וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיוקה בפיתה

18.9.2016 / 11:14

אבירם חיוקה (משחקי השף) פותח מקום חדש בירושלים שבו יגיש תבשילים שונים בפיתה ומבטיח שיכניס לתוך הפחמימה האהובה כפיות רבות של שגעון

אבירם חיוקה, משחקי השף. טל גבעוני,
אבירם חיוקה/טל גבעוני

10 קבין של אוכל ביתי מנחם ירדו על ישראל, וכמו באימרה המפורסמת על היופי, גם בגזרה הזאת ירושלים עלתה על השאר. בירת ישראל מאז ומתמיד בלטה בשלל מטבחי עדות ומסורות שונות. בימים הקרובים תיפתח מזללת אוכל רחוב חדשה, שמאחוריה עומד אבירם חיוקה, בוגר משחקי השף, שהיה אחד מהפיינליסטים בעונה הראשונה (34). חיוקה עבד עד לאחרונה כטבח מסעדת בית הכוון, שבה החליף את אבי לוי (המוציא). כעת הוא פותח מקום משלו בשכונת תלפיות עיר, שיקרא חיוקה בפיתה.

למה לפתוח רחוק ממרכז העיר?
"בכוונה לקחתי מקום שהוא לא על השוק (מחנה יהודה, ג.ג) כי בשוק יש מלא מקומות, וגם היום השכירויות מטורפות. אגב, גם המקום הקטן הזה, כמה שהוא קטנצ'יק, עלה די הרבה כסף. בגלל שלא היה לי תקציב למסעדה, ובגלל שזה לא כל כך רווחי היום, בטח לא בירושלים, העדפתי ללכת על מקום קטן כדי שכל רבדי האוכלוסייה יוכלו לבוא לאכול".

מבחינת הקונספט מגדיר אותו חיוקה "אני מכניס את השגעון שלי לתוך פיתה". יהיו מקומות ישיבה ספורים אבל הדגש יהיה על טייק אוויי.

במה זה שונה מאייל שני למשל?
" אני ירושלמי בדם אני לא יכול לשים דפי אנטריקוט בפיתה במאה שקלים, מן הסתם ירושלים שונה", הוא אומר ומבטיח כי בתפריט יהיה אוכל מנחם. כך למשל מתוכננים שלושה סוגי תבשילים, סיר בשר, סיר דגים וסיר עוף, שכולם יכנסו לתוך פיתה. בין היתר מתכנן חיוקה להגיש מנת שווארמה אסאדו שתיצלה כשיפוד על הגריל, או שניצל עגל בפיתה שתשולב עם אריסה, לימון כבוש, פסטו כוסברה, צנונית, עשבי תיבול, מלפפון חמוץ וביצת עין. "אני הולך על הכיוון המשוגע שלי", הוא מסביר. לכל פיתה ניתן יהיה להוסיף שלל תוספות ורטבים כמו למשל 3 סוגים של טחינה. גם מבחינת מחירים חשוב לו להשאר נגיש. "המנה הכי יקרה תעלה 41 שקלים", הוא מצהיר.

חיוקה בפיתה. שכונת תלפיות, צומת אורנים, רחוב פייר קניג 2, ירושלים. שעות פתיחה: מ-12 בצהריים עד 11 בלילה. ראשון – חמשיי. שישי מ-12 בסוג של קבלת שבת עם חלה חמה ונראה לאן זה זורם. שבת סגור. הכל בסימן שאלה. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully