וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוקטור מגיע לרוטשילד? בינו גבסו במגעים לרכישת מסעדת שולחן

7.3.2017 / 11:16

אחרי מגעים שלא הבשילו עם השפים רפי כהן וירון שלו, יש קונה חדש לחלל השומם של מסעדת שולחן. לוואלה! אוכל נודע כי בינו גבסו, הלא הוא ד"ר שקשוקה, נמצא במגעים מתקדמים לרכישת המקום בכדי לפתוח שם מסעדת פיתות חדשה

בינו גבסו ד"ר שקשוקה. ניב אהרונסון
ד"ר שקשוקה. מגיע לרוטשילד?/ניב אהרונסון

לוואלה! אוכל נודע כי בינו גבסו במגעים מתקדמים לרכישת החלל של מסעדת שולחן של עומר מילר שנסגרה באפריל 2016. גבסו, הלא הוא ד"ר שקשוקה, מעוניין לפתוח מקום של אוכל מהיר. המקום יהיה בסגנון "בינו בפיתה" ובו מנות כמו שווארמה בפיתה, שקשוקה בפיתה, חלקי פנים בפיתה, האוכל המוכר שלו מהמסעדה האיקונית ומדוכן השווארמה המפורסם. לצד העובדה שמדובר בגרסה זריזה בתוך פיתה יבוצעו התאמות בסגנון שמתאים יותר לשדרות רוטשילד.

בינו גבסו. בן קלמר
הדוקטור. אם לא ברוטשילד יפתח במקום אחר/בן קלמר

למרות המיקום האטרקטיבי בלב לבה של שדרת רוטשילד, החלל של מסעדת שולחן עומד שומם כבר קרוב לשנה. בעבר היו ניסיונות לגייס לטובת המקום את השף רפי כהן להקמה של מסעדת בשר במחירים עממיים, ומשזה נכשל היה ניסיון נוסף להקים מקום חדש בסטייל ניו יורקי בייעוץ קולינרי של ירון שלו אבל הדברים לא הגיע לכדי מימוש.

גבסו מאשר כי מתקיימים כרגע מגעים מתקדמים אך העסקה טרם נחתמה. לדבריו, ההחלטה לפתוח מקום חדש בסגנון "בינו בפיתה" כבר נפלה ולכן היא לא תלויה בלוקיישן כזה או אחר. במידה והמגעים לא יבשילו לכדי סגירת עסקה ברוטשילד הוא ימשיך ויחפש עבור הקונספט לוקיישן אחר במיקום מרכזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully