וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעת השנה: עומר מילר עוזב את חדר האוכל

14.12.2016 / 17:45

אחרי שסגר השנה את מסעדת שולחן, מודיע היום עומר מילר על עזיבה נוספת, של מסעדת חדר האוכל. המסעדה הממוקמת בת"א ופועלת 8 שנים מזוהה עמו מאוד

Susu & sons. דרור עינב
עומר מילר בהמבורגר החדש, המשיך הלאה כבר/דרור עינב

אין רגע דל בחייו של השף עומר מילר. רק לפני שבועיים הוא פתח את מזללת ההמבורגרים המדוברת שלו סוסו אנד סאנס, שזוכה עד כה לאהדה גדולה של הקהל ותורים מתמשכים, וכעת הוא מודיע בחשבונות האינסטגרם והפייסבוק שלו על עזיבה של מסעדת חדר האוכל. כל זה מגיע, כזכור, לאחר שבאפריל האחרון סגר את מסעדת שולחן בשדרות רוטשילד.

בפוסט שהעלה מילר, לפני רגעים ספורים הוא כותב "ואוו זו הייתה חתיכת שנה מטורללת. באמת. בדיוק בתחילת השנה שעברה חזרתי מניו יורק ארצה לבישולי הסילבסטר של שתי המסעדות. מאז חלפו ימים גועשים, מרגשים, מכעיסים, מאכזבים. רכבת הרים של רגשות".

בהמשך הוא מוסיף ואולי אף רומז על סיבת עזיבתו את המסעדה. "מי שמכיר אותי באמת יודע שמתחת לג'קט השף יש בסה"כ ילד די משוגע שלא מצליח להבין בכלל שהוא כבר לא ילד. אני רגיש מדי ושם זין מדי. אני עצבני ונמס באותה השנייה. אני אוהב לבשל ואני אוהב לאכול. אני נהנה לראות שאתם נהנים מהאוכל. הימים חלפו להם ומכרתי/סגרתי את מסעדת שולחן האהובה שבדיוק חגגה חמש שנים. לפני שבועיים בערך פתחתי את סוסו ובניו ומאז לא הייתה שנייה שלא הכנתי המבורגר לכל אלפי האנשים האהובים שבאו לטעום - מקווה שנהנתם ונשבע לכם שכל לילה התעלפתי במיטה עם דמעה של אושר בעין וחצי התקף לב שמא מחר החלום יגמר".

הוא ממשיך וכותב "ועכשיו, כפסע לפני סוף השנה אני נפרד מחדר האוכל. אני עדיין אשאר אחד הבעלים של הילדה הבכורה והאהובה עלי בעולם, אך את השנה החדשה לראשונה זה שמונה שנים לא אהיה השף של המסעדה. בגאווה ענקית אני מעביר את השרביט הלאה. זו הזדמנות נפלאה לומר תודה לכל השותפים שלי שהאמינו בי לאורך כל הדרך. תודה לסטיבן שהולך איתי יד ביד כבר כמעט עשור. אני כבר מגיל שלושים סובל ממשבר גיל הארבעים ואולי השינוי הזה בגיל שלושים ושבע (עוד מעט עוד מעט) יהיה הקטליזטור בהתבגרות הנפשית שלי. מי יודע? הערכה: לא. כנראה אשאר ילד משוגע לנצח".

את הפוסט הוא חותם במילות תודה ללקוחות הנאמנים המלווים אותו "את התודה האמיתית, הכנה, המרגשת והחשובה מכל אני רוצה לומר לכם: האורחים שלי. חברים שלי. שמונה וחצי שנים שגדשתם את המסעדה. נשבע לכם שעשיתי כמיטב יכולתי שתהנו. מקווה שהצלחתי. אין לי מילים להסביר לכם כמה אתם חלק משמעותי ובלתי נפרד ממי שאני. אני אוהב אתכם. אחרון חביב: תודה לשירנקה שתומכת בי למרות הקשיים והסכנות והדאגות. מבטיח (עד כמה שניתן) לא לאכזב אותך❤ אז עד הסילבסטר חדר האוכל ואני יחד בעוצמה. תודה על הכל".

כאשר סגר מילר את מסעדת שולחן, דווח כי עשה זאת בעקבות חבירה עם איש העסקים דוד טור, ורצון של השניים לפתוח מסעדה גדולה בחוף פרישמן בת"א. בינתיים גם ההמבורגר החדש של מילר נפתח בשותפות עם טור, ולא עם בעליה של חדר האוכל. בנוסף, בימים אלו פוזל מילר גם אל מעבר לים, ונמצא במגעים להקמת מסעדה חדשה בניו יורק.

את מסעדת חדר האוכל, פתח מילר לפני 8 שנים. בפוסט הוא אמנם מבהיר שיישאר אחד מבעלי המסעדה, אך אי אפשר להתעלם מהחלל שנפער עם עזיבתו במסעדה אשר כה מזוהה עמו. מילר נחשב לאחד השפים הראשונים שהבינו את כוחן של הרשתות החברתיות, והפעילות הרבה שלו בהן, העלאת התמונות מהמסעדות בהחלט תרמו להגעה של קהל רב אל המסעדות שלו. ימים יגידו איך חדר האוכל תראה ביום שאחרי מילר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully