וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצי שוקולד של אוראו משגעות את הרשת

15.1.2017 / 14:15

הלהיט הויראלי הראשון לשנת 2017 מגיע בצורת ביצת שוקולד עם מילוי של קרם אוראו בפנים. אז איפה ניתן להשיג את הפלא? כל התשובות בפנים ויש גם סרטון הדרכה למתקדמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה ששיגעה את הרשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנת 2017 רק בתחילתה וכבר אפשר להכריז על הלהיט הויראלי הראשון לשנה זו - מדובר בביצת שוקולד במילוי קרם אוראו של חברת השוקולד הבריטית Cadbury. בייצי קרם זה מוצר שאנחנו פחות נתקלים בו בארץ (אם ממש בא לכם, נסו ברשת שוויצריה הקטנה), אבל בחו"ל מדובר בלהיט גדול, בעיקר לקראת חג הפסחא. ביצי הקרם נראות מבחוץ כמו ביצות ההפתעה הקלאסיות של קינדר, עליהן גדלנו, אך בפנים במקום הפתעה, היא פשוט מלאה כולה בקרם, שמבחינתנו זאת ההפתעה הכי שווה. השיגעון הזה חזק מאוד בבריטניה, משם מגיעה כאמור יצרנית הביצים, Cadbury שאפילו תפתח בסוף החודש, למשך שלושה ימים בלבד, זו השנה השנייה, מסעדת פופ אפ שכל כולה מנות עם ביצת קרם.

ביצי הקרם של החברה מגיעות בגרסאות שונות - קלאסית, קרמל, קרם שוקולד ועוד, אבל הטעם המרגש ביותר, נחשף השבוע וזכה להפוך מהר מאוד לויראלי - ביצת האוראו. ביצת השוקולד המדוברת ממולאת בקרם אוראו ובתוכה שברי עוגיות קראנצ'ים, גם הם של העוגייה האהובה כמובן. התמונה שהועלתה לאינסטגרם יצרה ריגוש רב, וברשת החלה חרושת שמועות היכן אפשר להשיג את הביצים הנכספות. אז מה נכון?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הו וואו/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי פרסומים, גרסאות שונות של הביצים ניתנות להשגה בקנדה, אוסטרליה ובריטניה. ככל הנראה הגרסה היפה והמוגדלת באריזה הכחולה נמכרת בקנדה בלבד, ואילו הביצים הקטנות באריזה הסגולה, נמכרות בבריטניה ובאוסטרליה.

מסתבר אגב שהביצים זמינות בקנדה ובבריטניה, כבר מהשנה שעברה, אבל רק התמונה שהעלה השבוע גולש נלהב זכתה לתהודה רבה ברשת ושגעה את העולם. התמונה הועלתה באינסטגרם ע"י יוזר בשם JunkBanter ב-6 בינואר, וזכתה מאז למעל 10,000 לייקים ו-581 תגובות. ואנחנו רוצים לדעת, מתי אצלנו?

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ויש אפילו בלוגרית טבעונית שהרימה את הכפפה והכינה את הפלא בעצמה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully