וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגעגעתם? ניר צוק חוזר עם מסעדה חדשה

8.8.2016 / 8:59

בסוף השבוע הקרוב יפתח ניר צוק את מסעדת מאפו החדשה שלו להרצה בתל אביב. הבשורה: מסעדת שף כשרה במלון בוטיק

מאפו. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
ניר צוק במסעדה החדשה שלו/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

זאת לא הייתה שנה פשוטה עבור השף ניר צוק. במהלכה, סגר השף בעל הרזומה העשיר, את כל המסעדות שלו - הותיקות ששכנו במתחם קורדליה ביפו, כמו גם את החדשות יותר - מקבולבר ברחוב לינקולן, ואת גארדן - מזללת העוף בגריל והצ'יפס, שנפתחה כהבטחה גדולה בדיזינגוף סנטר. אך צוק לאורך כל הזמן הזה היה עם הפנים קדימה, אל עבר הפרויקט החדש שלו, שיפתח בסוף השבוע הקרוב להרצה לקהל הרחב.

הבייבי החדש שלו נקרא מאפו, ומדובר במסעדת ביסטרו חדשה שנפתחת במלון פרימה סיטי, ברחוב מאפו בתל אביב. כן, גם צוק מצטרף למגמה הצוברת תאוצה של שפים שפותחים מסעדות בבתי המלון, כמו חיים טיבי שפתח לאחרונה את מסעדת קלאש, מאייר של אוסמה דלאל במלון הבוטיק עלמה ועוד.

"הקונספט הוא ביסטרו ים תיכוני מאוד אלגנטי", מספר צוק בהתרגשות, "אנחנו נמצאים ממש בארגונים אחרונים, רגע לפני שנפתח את המסעדה". שומרי הכשרות ישמחו לשמוע שמדובר במסעדה כשרה, אשר תגיש ארוחות צהריים וערב. ארוחות בוקר יוגשו לאורחי המלון בלבד ולא יפתחו לקהל. "אני מגשים במקום הזה חלומות רבים שלי, החל מתאורת הגרילנדות שהובאה עבור החצר במיוחד מאיטליה, דרך הקצביה שתהיה כאן, הרביולי שהתחלנו לייצר היום עבור המקום, והבר הגדול, שיהווה מקום בילוי לכל דבר", אומר צוק.

בין המנות הראשונות בתפריט תמצאו בין היתר פרושוטו בקר (46 שקלים), חזה אווז בצלייה איטית עם יין ואוכמניות שחורות (44 שקלים), ריזוטו פריקי וארבוריו עם תרד וגבינה טבעונית (39 שקלים), רביולי ארטישוק ירושלמי (44 שקלים), ניוקי זנב שור (48 שקלים) ופילה טלה (64 שקלים). בגזרת העיקריות תמצאו בין היתר מדליוני פילה בקר על קייל וזעתר עם קונפי תפוחי אדמה (130 שקלים), לברק במילוי אורז אגום צלוי בתנור עם שמן זיתת ועשבים (96 שקלים), טורטליני אווז בקרם קשיו וצלפים (89 שקלים), סלמון צלוי לצד רביולי אפונת גינה (89 שקלים), שניצל וינאי בנוסח תל אביב (78 שקלים) ועוד.

מאפו, רחוב מאפו 9 מלון פרימה סיטי ת"א, 03-5246253, שעות פעילות: 12:00-00:00. כשר

  • עוד באותו נושא:
  • ניר צוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully