וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אדורה ביסטרו סוגרת את שעריה?

11.2.2016 / 15:36

עדויות של טבחים ותיקים באדורה ביסטרו קובעות כי המסעדה נסגרת, זאת מאחר והיא נקלעה לקשיים כלכליים. המסעדה מצידה מוסרת כי מדובר בסגירה זמנית לסופ"ש הקרוב בשל בעיות פנימיות. בתוך כך, השבוע מסעדת גילי'ז הותיקה הודיעה על סגירתה

צילום: עידו שחם, עריכה: יותם וקס
מנות אדורה ביסטרו. דרור עינב
אדורה ביסטרו מצטרפת לרשימה העצובה/דרור עינב

ענף המסעדנות בארץ חווה תקופה קשה שלא זכורה לנו כמותה כבר שנים רבות. אחרי מתחם קורדליה של השף ניר צוק שנסגר החודש, גל של מסעדות ירושלמיות שסגרו בחודשים האחרונים את שעריהן, ביניהן מסעדות ותיקות כמו ראצ'ה וטופולינו, סגירת מסעדת סזרינה של מאיר אדוני בקיסריה ועוד. האם אדורה ביסטרו בסכנה להיכנס לאותה רשימת מסעדות עצובה?

חודשים ספורים לאחר שעזב השף אבי ביטון את המסעדה אותה הוביל במשך עשור, החליטו במסעדה לשפץ ולשנות את רוח המקום. השף החדש שנבחר למסעדה, אשר שינתה את שמה לאדורה ביסטרו, הוא אלי שטיין, לשעבר סו שף במסעדות טאיזו וטוטו. שטיין, רק בן 24 קיבל את המושכות של אדורה החדשה, ויצר בה תפריט מעט יוקרתי יותר, המבוסס על טכניקות בישול קלאסיות עם חומרי גלם אקזוטיים.

למרות ביקורות לא רעות בכלל שזכתה לה אדורה ביסטרו בתחילת דרכה, משהו בתפריט החדש כנראה פחות עבד עבור קהל הסועדים אשר ככל הנראה לא נהר אל המסעדה המחודשת. הניסיון של שטיין לרענן את התפריט ולהכניס מנות פשוטות יותר כמו המבורגר לא צלח, ואדורה ככל הנראה לא הצליחה להתרומם. אחד הטבחים הוותיקים במקום סיפר היום לוואלה! אוכל: "בכל ערב נזרקו לפח כמויות גדולות של חומרי גלם יקרים שהמסעדה לא הצליחה למכור", זו כנראה אחת הסיבות שהכניסו אותה לקשיים כלכליים.

היום כינסו הבעלים את עובדי המקום והודיעו להם כי תשלום המשכורות מוקפא כיוון שאין באפשרותם לשלם אותן. "לא ידענו כלום", מספר הטבח. "פתאום כינסו אותנו והודיעו שאין משכורות, אנחנו עכשיו בודקים לגבי האפשרויות המשפטיות שלנו. באתי לעבודה וגיליתי מטבח ריק".

בתגובה לדברים, נמסר מהמסעדה: "נכון לעכשיו, בגלל בעיות פנימיות, אדורה ביסטרו תהיה סגורה במהלך הסופ"ש. בעלי המסעדה עובדים במרץ על מנת לפתור את המצב ולפתוח את המסעדה, כרגיל, בתחילת השבוע הקרוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גם גילי'ז נסגרת

עוד מסעדה שהצטרפה השבוע בצער לרשימת הסמעדות שהתקשו לשרוד ונאלצו לסגור היא מסעדת גילי'ס הוותיקה של המסעדן גילי פפרמן (65) שפעלה למעלה מ-25 שנים, מתוכן 13 שנים בירושלים, 12 שנים בנמל תל אביב ובשנה האחרונה היא העתיקה את מקומה לרחוב החשמונאים במרכז תל אביב. פפרמן סיפר בעבר לוואלה! אוכל כי הוא שמח לעזוב את נמל תל אביב בשל העומס הרב שגרם לרבים מלקוחותיו להדיר את רגליהם מהאיזור. עם זאת, נראה כי המעבר למיקום החדש לא עשה עם המסעדה חסד, והשבוע נודע כי היא נסגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully