וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר מילר הודיע: "אני סוגר את השולחן"

3.4.2016 / 21:25

מסעדת שולחן של השף עומר מילר תצטרף השבוע לגל מסעדות השף שנסגרות. מילר: "קיבלנו הצעה עסקית שלא יכולנו לסרב לה"

מסעדת שולחן. נמרוד סונדרס
עומר מילר, סוגר את השולחן/נמרוד סונדרס

עוד לא עבר שבוע מאז בישרנו על סגירתה של מסעדת ברטי, ומסעדת שולחן מצטרפת היום לגל המסעדות שנסגרות, ששוטף את הקולינריה המקומית. יונתן רושפלד, מיכל אנסקי, מאיר אדוני, טאפאס אחד העם ואדורה, זו רק רשימה חלקית ומצומצמת של שפים מצליחים ומסעדות שסגרו בשנה האחרונה את שעריהן. כעת כאמור מסעדת שולחן של מילר מצטרפת גם היא לרשימה השחורה, כך הודיע הערב מילר בחשבון הפייסבוק שלו.

על פי הודעתו של מילר, השף ושותפו למסעדה קיבלו לאחרונה הצעה מפתה, וזו הסיבה שהחליטו לסגור את המסעדה שפעלה בשדרות רוטשילד בארבע וחצי השנים האחרונות. כזכור, מלבד השולחן, מילר הוא גם השף ושותף במסעדת חדר האוכל, אשר תמשיך לפעול כרגיל. בשלב זה לא מפרט לגבי אותה הצעה עסקית שגרמה לו להחליט לסגור את המסעדה, ורק רומז באמצעות הסטטוס שהוא מעדיף, בעצת עורכי דינו, לא למסור פרטים עד שהדברים סגורים. יש לציין שלמרות שהמסעדה זכתה בתקופת פעילותה לקהל נאמן שפקד אותה, היא נכוותה במהלך השנים מכמה ביקורות קשות ממבקרי מסעדות, בהן ביקורת רעה של אבי אפרתי, כאן בוואלה, לפני שלושה חודשים בלבד.

ביצה שניצל. דן פרץ,
ביצה שניצל בשולחן, רוצו להיפרד/דן פרץ

בסטטוס שפרסם מילר כתב בין היתר "החיים מזמנים לנו המון דברים: אהבות, אכזבות, כינורות ועוד המון ציטוטים קיטשיים. הם בין השאר מזמנים לנו הצעות מרתקות -שותפי ל"שולחן" ואני קיבלנו הצעה עסקית שלא יכולנו לסרב לה.... מאחר ועורכי הדין שלי קוראים את זה (היי א.), ואוסרים עלי להכריז דברים בטרם עת, הפרידה משולחן היא צעד (עם ד', לא ר') לקראת גל חדש. גל רענן שישטוף את הלב בביט חדש של מסיבה מרגשת... "שולחן" הייתה פרק מדהים בחיי, ארבע וחצי שנים מרגשות. בניגוד למסעדת "חדר האוכל" הגדולה וההמונית, "שולחן", כשמה, היא בייבי של אינטימיות".

עוד באותו נושא

לאחר 7 שנים: מסעדת טאפאס 1 העם נסגרת

לכתבה המלאה

מסעדת שולחן תמשיך לפעול עד יום שלישי הקרוב, בשעות הערב בלבד (17:00-00:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully