וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מעולות: בקרוב ויטרינה חוזרת לאבן גבירול

24.5.2017 / 12:39

אחרי היעדרות של שלושה חודשים מרחוב אבן גבירול בתל אביב, ההמבורגר האהוב של הוויטרינה עושה בקרוב קאמבק לרחוב במיקום חדש עם יותר מקומות ישיבה. יש למה לחכות

ויטרינה. אינסטגרם ויטרינה, צילום מסך
התגעגעתם?/צילום מסך, אינסטגרם ויטרינה

זר לא יצליח להבין את החלל שנפער בקרב חובבי האוכל התל אביבים עם סגירתה של ויטרינה אבן גבירול בתל אביב. "מה", תגידו, "יש עוד המבורגרים טובים בתל אביב, יש אפילו סניף נוסף לוויטרינה - ויטרינה לילי - מרווח יותר, עם מקומות ישיבה רבים יותר". אבל כל אלה לא היוו תחליף לוויטרינה המקורית ששימשה את תושבי הצפון הישן, מרכז ת"א, ולקוחות שנאמנים להרגליהם.

ויטרינה, שפתח נתי מנשה לפני שש שנים באבן גבירול 54 והפכה למלכת האוכל הרחוב התל אביבי, נסגרה בפברואר האחרון. עבודות תמ"א שנערכות בחודשים האחרונים באזור הקשו עליה להמשיך ולשרוד. לרגעים נדמה היה שלקהל הלקוחות לא משנה עד כמה צפוף ובלתי אפשרי יהיה לאכול שם, הם עדיין יעשו הכל בשביל לאכול את ההמבורגר שהם כה אוהבים, לצד צ'יפס ה-50:50, שעשוי משילוב גאוני של בטטה ותפוחי אדמה. אבל ניתוקים של החשמל והגז במקום הכריעו סופית את מנשה, שהחליט לוותר ולעזוב את המקום הפופולרי.

ויטרינה. צילום: אינסטגרם ויטרינה, צילום מסך
יותר מקומות ישיבה/צילום מסך, צילום: אינסטגרם ויטרינה

כעת, חדשות טובות, מנשה יחזור בקרוב עם הוויטרינה שלו למקום חדש באבן גבירול, לא רחוק מהמיקום הקודם. כרגע הוא בודק מספר אופציות ומנהל משא ומתן לגבי מקום חדש באותו רחוב. החלל החדש לא צפוי להיות גדול בהרבה, אך מרווח יותר, עם מקומות ישיבה רבים יותר מהסניף הקודם, בעיקר בחוץ. ברגע שיסגור מקום הוא יתחיל בשיפוץ, וככל הנראה תוך 3 חודשים - ויטרינה אבן גבירול תעמוד שוב על הרגליים. "מה שבעיקר מנחה אותי בחיפוש זה בניין שלא עובר תמ"א ב-10 שנים הקרובות", אומר מנשה, שחווה על בשרו את הטראומה. "לשם מקומות רבים ברחוב הזה הולכים בשנים הקרובות, ולכן זה התנאי הכי חשוב עבורי".

לגבי חידושים והפתעות בתפריט, הוא יכול בינתיים לספר שהפרייד צ'יקן שנכנס מדי פעם כספיישל צהריים בוויטרינה לילי, וזוכה להצלחה רבה, יכנס ככל הנראה כחבר של קבע בתפריט החדש של אבן גבירול. גם ההמבורגר הצמחוני של לילי יגיע לכאן, זאת כמובן לצד המבורגר הדגל, הצ'יפס והנקניקיות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ויטרינה. אינסטגרם ויטרינה, צילום מסך
גם הפרייד צ'יקן יגיע/צילום מסך, אינסטגרם ויטרינה

"מעבר לזה, חשוב לי לשמר את הנראות של הסניף באבן גבירול", אומר מנשה. "יהיה שם קיר העץ של הוויטרינה שכה מזוהה עם המקום, הבר, לקחתי מהמקום הקודם את הכל, אני רוצה שאנשים ייכנסו לכאן ומיד ירגישו במקום מוכר, שחזרו הביתה".

מהיכרותנו עם האיש, ועם סניפי ויטרינה ששיפץ ועיצב בעצמו, גם במקום החדש יהיה לצד ההמבורגרים והנקניקיות גם הרבה מאוד סטייל. ויטרינה אבן גבירול חוזרת בקרוב, יש למה לחכות.

ויטרינה. אינסטגרם ויטרינה, צילום מסך
והנקניקיות/צילום מסך, אינסטגרם ויטרינה
ויטרינה. אינסטגרם ויטרינה, צילום מסך
בקרוב שוב באבן גבירול/צילום מסך, אינסטגרם ויטרינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully