וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדלנה: מסעדה ערבית חדשה בצפון

12.11.2013 / 13:38

השבוע נפתחה להרצה מגדלנה, מסעדת שף ערבית בצפון. המסעדה בניצוחו של השף יוסף חנא תגיש אוכל ערבי משודרג

לפני מספר ימים נפתחה להרצה מסעדת השף הערבית החדשה של יוסף חנא, אשר נקראת מגדלנה. המסעדה נמצאת בצומת מגדל ומוקפת בנוף מרשים של הכנרת מצדה האחד ובהר ארבל מצדה השני. את מגדלנה פתח חנא לאחר ששימש בעבר כשף במסעדות כמו תנורין וקצה הנחל, כאשר לפני פחות משנה הקים גם את רשת המזון המהיר הצפונית- ק-באב. "מגדלנה היא מסעדת השף שכחלמתי עליה כל הקריירה", מספר חנא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרשת מזון מהיר למסעדת שף- מנה של חנא בק-באב/מערכת וואלה!, צילום מסך

במגדלנה 140 מקומות ישיבה וחנא יגיש בה אוכל ערבי גלילי – לבנוני, מודרני בצורת ההגשה ובטכניקות ההכנה שלו. בין המנות בתפריט המסעדה סרדינים כבושים עם סלט שומר; סלט השוק של מיקס עלים עם רימונים; עלי גפן ממולאים באורז בסמטי; לחם בעג'ין עם בשר טלה, עגבניות ומלפפונים; חריימה מושט מהכנרת; ממולאים עם אורז עגבניות ובהרט; קובה צמחונית במילוי חומוס, גבינת חלומי, בצל ושום; שנקליש - לבנה עזים מפוררת; סיניה קבב בתבשיל עגבניות ותפוחי אדמה; קינוח חלאווית אלג'יבן המשלב בצק מגבינה לבנה מומסת במי ורדים וסולת, ממולא בריקוטה עם דבש ופיסטוק. טווח המחירים של המנות הראשונות במסעדה יהיה בין 30-50 שקלים והמנות העיקריות ינועו בין 80-140 שקלים.

"המסעדה תהיה שונה ממסעדות ערביות מוכרות, הן מבחינת צורת ההגשה של האוכל והן מהיבט חומרי הגלם שאנחנו משתמשים בהם", מסביר חנא, "פיתחנו כאן דברים משלנו והמסעדה הפכה למקום מעניין למי שרוצה לטעום אוכל ערבי חדשני". בעוד שבועיים תסיים מגדלנה את ההרצה ותיפתח לפעילות באופן רשמי.

על אף המיקום האופטימלי לטיולים, חנא שואף שמגדלנה לא תהיה תיירותית בלבד אלא מוסד שמושך אליו את תושבי המקום. "אני רוצה שהיא תהיה מקום רומנטי לאירועים מיוחדים בסגנון גבוה יותר ממה שרגילים אליו בקולינריה הערבית בארץ", הוא אומר, "אני חושב שאוכל כזה הוא השלב הבא של הקולינריה הערבית. צריך להתקדם, אי אפשר להישאר רק בדברים הסטנדרטיים שכולם מכירים".

מגדלנה. מתחם צומת מגדל, על כביש 90. 046730064. ראשון- שבת 12:00-17:00 ו-19:00-23:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • מגדלנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully