וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר קוקטיילים ואוכל מעיר את השכונה המנומנמת של ת"א

7.5.2017 / 12:30

אם אתם תושבי המרכז סביר להניח שיצא לכם לפחות פעם אחת לשבת באחד המקומות של האחים אבידן. כעת השלישיה לא עוצרת ופותחת את גרניש - בר קוקטיילים קולינרי במיקום מפתיע במיוחד

גרניש. דרור עינב
גרניש, תוספת מפתיעה לכיכר המדינה/דרור עינב

האחים אבידן הם תופעה בעולם המסעדנות וחיי הלילה של תל אביב. מור, רז ועידן אבידן, ילידי גבעתיים במקור, היו שותפים בהקמתם של כמה מהמקומות הבולטים והמצליחים בחיי הלילה בעיר, ביניהם המלכי והטיילור מייד, ובהמשך פתחו את הקונסיירג' והרום סרוויס, המלאים תמיד בקהל של סועדים ומבלים. בבעלותם נמצאים גם בר המסעדה הנלסון ברמת אביב. לפני מספר חודשים פתחו השלושה את סנטרו קפה, בר מסעדה ליד דיזנגוף סנטר שפתוח 24 שעות ביממה.

גרניש. דרור עינב
תפריט של זוכה משחקי השף - אור גינסברג/דרור עינב

אבל כל זה כנראה לא מספיק עבורם, כיוון שהשבוע פתחו האחים מקום חדש, גם הוא מדיף ניחוחות אלכוהול מתוקים. הפעם האחים הם גם סוג של חלוצים, "החלטנו להרים את הכפפה", מספר עידן אבידן, הבכור בין השלושה "אין עוד ברים בכיכר המדינה, אין כלום בכל הרדיוס הקרוב". ואכן, בכיכר המדינה הישנונית, היכן שבשעות הערב הרחובות שוממים, איפה שבין הבוטיקים היוקרתיים ובתי הקפה לא מסתובבים יותר מדי אנשים, הם החליטו לפתוח בר קוקטיילים. הגרניש, כך נקרא המקום החדש, מציע בילוי לילי נעים ושקט, תפריט מקורי של מנות בר אלגנטיות ותפריט צבעוני של קוקטיילים כמו שהאבידנים כבר הוכיחו שהם יודעים לעשות.

היכן שהיה בעבר קפה אולגה המיתולוגי שצבר לו קהל לקוחות נאמן, ובהמשך פעל הביסטרו הצרפתי הרובע השישי, שיפצו האחים את המקום והפכו אותו לבר צבעוני ואקלקטי, עם תקרה מיוחדת שייבאו מספרד שבולטת גם החוצה והופכת את המקום ליוצא דופן בכיכר המדינה המיושנת מעט. לטובת הפרויקט הם גייסו את השף אור גינסברג, שכבר עבד איתם בעבר, זוכה משחקי השף - עונה 2, שמספר על תפריט שבו הוא מביא פרשנות אישית שלו למנות מוכרות ולא מורכבות, "אני לא בא לעשות כתית, אלא להביא את עצמי ואת הטעמים שאני אוהב ומכיר", מספר גינסברג, "למקום קוראים גרניש (קישוט) וצריך לכבד את השם, אז יהיו מנות יפות ומקושטות אבל לא מתוחכמות מדי ועדיין נגישות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גרניש. דרור עינב
קוקטיילים מושקעים - המומחיות של האחים/דרור עינב

התפריט שצפוי להתרחב בעתיד, כולל כרגע 10 מנות בר ביניהן אפשר למצוא סשימי טונה כבושה עם ויניגרט סויה וכמהין (48 שקלים); באן בורגר בלחמנייה אסייתית מאודה עם רוטב ברביקיו דבש, איולי חלפיניו, חסה, מלפפון חמוץ ואננס צלוי (54 שקלים); מקלות תירס שהם בעצם צינורות פסטה ממולאים בקרם תירס, ברוטב שמנת זעפרן, אספרגוס ופטריות שינוקי (46 שקלים) ויש שם שווארמת דג ים בפיתה, עם עגבניות, בצל מדורה, טחינת ויניגרט, שקדים ועשבי תיבול טריים (59 שקלים) ועוד. בימי שישי ושבת המקום יהיה פתוח כבר משעות הבוקר ויגיש ארוחות בוקר קלאסיות.

על הבר מנצח רביב אהרון שבמשך תקופה ארוכה תיכנן, רקח ועיצב את הקוקטיילים המיוחדים המוגשים במקום. תמצאו שם קוקטיילים כמו Whiskey In The Jar עם וויסקי אמריקאי, ליקר שקדים, תפוזים, דבש ותבלינים (42 שקלים) או קוקטייל משה בתיבה עם ערק, סירופ מרווה, מיץ לימון, אשכולית אדומה וסלרי ביטרס (42 שקלים) ועוד.

גרניש. דרור עינב
תפריט בר מצומצם שיתרחב בהמשך/דרור עינב

"בזמן הקצר שהמקום פתוח השכונה המנומנמת הגיבה למקום החדש בחיבוק" מסכם אבידן. "למרות שמדובר בבילוי לילי, המקום שקט וידידותי והגרניש משתלב בכיכר מבלי להפריע לאף אחד".

גרניש, ז'בוטינסקי 110 תל אביב, 03-6968581, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 18:00-01:00, שישי - שבת: 09:00-01:00. לא כשר

גרניש. דרור עינב
עיצוב צבעוני ומושקע/דרור עינב
גרניש. דרור עינב
אוכל כיפי ליד האלכוהול/דרור עינב
גרניש. דרור עינב
ניפגש בכיכר/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully