל הפה ומבאס את העוגה. היה אפשר לוותר על ההפתעה המתוקה הזאת כי בפני עצמה העוגה טובה.

להשיג ב: סניפי טוצ'קה – דרך רבין 6 פתח תקווה 054-7717152, וריב"ל 5 תל אביב. 03-6877063.

לא סטנדרטיות: לחם יין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: בלחם יין מציעים עוגת דבש ותפוחים עגולה וחגיגית עם אייסינג בניחוח קינמון (59 שקלים), טארט תאנים, שכבה של בצק פריך, שכבת ריבת תאנים, שכבה נוספת של קרם שקדים וטופ של פרוסות תאנים עם זיגוג ריבה (79 שקלים) עוגות דבש קלאסיות ועוד.

הטעימה המנצחת: דבש תפוחים עם אייסינג קינמון: עוגת דבש לא סטנדרטית, פרזנטציה שעושה חשק, אוורירית ונימוחה מאוד ועשויה טוב. הזיגוג עם הדבש מושלם והקישוט של התאנים המסוכרים נהדר. הולך טוב עם קפה חזק. הציפוי הוא הצד החזק של העוגה.

לא הכל דבש: מתוקה מדי, חסרה החמיצות שתשבור. עם זאת כשחתכו את העוגה הציפוי התפרק במהירות וזה הרס את כל הפרזנטציה היפה.

להשיג ב: לחם יין. רח' דרך החורש 4 יהוד

הלא סטנדרטיות: פיס אוף קייק

דובשניות טבעוניות בקונדיטוריית פיס אוף קייק. צילום: אפיק גבאי,
דובשניות. פיס אוף קייק/צילום: אפיק גבאי

דבר המפרסם: רשת הקונדיטוריות פיס אוף קייק מגישה עוגת בירה שחורה ותפוחים (49 שקלים) עוגת דבש פלורנטין (59 שקלים), עוגת דבש לימון וג'ינג'ר (39 שקלים), עוגת "דבש" תמרים טבעונית (35 שקלים) דובשניות טבעוניות רכות בזיגוג מתוק (25 שקלים לקופסא), עוגיות ג'ינג'ר דבש ושבבי שקדים (32 שקלים לקופסא).

הטעימה המנצחת: עוגת דבש לימון וג'ינג'ר – הטעמים מאוד דומיננטיים, יש מדי פעם נגיעות לימוניות וג'ינג'ר, לסוגה עוגה טובה. יש לה טעם של סוכריית דבש מומסת, למי שתמיד בוחר בגלידה בזיליקום ואוהב טעמים לא סטנדרטיים.

לא הכל דבש: הג'ינג'ר מגיע בחתיכות גדולות מדי, לא נעים כשנופלים על ביס ג'ינג'ר מרוכז, שמפר את האיזון, שמנונית.

להשיג ב: פיס אוף קייק. רחוב יהודה הימית 17, יפו, 03-6822163. רחוב קינג ג'ורג' 46, תל אביב, 076-5411600. יוסף לישנסקי 20 ראשל"צ - חנות המפעל החדשה 1700551110. בימים אלו תפתחנה שתי חנויות נוספות של "פיס אוף קייק" ברחוב לבונטין 30 וברחוב אבן גבירול 54, תל-אביב.

דבש בלי טעם של דבש: טאטי לחם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוגת מדובניק של טאטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: בטאטי לחם מציעים עוגת דבש קלאסית (מאורכת 44 שקלים, עגולה- 49 שקלים), דבש ותפוחים מקורמלים בקינמון (מאורכת- 46 שקלים, עגולה-52 שקלים), מדובניק- שכבות ביסקוויט דבש במילוי פטיסייר דבש וריבת חלב (62 שקלים) ועוד.

הטעימה המנצחת: מדובניק – עוגה ממש כיפית, מתוקה אבל לא להחריד, אוורירית, נעימה, מושלם למי שלא אוהב עוגות דבש. מזכיר עוגת ספוג שממולאת בריבת חלב, שילוב שפשוט עובד, עם קריצה לפשטות של עוגת הביסקוויטים הסטנדרטית. העוגה נימוחה ולא יבשה והמרקם הדבשי מתפורר בפה.

לא הכל דבש: ריבת החלב מאוד דומיננטית, ומי שסולד ממנה וממתוק, מוטב לו להתרחק.

להשיג ב: קפה וביסטרו Tatti גבעתיים: דרך השלום 53, גבעתיים. Tatti Loft יהוד: רחוב אברהם גירון 3, אזור התעשייה יהוד. 03-5392500

הקלאסית: ארקפה

עוגת דבש קלאסית בארקפה. צילום: אנטולי מיכאלו,
עוגת דבש קלאסית בארקפה/צילום: אנטולי מיכאלו

דבר המפרסם: ארקפה בייקרי משיקים טארט תפוחי עץ בתוך קלתית בצק פריך עם קרם שקדים וקונפיטורת עגבניות שרי (125 שקלים), חלת דבש עם עיטור של פרוסות שקדים וזיגוג של דבש. (25 שקלים), עוגת דבש קלאסית (45 שקלים), ועוד.

הטעימה המנצחת: עוגת דבש בחושה – עוגה טובה מאוד בפנים, בעיקר כשמגיעים למרכז העוגה. דחוסה במרקמה, במתיקות עדינה. ביצוע טובה לקלאסיקה.

לא הכל דבש:י בשה טיפה בצדדים. קצת שומנית.

להשיג ב: סניפי הרשת

הטבעונית: סידס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוגת סילאן טבעונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: בפטיסרי הטבעוני סידס משיקים קולקציית עוגות המשלבות סילאן עם פירות קיץ. בין המוצרים: מארז סילאניות אווריריות (35 שקלים), עוגת סילאן ושטרויזל (42 שקלים) עוגת סילאן וקרם פסיפלורה (45 שקלים), עוגת סילאן, מקמח אורז (49 שקלים) ועוד.

הטעימה המנצחת: עוגת סילאן מקמח אורז - מרגישה ממש כמו עוגת דבש, קשה לנחש שהיא בלי דבש או עשויה מקמח אורז, וזאת מחמאה. חביבה מאוד, יש בה אלמנט שרוף ברקע שמוסיף טעם.

לא הכל דבש: עוגה דחוסה נורא והמרקם שלה חולי מדי.

להשיג ב: סידס. קינג ג'ורג' 97 תל אביב. 03-540-4006

עוד עוגות: ביי דה ויי

עוגת דבש ביי דה וויי לראש השנה. צילום: שי בן אפריים,
עוגת דבש ביי דה וויי לראש השנה/צילום: שי בן אפריים

דבר המפרסם: השף קונדיטור והאופה הראשי של ביסטרו BROWN וBUY THE WAY דידייה פרוזניאק משיק קולקציית מתוקים לחג, בהם: קוגלהוף דבש (48 שקלים); עוגה בחושה עם דבש ולימון, עוגת תפוחים ודבש בחושה( 42 שקלים); קלפוטי תפוחים ורימונים (56 שקלים); עוגת שמרים עם תפוח ודבש (46 שקלים) ועוד.

להשיג ב: BUY THE WAY. צומת רעננה, על כביש 4,רעננה כפר סבא, שדרות מנחם בגין. 052-3392552. BROWN ניסים אלוני 10 מתחם G, תל אביב. 052-5013998

עוד עוגות: ברמן

עוגת גבינה ודבש של מאפיית ברמן. אסף אמברם,
עוגת דבש וגבינה של ברמן/אסף אמברם

דבר המפרסם: חנויות הקונדיטוריה של מאפיית ברמן מציעות סדרת עוגות דבש חגיגיות ביניהן 2 עוגות חדשות לציון 140 שנה ליסוד המאפייה: גליל דבש בציפוי שטרויזל חמאה (39.90 שקלים), עוגת דבש עם קרמל ושקדים על בסיס טורט דבש בזיגוג דבש ושוקולד לבן (69.9 שקלים).

להשיג ב: ברמן. גבעת שאול- בית הדפוס 26, ירושלים. מחנה יהודה- אגריפס 42, ירושלים. "לחם הארץ"- דרך בית לחם 51, ירושלים. רבי עקיבא 54, בני ברק.

עוד עוגות: מאפיית ג'ייקובס

עוגת קראנץ שושנים קינמון במאפיית ג'ייקובס. אסף אמברם,
עוגת קראנץ שושנים קינמון במאפיית ג'ייקובס/אסף אמברם

דבר המפרסם: רשת מאפיות הבוטיק ג'ייקובס משיקות לרגל חגי תשרי ספיישל עוגות דבש ותפוחים גם לטבעונים: עוגת דבש הדרים (פס 39 שקלים), עוגת בננה תמר טבעונית (פס 44 שקלים), עוגת תפוחים בסקט (עגולה 59 שקלים), עוגת תפוחים קלבדוס (עגולה, 59 שקלים), חלת מרציפן וקליפות הדרים (29 שקלים) ועוד.

מאפיות הבוטיק ג'ייקובס. איתן 1 (מתחם הקאנטרי החדש), קריית אונו 03-5511333 .החרושת 19, רמת השרון 03-5491000

עוד עוגות: לחם ארז

עוגת דבש תפוחים בלחם ארז. צילום: גליה אבירם,
עוגת דבש/צילום: גליה אבירם

דבר המפרסם: בין המוצרים בקולקציית החג של לחם ארז עוגות בחושות כמו דבש קלאסית; בחושה דבש בננה; תפוחים ודבש (39 שקלים), קראנץ שמרים תפוחים ודבש (42 שקלים), טארט תפוחים מקורמלים - בצק פריך בחמאה במילוי קרם פטיסייר ורבעים של תפוחים מקורמלים בדבש וסוכר חום (63 שקלים) ועוד.

להשיג ב: סניפי רשת "לחם ארז"

עוד עוגות: מתוקה

עוגת בבקה שיש דבש וניל ברשת מתוקה. צילום: בני גמזו לטובה,
עוגת בבקה שיש דבש וניל ברשת מתוקה/צילום: בני גמזו לטובה

דבר המפרסם: בבקה דבש שיש וניל- עוגת דבש חגיגית למרכז השולחן, דבש וניל שיש (79 שקלים), עוגת דבש בחושה קלאסית על בסיס חמאה ותבלינים מעוטרת באייסינג וניל (42 שקלים לתבנית אינגליש קייק), עוגת דבש בחושה במילוי פטל וחמוציות (42 שקלים) ועוד.

להשיג ב: סניפי הרשת . או בטלפון 1700-700-723

בוטיק סנטרל

עוגת דובוש דבש של בוטיק סנטרל. צילום: אייל קרן,
עוגת דובוש דבש של בוטיק סנטרל/צילום: אייל קרן

דבר המפרסם: רשת בוטיק סנטרל מציעה מגוון עוגות וקינוחים. בקולקציה: עוגת דבש אפויה קלאסית מעוטרת בשקדים פרוסים (38 שקלים בתבנית אינגליש קייק), דובוש דבש- עוגת שכבות הונגרית, בגרסה לראש השנה, עם שכבות ביסקוויט דבש וקרם פרלינה (62 שקלים), עוגת דבש תפוחים הפוכה – שכבות תפוחי עץ מקורמלים (46 שקלים בתבנית אינגליש קייק), עוקץ הדבורה – עוגת דבש עגולה במילוי ובעיטור קרם מסקרפונה ושברי אגוזים (62 שקלים לעוגה עגולה בקוטר 16) ועוד.

להשיג ב: סניפי הרשת

עוד עוגות: קפה גרג

עוגת דבש בקפה גרג. אסף לוי,
עוגת דבש בקפה גרג/אסף לוי

דבר המפרסם: רשת קפה גרג מגישה עוגת דבש אינגליש קייק רכה ונימוחה בפה, בטעם ביתי ובמרקם אחיד. ניתן להשיג את עוגת הדבש בכל סניפי רשת גרג קפה (39 שקלים), בישיבה באחד הסניפים עם כדור גלידה 20 שקלים.


להשיג ב: סניפי הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully