וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתיכה החסרה: רשת הסנדביצ'ים פאזל נפתחת

18.7.2016 / 15:48

הדרישות התובעניות של הלקוח הישראלי הביאו לפתיחתה של פאזל, רשת סנדביצ'ים חדשה ויצירתית שמזמינה את הלקוח להיות השף ולהנדס את הכריך המושלם

פאזל פוד. אנטולי מיכאלו,
פאזל פוד/אנטולי מיכאלו

אין קונצנזוס גדול יותר בישראל מאוכל רחוב. דוכני האוכל והמסעדות הקטנות לא מפסיקים לתור אחר הדבר הבא ולהמציא את הגלגל. דווקא בגזרת הסנדביצ'ים היצירתיים, שמשגשגים כבר שנים ארוכות בלונדון ובמעדניות הניו יורקיות, יש ריק יחסי. רשת חדשה - פאזל פוד שמה, החליטה להתלבש על המשבצת. מאחורי הרשת עומדים בעלי רשת ריבר נודלס בר האסיאתית: דוד בובליל, נתי וירון אלטיט. הרעיון פשוט: כל לקוח יכול להנדס את הכריך שלו, החל מרמת עשיית הבשר דרך טעמו של הרוטב הרצוי ואפילו להעניק לו את שמו.

לדברי נתי אלטיט, הרעיון התבשל למעלה משנה בעקבות ביקורים בעולם בדגש על בניו יורק ולונדון. "העולם הולך היום לכיוון של פאסט פוד ברמה גבוהה, אוכל במחירים נוחים לכיס, עד חמישים שקלים", ולכן היה זה טבעי לבעלי הרשת לגלוש לאוכל רחוב, מה גם שאלטיט שימש לפני כ-18 שנה זכיין של רשת הסנדביצ'ים סאבוויי בארץ. מאז הפך לאחד מבעלי רשת ריבר וכעת הוא מודה כי "יש משהו נכון יותר היום באוכל איכותי במחיר סביר, ללא ההוצאות הנלוות של מסעדה".

פאזל פוד. אנטולי מיכאלו,
פאזל פוד/אנטולי מיכאלו

דווקא דרישות הלקוח הישראלי הן אלה שהדליקו את הנורה לשותפים שצריך לייבא את הרעיון מחו"ל."בריבר אנשים תמיד מבקשים 'תוציא לי את הבצל, תעשה לי פחות חריף' וזה לא תמיד מצליח, לקלוע לטעם הלקוח. כאן אני אומר ללקוח 'בוא תרכיב את הסנדביץ' כמו שאתה רוצה, תהיה אתה השף'". ניתן לבחור בשר כגון המבורגר (38 שקלים ל-150 גרם), אנטריקוט מעושן (44 שקלים)חזה עוף בגריל (36 שקלים) ועוד, לבחור את סוג הלחם ( החל מחלה ועד פרנה, בהמשך לבחור ירקות, רטבים, (לימון כבוש, צ'ימיצ'ורי ועוד) תוספת (ביצים, חציל מטוגן ועוד), תוספת בצד (כנפיים ברוטב, טבעות בצל וכו') ולבסוך להעניק שם למנה. לדברי אלטיט "אני רוצה לתת חוויה כוללת, זה אומר שיש גם אלכוהול ומוזיקה בסניפים שלנו, כדי שאנשים יבואו גם בערב". בהמשך, המסעדות יעבדו גם עם הסמארטפון של הלקוחות. "הרעיון הוא שתוך כמה חודשים תוכל להרכיב את הכריך דרך אפליקציה בסמאטרפון, או באייפדים שנמצאים בסניפים,ת קבל הדמייה תלת מימדית מראש של הכריך".

עוד באותו נושא

לא רק כדורגל: הסוד הקולינרי של באר שבע

לכתבה המלאה
פאזל פוד. אנטולי מיכאלו,
פאזל פוד/אנטולי מיכאלו

מלבד הכריכים בהרכבה עצמית, בנה שף הרשת דניאל זך (בעבר כרמלה בנחלה, כיום בעלי ושף מסעדת אסיה מוניקה), מספר אופציות מובנות של כריכים. כך תמצאו בתפריט כריך PO'BOY עם אונטריב צלוי בתוך באגט ורוטב צ'ילי ברביקיו (49 שקלים), קרל לואיס - חזה עוף צרוב בגריל, לחם בריאות, סלט קייל, טחינה ירוקה, סלט גזר, לימון כבוש, אבוקדו, פלפל קלו ועגבנייה (36 שקלים), ג'ננה בסוואנה – עוף מעושן, לחמניית פרנה, איולי לימון ירוק, חסה, פלפל קלוי, סלט גזר, פטרוזיליה, צ'אטני צ'ילי אננס ועגבנייה (43 שקלים), הטלה של מנשה – אסאדו טלה מעושן, לחמניית פרנה, רוטב ברביקיו, צ'ימיצ'ורי, קולסלאו, כוסברה, מלפפון חמוץ ובצל מעושן (51 שקלים). עסקיות צהריים מוגשות בימים א'-ה' בין השעות 12:00-17:00 בהזמנת מנה עיקריות, קבלו סלט או פלחי תפוחי אדמה פריכים + שתיה ב 10 שקלים. נכון לכתיבת שורות אלה מונההרשת שני סניפים, בשנים הקרובות מתכננים הבעלים לפתוח סניפים נוספים בארץ אולם כרגע אומר אלטיט, ההתמקדות היא בייצוא המוצר, "כרגע לונדון על הפרק", הוא אומר.

פאזל פוד. מרכז עזריאלי – הרוקמים 26 חולון 03-6568766, *3652. מתחם המזון קניון וייצמן תל אביב. שעות פתיחה: א'– שבת 12:00-00:00

פאזל פוד. אנטולי מיכאלו,
פאזל פוד/אנטולי מיכאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully