וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה מאוהב: החומוס ששווה לשבור בשבילו את החוקים

6.9.2016 / 7:08

לכל אחד יש את הכללים שלו באכילה של מנה, אבל כשהמונה טועם הגיע למאמא חומוס הוא גילה מנה שאי אפשר לעמוד בפניה ופשוט התאהב

המונה טועם: מאמא חומוס, פתח תקווה. קובי רובין
מנה ששווה לשבור בשבילה את כל הכללים. מנת סהר במאמא חומוס/קובי רובין

יש תחושה לפעמים שהרבה מעסקי האוכל שנפתחים בארץ, מתחילים מפנטזיה להרוויח מיליונים. כל מיני חובבנים שחושבים שאם הם יפתחו דוכן אוכל רחוב וישלמו הרבה כסף למשרד יחסי ציבור, הם יהפכו לסיפור הצלחה שכולם ידברו עליו. יחד עם חלום ההתעשרות מגיעה בדרך כלל גם ההתרסקות.

חומוסיה טובה יכולה להסתתר מהעין בגלל מיקום בעייתי. יש שמגשימים חלום ילדות ופותחים מקום קטן איפה שהם רק יכולים להרשות לעצמם. אוהבי חומוס ידעו למצוא ולפקוד רק את אותם מקומות שנוכחותו של 'החומוס-מן' מורגשת בכל צלחת עליה הוא טורח ומקדיש את כל מרצו לכל מנה שיוצאת. זה לא שאותם אנשים לא מעוניינים לעשות כסף, אבל הם מודעים לעובדה שהם לא יהיו מיליונרים ומוכנים לעבוד כל חייהם בשביל חיוך של לקוח נהנה הנאה צרופה בעודו מתענג על מעשה ידיהם.

המונה טועם: מאמא חומוס, פתח תקווה. קובי רובין
שווה את העצירה, למרות המיקום הבעייתי/קובי רובין

גוני לא חדש בעסקי החומוס. את החומוסיה שלו בקריית אונו היו פוקדים הלקוחות אחרי שעות העבודה, ולכן העדיף להעביר את מאמא חומוס למקום בו שעות הפתיחה יקלו עליו. זה לא הפריע ללקוחות הקבועים להמשיך ולהגיע גם לאזור התעשייה קריית אריה בפתח תקווה. קל מאוד לפספס תוך כדי נסיעה את מאמא חומוס הממוקמת ברחוב הראשי והסואן של אזור התעשייה. חייבת להיות סיבה מספיק טובה לעצור במקום הרועש ונטול החניה. במקרה של החומוסיה הזו, יש סיבה והיא מאוד טובה.

בדרך כלל ההזמנה שלי לביקורת חומוס די קבועה: אני בודק כל חלק מהמנה בנפרד ורק אחר כך בודק את השלם. הפעם הייתי חייב לשבור את המסגרת עם מנה שקוראים לה חומוס סהר, על שם הבן של גוני שהכין אותה עת ערב של רעב כבד. 30 שקלים למנה ו-35 שקלים לעסקית הכוללת שתיה, תוספת של סלט, כדורי פלאפל או מרק שעועית וריפיל של חומוס.

עוד באותו נושא

המונה טועם: דיפלומה בשקשוקה

לכתבה המלאה
המונה טועם: מאמא חומוס, פתח תקווה. קובי רובין
עסקית חלומית/קובי רובין

קיבלתי מנת חומוס עם פול כהה מעולה, לא לבן ושטוח בטעמו, לצידו פטריות ושתי ביצי עין עם חלמונים צהובים שזזים בעדינות וריח שמופץ לכל עבר. בצעתי את הפיתה וטבלתי לי בתוך החלמון. לקחתי מכדורי הפלאפל הטרי, שהגיע בעסקית, וטבלתי גם אותו בחלמון הנוזלי. טעמו של החלמון נקלט בקלות בכדור הפלאפל הירוק. בהתחלה יש רעש של ציפוי הפלאפל הפריך ואז טעם החלמון מאזן ומרגיע. החומוס עצמו קצת כבד, עם כמות משמעותית של טחינה, אך לא מתובל יתר על המידה, מאוזן. בחלל הפה הוא נעלם בקלילות מפתיעה. לא סתם שברתי בשביל המנה הזו את החוקים, ידעתי מההתחלה שהמנה הזאת הולכת להפיל אותי. המשכתי לאכול את החומוס עם הפול, הללויה. החומוס של גוני מאוהב בפול החם. כל אחד מהם משלים את השני. גם את הפטריות טבלתי בתוך החומוס, תוך שאני מרחיק את הפיתות ממני. זה רק אני, המזלג וכל הטוב שבצלחת.

מאמא חומוס, גיסין 61 פתח תקווה. שעות פתיחה: א'-ה' 15:00-10:00. אין תעודת כשרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully