וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסד השניצלים חוזר בגדול

26.1.2016 / 12:39

שניצל תמיר המפורסם מגבעתיים חוזר לשכונה עם פיתה טריה מלאה בערימת שניצלים שחומים, דקים וחמים, שדורשים שיטרפו אותם במקום

עידו שחם

מה הדבר הראשון שאתם חושבים עליו כשאתם שומעים את השם גבעתיים? רוב האנשים, שאנחנו מכירים לפחות, יענו ללא היסוס - הסביח של עובד. האחות הקטנה והמנומנמת של ת"א, שזוכה בשנים האחרונות למשב רוח מרענן של צעירים שעורקים אליה מת"א, לא ממש מצליחה להידבק בקולינריה התוססת של ת"א, אבל לתושבי גבעתיים תמיד נשאר הסביח של עובד להתגאות בו. לפחות בגזרת אוכל הרחוב יש לה מה להציע.

השבוע, קיבלה גבעתיים חיזוק משמעותי בגזרת אוכל הרחוב - השניצל של תמיר. הגרסה המקורית של השניצל של תמיר עמדה במשך כמה שנים, בדוכן קטן ודי מוזנח, במרכז כורזין בגבעתיים. האיסטניסטים שבינינו חששו להתקרב, אבל האמיצים יותר, כמו המונה טועם שלנו - גילו גן עדן בדמות ערימת שניצלים חמה, שיצאה מטיגון ממש באותו רגע, ונכנסה לתוך פיתה טרייה או בגט גדול. וכשאנחנו אומרים ערימה, אנחנו מתכוונים ל-7 שניצלים גדולים ודקים לפחות.

השניצל של תמיר. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
ערימת שניצלים בפיתה על רקע התור הארוך/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

אבל, הבוטקה הרעוע של תמיר נאלץ להיסגר לפני מספר חודשים על ידי משרד הבריאות, בשל הפרת של תקנות. אפילו פוסטים מאוכזבים של אנשים רעבים לשניצל על קיר הפייסבוק של ראש עיריית גבעתיים לא עזרו. תמיר לא אמר נואש, והשבוע הוא פתח את המקום מחדש ברחוב כצנלסון המתפתח של גבעתיים, ממש לא רחוק מהגבול עם ת"א. המקום לא גדול, אבל נקי ומסודר יותר. והנדיבות - נשארה כשהייתה, כשלתוך הפיתה הקטנה נדחסים בזה אחר זה כמות לא מציאותית של שניצלים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
השניצל של תמיר. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
חם מהשמן/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

בתפריט של תמיר יש גם קבב (26 שקלים בפיתה, 30 שקלים בבגט, ו-38 שקלים הצלחת או חמגשית), חזה עוף על הפלנצ'ה (24/ 28/ 35), סביח (15 / 19 שקלים), עיג'ה - חביתת ירק (12 / 19), פלאפל (12 שקלים) וקובה בורגול של אמא (7 שקלים), וגולת הכותרת כמובן השניצל (24 / 28 / 35) שקלים. כל המנות מלוות בצ'יפס.

התור הארוך שהשתרך במשך מספר שעות בימים הספורים מאז שפתח, החל מתלמידי בית ספר שסיימו את הלימודים, דרך פליטי ת"א ועד גמלאי העיר המפורסמים, הוכיחו שגבעתיים עוד לא אמרה את המילה האחרונה שלה בכל הקשור לאוכל רחוב.

השניצל של תמיר, כצנלסון 53 גבעתיים, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 10:00-21:00, שישי: 10:00-16:00. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully