וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושים: טועמי שוקולד שתמורת תשלום יאכלו שוקולדים כל היום

12.2.2017 / 6:14

מצאנו את העבודה הטובה בעולם: החברה שהביאה לעולמנו את המילקה והאוראו מחפשת עובדים שיטעמו שוקולדים בטעמים חדשים ויחוו את דעתם הכנה - בתשלום כמובן

5 עובדות על שוקולד/מערכת "אסור לפספס"

חברת מונדלז - שהביאה לעולמנו את המילקה, האוראו והקדבורי - מחפשת עובדים, או ליתר דיוק - טועמי שוקולד במשרה חלקית שעבור תשלום מכובד ישבו במשרדי החברה שברדינג, אנגליה, ויטעמו שוקולדים חדשים כל היום. יש יותר מושלם מזה?

החברה בעלת מותגי השוקולד המובילים בעולם מחפשת טועמי שוקולד מקצועיים שיטעמו את הטעמים החדשים שלהם ויתנו משוב כנה. מדובר במשרה של 7 וחצי שעות בשבוע בין שלישי לחמישי. הטועמים שיתקבלו יעבדו במשרדי החברה לצד 11 חברי פאנל ומנהל. על פי הגדרת התפקיד, על העובד לטעום שוקולדים ולתת משוב אובייקטיבי ככל הניתן. יהיה עליו לעבוד בצוות, לחלוק דעות ולשתף פעולה כדי להגיע להסכמה על הטעם המושלם. הבחירה שלו תשמש כלי עזר חשוב ביצירה ושיווק של מוצרי שוקולד חדשים.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"לא אגע בנוטלה לעולם": מדוע כולם שינו פתאום את דעתם על הממרח הטעים בעולם?

לכתבה המלאה

באופן מפתיע, דרישות התפקיד לא גבוהות. על פי לינקדין, אתם לא זקוקים לניסיון בתחום, כך ששנים של אכילת שוקולדים לא באמת תעזור לכם להתקבל. המועמדים הפוטנציאלים חייבים להיות בעלי תשוקה לשוקולד וממתקים, בלוטות טעם מפותחות ורצון לטעום טעמים חדשים. מעוניינים להגיש קורות חיים? לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully