וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדביץ' הבשר הכי טעים חזר ובגדול

23.5.2017 / 7:28

המונה מתרגש לגלות, אחרי תקופה ארוכה של געגועים, שהסנדביץ' האימתני של רובן חזר לחיינו. המלצה לכריך בשר מרגש בלב לבה של תל אביב ששווה כל שקל

סנדביץ' רובן עם בשר. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
הסנדביץ' של רובן/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

מאז שנסגר רובן, הרבה תל אביבים מצאו את עצמם עם חסך אמיתי בבשר משובח, עוברים על פני הפינה הסואנת של יהודה הלוי על אבן גבירול, מביטים על הרובן הנטוש בגעגוע לטעמו הנדיר של סנדביץ' הבשר המושלם.

לפני כמה ימים, נסעתי לאסוף את הדגם הצעיר שלי מתוך העיר, "תעמוד מול רובן", הוא אמר. לא ראיתי אותו על הפינה, התקשרתי לשאול למיקומו, הוא אמר לי להסתכל לצד שמאל ממול, הדלת של רובן הייתה פתוחה והילד היה עם כריך ביד. גם לנהג מונית פטפטן שכמוני נגמרו המילים.

נכנסתי כלא מאמין רק בשביל לראות את אותן פנים מוכרות, הם חוזרים לתקופה קצרה ועכשיו עושים הרצה עם טעימות חינם למי ששם לב שפתוח. עוד כשהיה קטן, למורת רוחה של אשתי, הייתי לוקח את הילד לאכול ברובן, הייתי מגביל אותו לחצי כריך. היינו חוסמים חנייה בלי חשבון ונכנסים לקחת כריך שלמראית עין לא גדול במיוחד, אבל פרוסות הלחם הפשוטות אוחזות בתוכן משקל לא מבוטל של הבשר הכי מושקע וטעים בעיר הגדולה, ששווה את המחיר של 45 שקלים.

הבייגלה של סבא מרקו
השקשוקה של הוד השרון
לכל הטורים של המונה טועם

סנדוויץ' רובן. אפיק גבאי
הסנדביץ' של רובן/אפיק גבאי

לוקחים נתח בשר מתבלים ומבשלים עד בלי סוף, אחר כך מאדים אותו עד לרכות מקסימלית ואז הנתח מועבר לחיתוך לכדי פרוסות דקיקות. הקטע הקשה ברובן היה תמיד ההמתנה להכנה של הכריך, הרבה לקוחות מאבדים את הריכוז במהלך הזמנת המנה למראה נתח הבשר שנחתך מול העיניים הרעבות. השכבות מונחות אחר כבוד על הלחם עם הרטבים הקבועים. את הכריך שלי אכלתי רק עם בצל וחסה, למה להפריע לבשר? את המנה מגישים בתוך לחם שחור אחיד שמושלם למנה. האתגר האמיתי הוא לנסות ולאכול בישיבה, כי מי יכול להתאפק?

אם לא אכלתם כל היום, אז תרשו לעצמכם לאכול את כל המנה, אבל במידה ואכלתם בטעות לפני הכריך של רובן, תעצרו בחצי. תאמינו לי שגם אחרי החצי היכולת לעשות גרעפס הולכת לאיבוד לפחות ליום שלם. לא נשברתם עד עכשיו? אתם כנראה טבעונים בקיצון, אם צמחונים או חצימחונים. מצטער מראש אם שברתי אתכם, אין עדיין חוק נגד אוכל טעים במיוחד.


רובן, יהודה הלוי 112 תל אביב. 0774908050. שעות פתיחה: א'-ה' 11:30-24:00, ו' 11:30-16:00

בשבוע שעבר

שיפודודו: אחד הקבבים הטובים בארץ מסתתר בטבריה

לכתבה המלאה
סנדביץ' רובן עם בשר. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
מתבקש לחסום רכב חונה כדי לזלול/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין
סנדביץ' רובן עם בשר. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
נפתח מחדש/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • רובן
  • כריך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully