וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצנטרום של הפיילה

7.11.2016 / 10:06

סנטרו קפה, שיפתח בקרוב סמוך לדיזנגוף סנטר, יציע עוד אופציה למקום שפתוח 24/7 בעיר ללא הפסקה ותפריט שישתנה במהלך שעות היום

סנטרו קפה. צילום: בני דרקסלר, מערכת וואלה! NEWS
סביח בגרסה חדשנית/מערכת וואלה! NEWS, צילום: בני דרקסלר

תל אביב אמנם מכונה עיר ללא הפסקה, אבל רבים מהמקומות שפועלים בה נסגרים בשעות מוקדמות. מקום חדש שנקרא סנטרו קפה יצטרף בקרוב (בעוד מספר שבועות) למקומות במרכז העיר שפתוחים 24 שעות ביממה, כמו למשל הברסרי ומסעדת בנדיקט. הוא יגיש ארוחות בוקר, צהריים, ערב ולייט נייט.

הבר-מסעדה החדש צפוי להיפתח בתל אביב ברחוב דיזנגוף פינת טשרניחובסקי היכן שפעלה עד לאחרונה טל בייגלס. מאחורי הפרויקט עומדים עידן אבידן ושני אחיו, מור ורז, להם כבר יש נסיון עשיר ותחת ידם הם הוציאו מקומות כמו הטיילור מייד ובר המלכי. כיום בבעלותם בר הקוקטיילים הקונסיירג', בר-מסעדה רום סרווויס והנלסון בגבעתיים. הקבוצה צירפה לשורותיה זוג שפים שהם גם חברי ילדות, בני דרקסלר וקובי פרץ, ויחד הם החליטו לפתוח מקום שהוא שונה לדבריהם ממה שעשו עד עכשיו."זאת חיה בפני עצמה", מספר עידן אבידן על סנטרו קפה, "אנחנו רוצים כל הזמן להמציא את עצמנו ואת התחום מחדש, להיות מסוגלים להחזיק מקום שמתפקד 24 שעות ביממה ויודע לשנות את האווירה שבו לפי השעה ביום".

סנטרו קפה. צילום: בני דרקסלר, מערכת וואלה! NEWS
גספצ'ו ענבים, טרטר דג ופטה מסלוניקי/מערכת וואלה! NEWS, צילום: בני דרקסלר

סנטרו קפה כאמור הולך לפעול 24 שעות ביממה מה שאומר שיהיו תפריטים שונים לשעות שונות ביום, "התפריט עצמו יהיה מבוסס על מטבח פיוז'ן, מנות פשוטות אבל מעניינות", מספר אבידן, "אנחנו רוצים למלא את החלל הזה שיש באזור דיזנגוף, חסרים מקומות שאפשר לצאת אליהם גם לאכול וגם לשתות, לפעמים בשעות הקטנות של הלילה, לפעמים לנשנש משהו קטן לצד האלכוהול".

בני דרקסלר ושותפו קובי פרץ שעבדו יחד עד לא מזמן כסו-שפים במסעדת דוד ויוסף, יצרו תפריט שמתאים לדבריהם לכל אחד. אפשר למצוא שם גספצ'ו ענבים, טרטר דג ופטה מסלוניקי, וגם קרפצ'יו של בייבי מלפפון עם גבינת בושה מצרפת וקרם של בצל שרוף, או קממבר מפרובנס, צלוי בתנור עם ריבה, בלסמי מצומצם וטוסטונים, ותהיה גם סינטה מיושנת פרוסה דק עם טחינה וירקות. מחירי הראשונות ינועו בין 30 ל-60 שקלים בעוד מחירי העיקרית בין 60 ל-100. בין העיקריות אפשר יהיה למצוא המבורגר בלחמניית בריוש עם מלפפונים שמחמיצים במקום ואיולי, או שניצל עם צ'יפס צבעוני שעשוי משלושה זנים של תפוחי אדמה ושני זנים של בטטה, אחד מהם סגול, ויהיה גם פילה מוסר על הפלאנצ'ה עם ירקות שורש.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סנטרו קפה. צילום: בני דרקסלר, מערכת וואלה! NEWS
ארוחות שמוגשות 24 שעות/מערכת וואלה! NEWS, צילום: בני דרקסלר

"מבחינה קולינרית אנחנו רוצים לקפוץ מדרגה", מדבר אבידן על התפריט, "אנחנו רוצים להביא אוכל איכותי, גם בעיצוב השקענו המון, הולך להיות מאוד צבעוני ואקלקטי, חומר וגימורים ברמה הגבוהה ביותר". המקום אמנם פתוח בשבת ואין לו תעודת כשרות אבל השפים של המקום נמנעים מלערבב במנות בין בשרי לחלבי. חברי הקבוצה הולכים לפתוח בקרוב מקום נוסף בכיכר המדינה, הקונספט של המקום החדש עוד לא ברור אבל הוא יהיה פתוח לבוקר, צהריים וערב, אבל יסגר בחצות מדי יום.

סנטרו קפה, דיזנגוף 69, יהיה מספר טלפון בהמשך, לא כשר. שעות פתיחה בפתיחת ההרצה יפורסמו בהמשך

סנטרו קפה. צילום: בני דרקסלר, מערכת וואלה! NEWS
קינוח של מוס ליצ'י וקוקוס/מערכת וואלה! NEWS, צילום: בני דרקסלר
  • עוד באותו נושא:
  • סנטרו קפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully