וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביס בלח"י: המונה טועם סטייק פרגית בבאגט פריך

21.3.2017 / 7:21

המונה טועם מגלה בגבול שבין בני ברק לרמת גן מזללת דרכים נקייה ומסודרת, שם הוא דוגם באגט פריך שנאפה במקום עם סטייק פרגית עסיסי

ביס בלח"י. קובי רובין
הפתעה ביציאה מבני ברק/קובי רובין

רחוב הלח''י בבני ברק ממוקם בפאתי העיר, ליד הירקון והרכבת. בשנים עברו האזור היה די נטוש ומבודד, אבל עם השנים נוספו לו עסקים רבים. אפשר להיכנס בצד אחד של הרחוב ולצאת בחזרה עם כל מה שצריך לבית, אבל איפה לאכול ברחוב הלח''י לא היה. אם רציתם לאכול באזור הייתם חייבים להרחיק עד לקניון איילון, או לפינה עם רחוב ברוך הירש.

לפני כמה ימים הסעתי קבוצה של עובדים זרים לתחנת הרכבת של בני ברק, בדרכי חזרה, עמדתי לצאת מהחניון, בעודי מאותת לפנות שמאלה אל הגשר, הצצתי ימינה וראיתי את המקום החדש שפתחו שם. מדובר במבנה קבע מתוקתק למראה, כמו שמזנון דרכים אמור להראות בעיניי. שורה ארוכה של שולחנות, דלפק גדול ורחב, מטבח פתוח, הסדר והניקיון שולטים בכל פינה, עשיתי פרסה חזרה אל תוך החניון וחזרתי ברגל לעבר ביס בלח''י.

בטורים הקודמים:
המונה טועם בפטאט
המונה טועם את השווארמה הכי טובה ברמת גן
קציצות של סבתא וחומוס בלי הפסקה

ביס בלח"י. קובי רובין
סדר ומופת/קובי רובין

עמדתי מול הדלפק והסתכלתי אל תוך המקום, יש אחד אבי ואחד שימי. אבי חולש על אזור הקופה וההסברים, שימי ממוקד בהכנה מול הלקוחות, ויש עוד אחד על הפלנצ'ה שעושה בדיוק את מה שמבקשים ממנו. עמד לידינו בחור שביקש מעורב בלי טחול, ואני רק הקשבתי לאבי מסביר לו בנימוס איך המעורב לא יהיה אותו טעם בלי הטחול. אותי עניינה העובדה איך אבי הצליח לשכנע את הרבנות הכי קשוחה בארץ לעשות מעורב עם טחול. אם אתם שומרי כשרות זה אמור לעניין אתכם מאוד, יש במקום מעורב ירושלמי עם הכשר.

אותי דווקא עניינה מנה אחרת בתפריט, סטייק פרגית (36 שקלים בבאגט), הפעם האחרונה שבה אכלתי סטייק פרגית הייתה לפני יותר מדי זמן, חובת ההוכחה הועברה ישירות לאבי, לא רציתי לשאול שאלות, החלטתי להוריד את רמת הציפיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ביס בלח"י. קובי רובין
ביס בלח"י/קובי רובין

את הבאגט אופים כאן במקום, הוא לא קטן או מקוצר והוא פריך כמצופה. את החלק הפנימי ביקשתי בנימוס להוציא, אין לו שום תרומה לטעם, הוא רק עוזר להתעייף יותר מהר. הכל נמצא בדיוק במקום, לכל כלי יש את הייעוד שלו, סלט ירקות קצוץ על הצד, סלט חריף, סלט כרוב הכי חריף בעולם (את זה גיליתי בהמשך), חסה ומלפפונים וכל השאר, רטבים בצד שמאל, הכל בסדר מופתי, יש למקום הפרעת סדר שהייתי מאחל אותה להרבה מקומות.

אחרי ההכנה והצילומים ירדתי על הבאגט, סטייק הפרגית שובץ לכל אורכו של הבאגט. בשר הפרגית היה עשוי מעולה, בשר רך וטעים, בכל נגיסה הבערה בחלל הפה עלתה, בהליכה קלה חזרתי מהמונית לביס בלח''י, זכרתי שביקשתי קצת מריחה של חריף, עם החזרה לכיוון הדלפק ראיתי לקוח שממלא כלי קטן מבר סלטים החיצוני בהרבה סלט כרוב, לא ידעתי מה הולך שם בדיוק, אבל החלטתי לטעום את הסלט כרוב לבדו, אפשר להגיד שמישהו הצליח לייצור סוג של חריף שאפשר רק לאכול יחד עם הכל או לבד רק עם בקבוק של קולה לכבות את הלהבות. בסך הכל מדובר בבאגט לא קטן עם הרבה סטייק פרגית מעולה והרבה כרוב בעירה, את הצ'יפס תבקשו בנימוס על הצד. לא לטעות, סטייק העוף מעולה, אך אם היה זול קצת יותר, האושר היה מושלם.

ביס בלח"י, הלח"י 10 בני ברק, השמעת מספר טלפון 076-8617867, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 08:00-17:00. כשר

ביס בלח"י. קובי רובין
שימו לב שומרי הכשרות/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully