וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת ברטי משנה את פניה

30.3.2016 / 7:45

5 שנים פעלה מסעדת ברטי ברחוב קינג ג'ורג', ולדבריה בעליה גם בהצלחה יחסית, אך בכל זאת הוחלט לסגור אותה ולפתוח במקומה מיזם קולינרי חדש שיכלול מסעדה ומעדנייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפסטה של מסעדת ברטי. רוצו להיפרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחמש השנים האחרונות עמדה מסעדת ברטי בכיכר מסריק שברחוב קינג ג'ורג'. ברטי, בניצוחו של השף רועי ענתבי, הצליחה במהלך השנים הללו להתחבב על לא מעט אנשים, ואף לזכות בביקורות לא רעות בכלל. למרות זאת, לצערנו, גם היא נכנסת היום לרשימה השחורה של מסעדות שסוגרות את שעריהן. למרות הסגירה המפתיעה, מבקש ענתבי להבהיר כי בניגוד למסעדות אחרות שהתקשו לשרוד, כאן זה לא הסיפור. "ברור שלא קל, אבל יכולנו להמשיך", הוא אומר. "בחרנו לסגור, ולפתוח דף חדש ונגיש יותר".

ברטי, אשר תיסגר במהלך חודש אפריל, תפנה את מקומה לטובת מיזם קולינרי חדש. השף המוערך חבר לצמד היזמים ענבר ואיב זרוק, הבעלים של הסושיה זה סושי ומסעדת וונג הוייטנאמית, ויחד יקימו השלושה באותו הלוקיישן את קפה אל-נור – מסעדה ומעדנייה חדשה.

ברטי. צילום: אנטולי מיכאלו,
המאזטים של ברטי, יוגשו בחגיגות הפרידה/צילום: אנטולי מיכאלו

"הרעיון היה להתרחב על מנת לגעת בעוד סוגי קהלים, לפנות ליותר אנשים", מסביר ענתבי את המהלך. "עד היום היינו מסעדת שף נישתית, ובא לנו לפנות לחתך קהל יותר גדול". בין השורות ניתן להבין כי בניגוד לברטי, שהייתה מסעדה לא זולה, יש כאן כוונה להגיש אוכל ידידותי יותר לכיס. על פי ענתבי, נשקלה האופציה להשאיר את השם, אולם לבסוף הוחלט על התחלה חדשה ונקייה. קפה אל-נור, למרות השם שיכול להטעות, היא מסעדה לכל דבר ועניין. במהלך חודש מאי היא אמורה להיפתח ובנוסף לחלל בו שוהה מסעדת ברטי, היא תתרחב לחלל נוסף אשר צמוד כעת למסעדה הקיימת, והוא ישמש כמעדניה המציעה אוכל לרכישה הביתה וכבסיס למשלוחים. "האוכל יישאר נאמן לשפה הקולינארית שלי, פרשנות יצירתית למטבח הלבנטיני" מסביר ענתבי.

בתשובה לשאלה האם החבירה לאנשי זה סושי ו-וונג לא אמורה להביא איתה ניחוח אסיאתי למטבח החדש, משיב ענתבי בשלילה מוחלטת. בשלב זה לא מעוניינים במסעדה להרחיב על איזה מנות יכלול התפריט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל סוף הוא התחלה חדשה. כרוב ממולא של מסעדת ברטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכבוד הסגירה, החל מה-3 באפריל ועד סוף החודש, יוגש במסעדה תפריט שיציע את עשר מנות הדגל שכיכבו בה לאורך השנים. במחיר של 98 שקלים למנה עיקרית, יהנו הסועדים ממבחר מאזטים שיוגשו למרכז השולחן במילוי חופשי.

ברטי / קפה אל נור, קינג ג'ורג' 88 תל אביב, 072-251-2950. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully