וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אוכלים בביסטרו אדורה המחודש?

15.11.2015 / 11:46

אחרי שבועות של ציפייה נפתחת השבוע נפתחת מסעדת אדורה אחרי מתיחת פנים מהותית, חמושה בשם והנהגה חדשים: הצצה למטבח של השף הצעיר אלי שטיין, שיבשל מנות שף מרחבי העולם באדורה ביסטרו

צילום: עידו שחם, עריכה: יותם וקס

לפני מספר חודשים סערה הביצה הקולינרית לאחר שהשף אבי ביטון עזב במפתיע את מסעדת אדורה, זאת לאחר שהוביל אותה במהלך עשור. אדורה המשיכה לפעול כרגיל עם התפריט של ביטון, אך היה זה רק עניין של זמן עד שייכנס במקומו שף אחר. שמות שונים נזרקו לחלל האוויר בניסיון לנחש מי ייקח את המושכות של אדורה, עד שלבסוף נפל הפור על אלי שטיין. שטיין שימש במשך כשנה כסו שף של יובל בן נריה במסעדת טאיזו, ולאחר מכן כשירון שלו חזר לטוטו, הגיע שטיין לעבוד עמו במסעדה.

שנה בטוטו הספיקה לשטיין, וכשהקריאה מאנשי אדורה הגיעה הוא לא חשב פעמיים. אדורה נפתחה היום לאחר שיפוץ של חודשיים, בשמה החדש - אדורה ביסטרו. אל שטיין הצטרפה המסעדנית הצעירה נעמה פיין, אשר עבדה עמו בטאיזו, והשניים חברו לבעלים הותיקים של המסעדה דורון נחמן והילה אבנת.

אדורה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
ביסטרו אדורה, חדשי ומעודכן/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

שטיין בנה באדורה ביסטרו תפריט חדש לגמרי המבוסס על טכניקות בישול קלאסיות עם שימוש בחומרי גלם מיעדים אקזוטיים ברחבי העולם. חוץ מתפריט חדש, נערכו במקום שינויים קוסמטיים, כשהבולטים שבהם הוא בר רבוע עם 14 מקומות ישיבה. "אני רוצה שאנשים יבואו לפה קודם כל לחווית בילוי", אומר שטיין, " לשבת על הבר בכיף, לשתות קוקטייל וליהנות מאוכל טוב, זה מענה שביסטרו אמור לתת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השף הצעיר אלי שטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

התפריט החדש מחולק לראשונות ועיקריות, ביניהן מנות כמו דג ים מקומי חרוך עם צ'אטני תבלינים צהוב ובטטה לבנה צלויה, טרטר בקר טרי, סלט קלמרי סגול מקומי, תמנונים בגריל פחמים, תיקסים אורגניים במחבת ברזל, שרימפס קריסטל וקלמרי מקומי, אויסטרים על הקרח, צלחת גבינות זוגית, טורטליני ברווזים עם חמאה לבנה, שקדי עגל ועוד.

אדורה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
דג מקומי חרוך/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

"המסע האישי והקולינרי שעברתי, כסועד וכשף, מתומצת כעת בין קירות המסעדה המחודשת", מסכם שטיין. "כל החוויות, הלקחים והטעמים שליקטנו לאורך הדרך מתרכזים עכשיו באדורה ביסטרו".

אדורה ביסטרו, בן יהודה 226, תל אביב, 03-6050896. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 18:30 - אחרון הלקוחות, שישי-שבת: החל מ-18:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully