וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק כדורגל: הסוד הקולינרי של באר שבע

30.5.2016 / 11:01

אמנם באר שבע עלתה לכותרות לאחרונה בזכות האליפות המרגשת שקבוצתה קטפה, אבל אנחנו פה בשביל לדבר על הרחוב הבאר שבעי שמסתמן כפנינה קולינרית של אוכל רחוב - כולל המלצה על אחד הסנדוויצ'ים הכי טעימים שאכלנו

פינת אוכל. פייסבוק, אתר רשמי
הכריכים הסודיים של באר שבע. כאלה עוד לא טעמתם/אתר רשמי, פייסבוק

העיר באר שבע זכתה בשבועות האחרונים להרבה תשומת לב ואהבה בזכות ההצלחה והאליפות המרגשת בה זכתה קבוצת הכדורגל של בירת הנגב, לאחר ארבעים שנות בצורת. החלטנו שגם אנחנו מצטרפים לחגיגות וחולקים אתכם את הסוד הקולינרי של באר שבע שגילינו ממש לא מזמן. טיפ שקיבלנו סיפר על מקום קטן שנקרא פינת אוכל ומכין סנדוויצ'ים קסומים. כחובבי הז'אנר, לא יכולנו להישאר אדישים ובלי להתמהמה נכנסו מיד לאוטו ויצאנו לבדוק. את פינת אוכל מצאנו ברחוב רינגלבלום הבאר שבעי, ולצדה מצאנו עוד כמה מסעדות ששוות ביקור ורחוב שיש לנו תחושה שהולך לפרוח בגדול בשנים הקרובות.

בגלל הכריכים: פינת אוכל

פינת אוכל. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
הכריך של פינת אוכל/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

כאמור, באנו בשביל הכריך, ואפשר להגיד שלא התאכזבנו, בלשון המעטה. פינת אוכל הוא מקום לא גדול, שמלא באנשים ברוב שעות הפעילות שלו. חלקם לקוחות קבועים, חלקם חדשים בדיוק כמונו, ששמעו על הסוד ובאו לראות בעצמם. בויטרינה נוצצת תמצאו סוגי בשר שונים, בשתי רמות של מחירים - 25 או 35 שקלים. באגף של ה-25 שקלים מציעים פפרוני כשר, פסטרמות או טופו. ב-35 שקלים תוכלו לבחור קורנביף, כתף, רוסטביף או הכל ביחד. לאחר בחירת הבשר, תבחרו את הרטבים שתרצו שיתלוו לכריך שלכם, ולא מדובר בסתם רטבים. לפינת אוכל יש מבחר של רטבים סודיים שהומצאו על ידי בעלי המקום, ביניהם תמצאו המצאות כמו מלפפון ירוק עם שום, אפרסק עם ויסקי, רוטב שזיפים וסלק פירות יער, ממרח חבושים, פסטו נענע ועוד רטבים שרוקחים במקום.

בשלב הבא, חצי כיכר לחם נחרכת עבורכם על הפלאנצ'ה, בעוד הבשר עובר צריבה נפרדת, ולבסוף כולם יחד מצטוותים עם איזו שהיא הפתעה משתנה לסיום. אנחנו זכינו לאבוקדו שנכנס פנימה רגע לפני הסוף והקפיץ את הכריך למעלה. התוצאה הסופית היא כריך עשיר, מפנק ועצום, שמצד אחד קשה לסיים ומצד שני לא פשוט להפסיק לאכול אותו. הרבה זמן לא הצלחנו להתרגש ככה מסנדוויץ' עד שפגשנו את זה שברחוב רינגלבלום הבאר שבעי, ואנחנו רק מחכים להזדמנות הבאה לנסוע שוב לבאר שבע בשבילו.

פינת אוכל, רינגלבלום 15/3 באר שבע, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 12:00-23:30. כשר


עוד בוואלה! אוכל:
פרויקט מיוחד: אוכל הרחוב החדש של ישראל
הקרפ שכבש את תל אביב
המסעדה הכי שמחה שהכרנו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בגלל האותנטיות: הודו הקטנה

מלאי כופתה בהודו הקטנה. עידו שחם
מלאי כופתה בהודו הקטנה/עידו שחם

לצידה של פינת אוכל, נמצאת מסעדת הודו הקטנה, אחת המסעדות הוותיקות והידועות בעיר ואחת המסעדות ההודיות הטובות בארץ. הודו הקטנה מציעה אוכל הודי אותנטי וצמחוני, כלומר יש דגים, אבל אין בשר. תמצאו כאן תבשילים הודיים ומאכלי רחוב לצד מנות שנחשבות מאכלי גורמה במטבח ההודי. מנת הדגל של המקום היא צ'אנה סמוסה - שתי סמוסות חתוכות לארבע מוגשות עם רוטב צ'אנה מסאלה (גרגירי חומוס חמים), בצל וכוסברה טריים, צ'אטני ורייטה. האוכל, הטעמים, הריחות והאווירה, הכי הודו, בקטע טוב.

הודו הקטנה, רינגלבלום 15 באר שבע, 08-6489801. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 12:00-23:00, שישי: 12:00-15:00. כשר

בגלל האווירה: פיש אנד צ'יפס בר

פיש אנד צ'יפס בר. אורן חסידים, פייסבוק המסעדה, אתר רשמי
הפיש אנד צ'יפס של באר שבע/אתר רשמי, אורן חסידים, פייסבוק המסעדה

מטרים ספורים מהודו הקטנה ומפינת אוכל, מעבר לכביש נמצא בר הרחוב פיש אנד צ'יפס בר. פיש אנד צ'יפס בר, כשמו כן הוא מציע מנות של פיש אנד צ'יפס לצד בירה קרה ומוזיקה. למרות שמדובר בסך הכל בבוטקה קטן ברחוב, האווירה במקום מלאת שמחת חיים, ורק בחודש שעבר הוא חגג שנה במסיבת רחוב תוססת במיוחד.

פיש אנד צ'יפס בר, רינגלבלום 8 באר שבע, 08-6499757

בגלל המטרה הטובה: קפה רינגלבלום

קפה רינגלבלום. אפיק גבאי
סלט עם אג'נדה חברתית. קפה רינגלבלום/אפיק גבאי

עוד בהמשך הרחוב תמצאו את קפה רינגלבלום: בית קפה - מסעדה שכונתית, חלבית וכשרה, שחוץ מלהציע לסועדים אוכל טעים וטוב, יש לה גם מטרה טובה. קפה רינגלבלום חבר בשנת 2010 לקרן דואליס, במסגרתה מועסקים כ-10 בני נוער בסיכון, אשר מוכשרים להיות טבחים. במסעדה מוגשות מגוון של ארוחות בוקר, כמו שקשוקה וכריך קוראסון, לצד סלטים, דגים, פיצות ופסטה.

קפה רינלבלום, רינגלבלום 86/6 באר שבע, 08-6491001. כשר

בגלל העתיד: פסטה בסטה והפתעות נוספות

פסטה בסטה. פייסבוק המקום, אתר רשמי
פסטה בסטה באר שבע/אתר רשמי, פייסבוק המקום

כל אלו לצד עוד מקומות עם שמות מוכרים יותר כמו סניף של פסטה בסטה, שמגישה פסטה כיפית במבחר רטבים ומחירים נוחים, הופכים את רינגלבלום לשדרת אוכל מגניבה, ויש לנו הרגשה שזה רק עניין של זמן עד שעוד מקומות יצטרפו לחגיגה.

פסטה בסטה, רינגלבלום 19 באר שבע, 08-9400401, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 11:30-23:30, שישי: 11:30-15:30, שבת: 20:30-23:30. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully