וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 17 שנה: ניר צוק סוגר את מתחם קורדליה ביפו

24.1.2016 / 18:58

השף ניר צוק סוגר את מתחם קורדיליה ביפו לאחר 17 שנים, במהלכן סגר גם את הג'אפה בר ונועה ביסטרו שהיו חלק מאותו מתחם. לדבריו, הסיבה נעוצה במעבר למיקום חדש, אך לדברי העובדים במקום הנסיבות לכך אחרות

השף ניר צוק. אביב חופי
גם ניר צוק סוגר/אביב חופי

זה אף פעם לא נעים לשמוע על סגירה של מסעדה, בעיקר כשמדובר בשף מוערך ומנוסה, ובמיוחד אחרי תקופה ארוכה של פעילות. אבל השנה האחרונה מוכיחה לנו שבתחום הקולינריה במדינת ישראל לאף אחד אין שרשרת חסינות. השנה זה קרה לרושפלד פעמיים, למיכל אנסקי, עם מסעדת אחד העם אחד, ואפילו מאיר אדוני נאלץ השבוע לסגור את מסעדת סזרינה החדשה שלו בקיסריה.

כעת לרשימת הסוגרים מצטרף שם מפתיע במיוחד - השף ניר צוק, עם מתחם קורדליה ביפו. צוק פתח את המתחם ב-1999, כאשר במהלך השנים עבר המתחם מספר גלגולים. בתחילה פעלו במקום שלוש מסעדות - ג'אפה בר, נועה ביסטרו וקורדליה. בהמשך, סגר צוק את הג'אפה בר ובדצמבר הקודם סגר גם את נועה ביסטרו, לשם העביר את מסעדת קורדליה. קורדליה של השנה האחרונה חולקה למעשה לשני מקומות - מסעדת קורדליה וקורדליה ביסטרו. אך בימים הקרובים ייסגר מתחם קורדליה כולו - המסעדה והביסטרו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת קורדליה בגלגול הראשון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסיבות לסגירה בשלב זה נותרו עמומות. לוואלה! אוכל נודע כי העובדים במקום מדווחים כי בתקופה האחרונה תנועת הלקוחות נחלשה בצורה דרסטית, מה שפגע לדבריהם בהכנסות המסעדה, כנראה כתוצאה מהמצב הביטחוני אשר גורם לאנשים להתרחק ולהדיר את רגליהם מיפו. לעומת זאת,
השף ניר צוק אישר אמנם את סגירת המתחם, אך הוסיף כי הסיבה לכך נעוצה במעבר המתחם ללוקיישן חדש אשר ייחשף בימים הקרובים. מטעמו של צוק נמסר: "קורדיליה אמנם נסגרה במקום שהיא נמצאת בו, אבל כבר בשבוע הבא היא תפעל כקורדיליה פופ-אפ. היא תהיה פתוחה בימים רביעי, חמישי ושישי, עם עלות פיקס של 350 שקלים לאדם לארוחת טעימות בתיאום מראש. המיקום של הפופ אפ הוא ביפו העתיקה, אך יימסר במדויק רק לקראת הארוחה. בנוסף, בזמן הקרוב יודיע ניר צוק על המשכן החדש."

בשנה האחרונה פתח צוק את מסעדת גארדן בדיזינגוף סנטר, אשר מתמחה ברוטיסרי - עופות בגריל וסוגי צ'יפס רבים, וכן מקום נוסף ברחוב לינקולן בת"א - מקלובה בר, בו מגיש צוק תבשילים מהמטבח הערבי. בנוסף, עתיד השף לעמוד השנה בראש מסעדת שף חדשה שתיפתח במלון פרימה סיטי בת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully