וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: חומוס של חזרה לשגרה

18.4.2017 / 7:30

המונה מציין את סיום החג עם חומוס של יום -יום במסוף אורנית. מעבר לניקיון ששורר בבוטקה של איתן יש חומוס לא מתחכם בעלות של 25 שקלים

החומוס של איתן במסוף אורנית. קובי רובין
חומוס שקשוקה/קובי רובין

כשהייתי צעיר יותר לא האמנתי שאהיה עצמאי. רק מהפחד של לקיחת אחריות על החיים, היה לי ברור שאהיה שכיר, אקום בבוקר ואצא לעבודה שאולי אוהב ואולי לא. אבל אחרי פיטורים לא מוצדקים, החלטתי לא לתת לאף אחד להחליט בשבילי יותר, העדפתי להיות עצמאי מהסוג הכי פשוט ולא שכיר במשרה מעניינת ומפחידה בהתאם. אגב, עצמאים תמיד יעריכו יותר עצמאי.

על האהבה שלי לחומוס אין עוררין. אני לא מוותר על הזדמנות לטעום חומוס חדש בדרכים. חומוס לא אמור להיות יקר אף פעם, כל חומוסיה יודעת מתי היא מגזימה את המחיר, הלקוחות פשוט לא מגיעים, אין דבר יותר מסובך ממחירון מבלבל של חומוסיה, אין לי בעיה עם חשבון פשוט, תכל'ס נהג מונית, כל היום מחשב שקלים בודדים, אבל לפעמים המחירון מטעה ומרגיז, עם כל תוספת אתה מקבל מכה בכיס.

לכל הטורים של המונה טועם
קבב כבש בבית אל
מקדש הכיסונים בבת ים

חומוס אצל איתן במסוף אורנית. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
חומוס פול/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

איתן פתח חומוסיה בבוטקה במסוף אורנית, יותר נכון להגיד על המסוף עצמו. כל יום מוקדם בבוקר, איתן לוקח את המשמעות של עצמאי לקצה, וסוחב אחריו את החומוסיה, כל כלי בתוך הנגרר מקובע למקומו. לא ראיתי מימי בוטקה נגרר כל כך נקי ומסודר, איתן קפדן על כל חלק ושלב מההכנה ועד ההגשה, אם באיכות או בכמות של החומוס. הדבר הכי קבוע אצל איתן הוא המחיר, 25 שקלים למנה, לא משנה מה תזמינו, עם ביצה, בלי ביצה, אותו דבר. כל כך אהבתי את הרעיון לא לגבות יותר על המשתנים, שהזמנתי שתי מנות שונות.

ראשונה הוזמנה מנת חומוס פול עם גרגירים בלי טחינה, איתן הסתכל עליי והודיע לי בצורה נחרצת שאין דבר כזה, לא עזר שביקשתי. איתן לא ויתר, אל תנסו אותו, יש לו אופי עיקש ולא מתפשר. המנה השנייה הייתה חומוס עם שקשוקה, בדרך כלל רוב המקומות עוקצים את הלקוחות, פחות מידי חומוס או מנה מצחיקה של שקשוקה, כאן יש מספיק מכל חלק. רוב החומוסיות מגישות שמן זית מעורבב, קל לזהות אותו, יש לו גוון זרחני קל, זה לא המקרה המדובר. איתן לא מוותר על שמן זית טהור, קליל ומלא טעם אבל כזה שלא משתלט על החומוס אלא משתלב אתו. הפול מתבשל ארוכות, על חום נמוך ואיטי, נמס לו והמרקם רך כל כך שהלשון דורשת חריף והרבה. לא חסר חריף, אבל הוספתי עוד, על מה שהיה. אמנם השקשוקה קצת דלילה לטעמי, אבל במחיר הזה, מי מתלונן? הייתי אוכל אצל איתן יום יום אם היה יוצא, מעכשיו אעשה מאמץ שיצא להגיע לאזור יותר, הרבה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

חומוס פול מס 1 בארץ. כביש 5, מסוף האוטובוסים של אורנית. אין טלפון. שעות פתיחה: ב'-ו' 9:00-15:00. אין תעודת כשרות

חומוס אצל איתן במסוף אורנית. קובי רובין
איתן. לא מוותר/קובי רובין
החומוס של איתן במסוף אורנית. קובי רובין
החומוס של איתן במסוף אורנית/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • חומוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully