וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיוסקו: בית קפה חדש עם הגזוז הכי טעים בתל אביב

9.5.2017 / 13:08

הגזוז הכי טעים ומושקע בת"א מתרחב עם בית קפה חדש, ובו מגוון הפתעות כמו גזוז אלכוהולי, תבשילים צמחוניים ועוד. יהיה צבעוני ופוטוגני

קפה לוינסקי 41. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
גזוז ומרציפן/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

אין תל אביבי שלא מכיר את הגזוז של בני בשוק לוינסקי. ואם בכל זאת יש כאלו, כדאי שתבדקו את עצמכם. את הגזוז שלו מוכר בני בריגה בקפה לוינסקי 41, על רחוב לוינסקי. מדובר בבוטקה קטן, כמעט נחבא, אבל לכו בעקבות שובל האנשים המסתובבים ברחוב שותים מכוס מעט הזויה, מלאה בפרחים וצמחייה אכילה, ותגיעו. את המקום שלו הוא פתח לפני כ-4 שנים (אחרי שבעבר הייתה בבעלותו מסעדת קסרול בנווה צדק), והוא מפורסם גם בזכות קפה איכותי, מרציפנים בעבודת יד, ומאפים ביתיים, אבל בעיקר בזכות הגזוז, אותו הוא רוקח מתמציות תבלין שהוא מכין בעצמו, צמחייה שהוא מגדל ופירות, הכל אכיל כמובן.

אין כאן מקומות ישיבה, למעט סוסיתא אחת שעומדת בקדמת המקום, אשר יכולה להכיל שניים - שלושה אנשים, שאר הלקוחות פשוט קונים גזוז ואולי גם מרציפן, שותים קפה בעמידה וממשיכים בדרכם. אבל בני, איש שאוהב אנשים ומכיר את כל הלקוחות הקבועים שלו, רצה מקום נוסף בו הוא יוכל לארח כמו שצריך.

המקום של בני. נמרוד סונדרס
מרציפן בעבודת יד/נמרוד סונדרס

בעוד כשבועיים-שלושה, יפתח בני את קיוסקו, בית קפה חדש בקרבת מקום - ברחוב ידידיה פרנקל הנמצא גם הוא בשכונה. בית הקפה שייך למתחם של חלל עבודה שיתופי - TAP. בשבועות האחרונים עומל בני, יחד עם שותפו יותם כהן (שלו רזומה עשיר במחבר מסעדות כמו טאצה דורו, קפה נחמני, מונטנגרו ועוד) על שיפוץ המרפסת במקום, צביעה והפיכה שלה לגינת קסמים כמו שרק הוא יודע.

"רצינו לעשות עוד משהו. יצרנו פינה עם גינה ויצרנו לנו גזיבו. זה מעין בוטקה אבל עם כ-20 מקומות ישיבה, מקום יפה, כיפי וחמוד, גם קרוב וגם מחובר אלינו ולמה שיצרנו בקפה לוינסקי" מספר בני. שם, הוא שותל בימים אלו עצי פרי, מסדר דק יפה לישיבה, צמחי תבלין, כסאות ושולחנות. לצד הגזוזים המפורסמים שלו, הקפה כמובן ושאר התופינים יגיש בני בתור התחלה טוסטים וכריכים קלים. בהמשך, יהיה אוכל צמחוני, מהתנור - ירקות, תבשילים קלילים, עם ירקות, קטניות, עדשים, ממולאים, כולם ביצירתיות המאפיינת אותו כל כך. בעתיד לתפריט הערב של המקום, אשר יציע בירה ויין, יתווספו גם גזוזים אלכוהוליים. בשלב הבא מתכנן בני להפוך גם תחנת חלוקה לירקות ופירות מחוות אורגניות.

קיוסקו, ידידיה פרנקל 33 ת"א, שעות פעילות: 07:00-23:00, הפתיחה בעוד כשלושה שבועות

עוד באותו נושא

סיור טעימות בשוק לוינסקי

לכתבה המלאה
המקום של בני. נמרוד סונדרס
כוס צבעונית עם צמחיה/נמרוד סונדרס
המקום של בני. נמרוד סונדרס
בני והגזוז, בקרוב ישתדרג למקום גדול יותר/נמרוד סונדרס
המקום של בני. נמרוד סונדרס
בקרוב נהפוך לגזוז/נמרוד סונדרס
המקום של בני. נמרוד סונדרס
אין ספור טעמים/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully