וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בת"א: מסעדה בוכרית עם תבשילים ביתיים

27.10.2015 / 15:01

בדיוק בזמן, רגע לפני שהטמפרטורות צונחות, נפתחה בגבול יפו תל אביב מסעדה בוכרית חדשה - קניאל בשרים. בתפריט שלל כיסונים ממולאים בבשר, תבשילים מסורתיים ושיפודים עסיסיים

קניאל בשרים. ראובן קסטרו
זה זמן חורף/ראובן קסטרו

אחת המגמות הבולטות בקולינריה בשנים האחרונות, בעיקר בת"א, היא החיפוש אחר אוכל ביתי. מסעדות שף זה נחמד, אבל בסופו של דבר כולנו רוצים להרגיש שאנחנו אוכלים צהריים אצל סבתא. רק אתמול סיפרנו לכם על דוד ויוסף סטריט פוד שנפתחה בר"ג, והנה הגיעה עוד פתיחה משמחת.
בעיתוי מושלם לשעון החורף שהגיע במפתיע, נפתחה לאחרונה מסעדת קניאל בשרים הבוכרית.

קניאל בשרים נפתחה בתל אביב, סמוך לבית פנרומה, במקומה של מסעדת גני אורלי שעמדה באותו המקום במשך 30 שנה, הבעלים נשארו פחות או יותר אותם הבעלים, אבל המקום עבר מתיחת פנים משמעותית. "המקום הקודם היה מקום עממי ופשוט" מספרת דליה שמעונוב, בת למשפחה שמחזיקה את המקום. "אנשים באים אוכלים הולכים, מסעדת פועלים כזאת, החלטנו לסגור לתקופה, לרענן ולפתוח מחדש".

קניאל בשרים. ראובן קסטרו
אוכל בוכרי אותנטי/ראובן קסטרו

במקום בוצע שיפוץ גדול, השם הוחלף לקניאל בשרים. "מדובר בעסק משפחתי" מספר דליה, "עובדים כאן אבא שלנו, אני והאחים שלי, ואמא שלי שאחראית על כל הבישולים". על הקשר של המשפחה לאוכל, ולמטבח הבוכרי בפרט היא אומרת, "זה משהו שמאוד מושרש אצלינו בבית. הכל טרי, ממש כמו בבית, לא אוכל תעשייתי או דברים מעובדים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קניאל בשרים. ראובן קסטרו
כבר נהיה לנו יותר חם/ראובן קסטרו

המסעדה מחולקת לשני חלקים - חלק של שירות מהיר למי שרוצה לקחת שיפודים בפיתה, וחלק של מסעדה עם שירות מלא בישיבה. בתפריט תמצאו מאכלים בוכרים כמו גושגז'ה (סמסה) - מאפה בוכרי במילוי בשר ובצל (7 שקלים), מנטו - כיסון בוכרי מאודה במילוי בשר ובצל (6 שקלים), פלוב - אורז עגול עם בשר וגזר (20/30 שקלים), מרק דושפרה (25 שקלים) ועוד. בחלק השיפודים (בצלחת) תמצאו מגוון רב של שיפודים כמו פרגיות (18 שקלים), שישליק הודו (18 שקלים), שומן כבש (25 שקלים), כבד אווז (49 שקלים) ועוד.

קניאל בשרים, דרך בן צבי 106 ת"א, 03-6815987. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 11:00 עד אחרון הלקוחות, שישי: 10:00-15:00, שבת: מצאת השבת עד אחרון הלקוחות. כשר

קניאל בשרים. ראובן קסטרו
ניפגש שם/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully