וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תעשו את זה בבית: ביצת שוקולד במילוי אוראו

לא הצלחנו להשאר אדישים ללהיט הרשת ומיהרנו לנסות בעצמנו כדי לספר לכם - כך תכינו ביצי אוריאו, המתכון הכי קל, מהיר ופוטוגני שהכנתם אי פעם

צילום: דרור עינב, עריכה: יותם וקס

ברור שלא יכולנו להישאר אדישים ללהיט החדש מבית אוראו והיינו חייבים לנסות להכין בבית את ביצי השוקולד במילוי קרם עוגיות אוראו. אז ניסינו, צילמנו ויצא לנו ממש טעים. עכשיו גם אתם חייבים לנסות ולהכין לבד, כי למי יש סבלנות לחכות עד שזה יגיע לארץ. אנחנו עשינו בשבילכם את כל הטעויות לכם רק נשאר לעוף על זה.

לומדים מטעויות:

• שימו לב כשאתם מצפים את תבנית שקעי הביצים בשוקולד שהוא מכסה אותם באופן מושלם. אתם יכולים לקבוע את עובי השוקולד - שכבה דקיקה אחת או להוסיף שכבה נוספת אחרי שהשכבה הראשונה התמצקה וכך לעבות את הדפנות.

• אל תמלאו את קרם העוגיות עד הסוף (כפי שאנחנו עשינו).
• סגרו כל חצי ביצה בשכבה נדיבה של שוקלד עד השוליים כדי להימנע מרווחים. אנחנו מרחנו שכבה דקיקה ובכל מהביצים רואים את הרווח.

• אם אתם ממש רוצים להשקיע, טמפררו את השוקולד זה יתרום למראה ולעמידות של השוקולד לאורך זמן.

ביצי שוקולד במילוי עוגיות אוראו. דרור עינב
אתם חייבים לנסות את זה בבית. ביצי שוקולד במילוי עוגיות אוראו/דרור עינב

מצרכים:

עבור 4 ביצים (תבנית של 8 שקעים בצורת חצי ביצה)

לציפוי:
200 גרם שוקולד מריר

למילוי:
100 גרם שוקולד לבן
1 חבילה גבינת שמנת (לפחות 16 אחוז שומן), בטמפ' החדר
1 כף אבקת סוכר
2 חבילות קטנות של עוגיות אוראו (סה"כ 8 עוגיות), קצוצות

אופן ההכנה:

1. השוקולד: ממיסים את השוקולד בבאן מארי (בתוך קערת נירוסטה מעל סיר אדים) או במיקרו בפולסים של 30 שניות. ניתן לטמפרר את השוקולד במידה ויש לכם מד חום לבישול (מחממים עד לטפ' של 45 מעלות ואז מצננים בעזרת ערבוב והרמה של השוקולד עם המרית עד לטמפ' של 29-30 מעלות) או פשוט בעזרת מבחן הנשיקה- שמים מעט שוקולד על השפתיים ואם הוא בטמפ' גוף ונדבק מעט לשפתיים הוא מוכן.

2. שמים בכל 'חצי ביצה' כפית וחצי שוקולד ומצפים היטב את הדפנות עם גב הכפית. מכניסים למקפיא.

3. בינתיים מכינים את המלית: ממיסים את השוקולד הלבן עם השמנת המתוקה במיקרו בפולסים של 20 שניות (שוקולד לבן נשרף מהר יותר לכן הקפידו לערבב היטב ולהחזיר ל-20 שניות נוספות).

4. בקערת המיקסר או בעזרת מטרפה מערבבים היטב את הגבינה עם הסוכר עד שהיא מקבלת מרקם קרמי. מוסיפים את השוקולד הלבן ומערבבים יחד. מוסיפים את עוגיות האוראו הקצוצות ומערבבים בשניים שלושה ערבבוים רק עד לקבלת קרם עם עוגיות.

5. מוציאים את חצאי הביצים מהמקפיא ובודקים שהשוקולד מצפה היטב את הדפנות (מרימים לכיוון מקור אור ובודקים אם הוא חודר אם כן מוסיפים עוד קצת שוקולד באזורים הבעייתיים). ממלאים כל חצי בקרם העוגיות, אבל לא עד הסוף.
מחזירים למקפיא (לא חובה אבל מומלץ).

6. מצפים את פני השטח של קרם העוגיות בשוקולד, מחלצים את חצאי הביצים ומחברים צמדים לביצים שלמות (אפשר להשאיר גם כחצאים). מחזירים למקפיא או למקרר להתגבשות סופית וטורפים.

אחסון:
מחזיקים בכלי סגור במקפיא או במקרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully