וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף של מסעדת מגדלנה פותח מסעדה משלו

7.5.2016 / 8:20

בפוסט פייסבוק נרגש במיוחד, השף התפעולי של מסעדת מגדלנה - חמודי עוקלה, המוכר גם כאחד המתמודדים הבולטים בעונה הקודמת של משחקי השף, הודיע על פתיחת מסעדה חדשה

זוזו ועוקלה זוכים בפרס הקינוח הטוב ביותר על מגדלנה. צילום: עידו שחם עריכה: רן צימט

וידאו: השף יוסף (זוזו) חנא והשף חמודי עוקלה זוכים בפרס הקינוח הטוב ביותר על מסעדת מגדלנה

השף חמודי (אחמד) עוקלה, מי שמוכר גם מהעונה הקודמת של משחקי השף, הודיע בפוסט פייסבוק נרגש על פרדתו ממסעדת מגדלנה, בה שימש כשף תפעולי מיום הקמתה, לטובת מסעדה חדשה שעוד לא נחשפו פרטיה.

נבואה שמגשימה את עצמה? בראיון שהעניק לוואלה! אוכל בעבר, עוקלה דיבר בצניעות שגבלה בחוסר ביטחון על המקום שלו בקולינריה המקומית והאם הוא ראוי בכלל לקבל כתבה משלו, והסביר שהתחושה כנראה נובעת מהעובדה כי עוד לא פתח מסעדה משלו, "יכול להיות שעוד שנתיים-שלוש זה יקרה".

מגדלנה. דניאל לילה
אוכל ערבי-גלילי אותנטי עם פרשנות מודרנית. מסעדת מגדלנה/דניאל לילה

ואכן, בחלוף שנתיים וחצי, עוקלה מכריז על צעד שבקריאה ראשונה עשוי להיתפש כמפתיע אך מתברר כמתבקש מאליו. מסעדת מגדלנה, אשר נפתחה בסוף 2013, מיצבה את עצמה מהר מאוד כאחת מהמסעדות המדוברות בארץ וזכתה לביקורות אוהדות במיוחד בזכות שיתוף הפעולה המוצלח של שני השפים העומדים בראשה. דברי הפרידה של עוקלה מהמסעדה בפוסט הפייסבוק מתייחסים בראש ובראשונה לשף זוזו יוסף חנא, "איתך עברתי שלוש שנים, למדתי ממך הרבה דברים. איש כל כך מיוחד [...] אדם ואישיות נהדרת, ראוי אתה לכבוד ותפארת". עוקלה ממשיך ומספר עד כמה מגדלנה יקרה לליבו, "עבדנו שעות על גבי שעות כדי לעשות הכי טוב, הצלחנו להקים מסעדה מיוחדת ויוקרתית עם אוכל אותנטי, נהדר ומיוחד".

לקראת סוף הפוסט, עוקלה מסביר מה גרם לו להיפרד, "אני חייב להמשיך בדרך שלי, בדרך שאני מאמין ומדמיין האוכל [...] אני יוצא לדרך אחרת, למקום חדש, לאוכל אחר". עוקלה לא שוכח להוסיף גם תודה מיוחדת לקהל הסועדים שתמיד הגיעו, פרגנו ודרשו לשלומו.

עד לרגע זה, לא התקבלה תגובתו של השף עוקלה לדברים.

יוסף זוזו חנא. דניאל לילה
מודה לו על ההזדמנות והעבודה המשותפת. שף יוסף/דניאל לילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully