וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול הים: דוכן הדגים ופירות הים הלוהט באילת

25.10.2015 / 14:09

על הטיילת הצפונית, מול המפרץ, נפתח דוכן דגים ופירות ים בשם פינה בים שמבטיח אוירה ספרדית קלילה עם מנות נדיבות במחירים שפויים

דגים ופירות ים, פינה בים. מוטי חזן,
תהיה גם דגה מקומית טרייה. דגי רשת מטוגנים/מוטי חזן
אני רוצה לקחת את פירות הים והדגים, ולהנגיש אותם. להגיש אותם כפאסט פוד, במנות גדולות ובמחיר שווה לכל נפש"

"המקום הזה הוא חלום שנתפס לי בראש מאז שביקרתי בספרד", משתף אותנו רמי נחום מה הוביל אותו לפתוח את מסעדת הדגים ופירות הים הקטנה בטיילת הצפונית של מפרץ אילת, ממש מול הים.

הרעיון להגיש מאכלי ים, בעיקר מטוגנים אבל גם על הפלאנצ'ה, נולד אמנם בממלכת הטאפאס, אבל נחום בחר לקחת משם את האוירה. את קונספט המנות הקטנות השאיר לספרדים, "אני רוצה לקחת את פירות הים והדגים, ולהנגיש אותם. להגיש אותם כפאסט פוד, במנות גדולות ובמחיר שווה לכל נפש".

דגים ופירות ים, פינה בים. מוטי חזן,
האוירה ספרדית אבל המנות גדולות. שרימפס מטוגנים/מוטי חזן

עולם המסעדנות המקומי, והאוכל בכלל, לא זר לו; הוא מהבעלים של מפעל הטחינה "ארציאלי", חנות טבע וכן ניהל את המסעדה בשדה העירוני. לצורך הפרויקט החדש, הוא צירף אליו את השפית אור כהן (30) אשר עוסקת בתחום כבר 12 שנים, "התחלתי בכלל בלימודי קונדיטוריה, אבל מהר מאוד עברתי למטבח. הייתי סו-שף במשך שלוש שנים במסעדת פאגו-פאגו, ובכלל רוב ההתמחות שלי היתה במסעדות של פירות ים ודגים."

עוד באותו נושא

משהו טוב עובר על אילת: המסעדה החדשה של ליאור רפאלי וענבר שפירא

לכתבה המלאה
דגים ופירות ים, פינה בים. מוטי חזן,
יש גם מנות לילדים. המבורגר דג/מוטי חזן

בהתאם לחזון של נחום, כהן בנתה תפריט שמבוסס על הווייב הספרדי הקליל, "באים, לוקחים ולא משלמים הרבה. המחיר לכ-300 גרם פירות ים הוא 45 שקלים, ויש גם מנות קטנות יותר ב-30 שקלים". אפשר כמובן גם לשבת במקום, ובין המנות השונות ניתן למצוא המבורגר דג, פיש אנד צ'יפס, מולים מוקפצים, שרימפסים וקלאמרי מטוגנים או על הפלנצ'ה, ראשי קלמרי מוקפצים בטריאקי וחמאת בוטנים וגם דגי רשת טריים מטוגנים בהתאם לדגה של אותו יום. ישנן גם אופציות לילדים כמו המבורגר פלאפל או שניצל, ובנוסף, בקרוב ייכנס לתפריט המבורגר סרטנים.

פינה בים, טיילת מלון דן, אילת. 08-9224111. פתוח כל יום בין השעות 13:30-22:00. לא כשר


כך תעשו זאת בעצמכם:
מתכון לברבוניות מטוגנות

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully