וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוופל מגיע לנתניה

6.6.2017 / 14:53

לקראת הקיץ העיר נתניה מתחדשת במסעדת וופלים חדשה ופוטוגנית שתציע גם ארוחות בוקר מושחתות וקוקטיילים צבעוניים

וופלס נתניה. מאור מרי, מערכת וואלה! NEWS
וופלים מתוקים/מערכת וואלה! NEWS, מאור מרי

תקופה ארוכה שנתניה, דווקא העיר שממוקמת באמצע כביש החוף, לא זוכה למסעדות חדשות שנפתחות בגבולותיה. לפני כמה חודשים סיפרנו לכם על יורגוס, טברנה יוונית שנפתחה כדי לשמח עם הרבה אוזו, ולפני חודש גם נפתחה זויה, מסעדת בשרים, בעיתוי מושלם עם יום עצמאות. השבוע יש תוספת חדשה, תנערו את האבק מהתפריטים הנתנייתים וקבלו את וופל'ס, בית קפה מסעדה חדש ברחוב קראוזה בעיר, שהולך להעשיר את התזונה בנתניה עם וופלים אמריקאים, ארוחות בוקר מושחתות וקוקטיילים צבעוניים.

וופלס נתניה. מאור מרי, מערכת וואלה! NEWS
וופלים מלוחים/מערכת וואלה! NEWS, מאור מרי

Waffles Cocktail&Chef Bar נפתחה השבוע להרצה ומציעה ארוחות בוקר, צהריים וערב בסגנון אמריקאי אבל לא רק. התפריט נפתח עם מגוון מנות ראשונות ועיקריות המתאימות לארוחת בוקר כמו קרפצ'יו סלמון טרי עם בצל סגול, עגבניות שרי ועלים ירוקים (42 שקלים); ברוסקטה של עגבניות שרי על צנים עם גבינת פטה ואיולי פסטו (37 שקלים) או ארוחת בוקר שלמה המורכבת משלושה סלטים ובורגול, קינואה, טונה, טחינה, ביצים לבחירה, מגוון גבינות ואנטיפסטי (64 שקלים) ועוד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
וופלס נתניה. מאור מרי, מערכת וואלה! NEWS
ארוחות בוקר/מערכת וואלה! NEWS, מאור מרי

יש גם שלושה סוגי שקשוקות: רגילה (41 שקלים), יוונית עם פטה (43 שקלים) או ירוקה עם שעועית ירוקה וברוקולי (46 שקלים) ומבחר גדול של כריכים כמו כריך טונסאי (46 שקלים) או סלטים כמו סלט מקסיקני עם נאצ'וס (48 שקלים). שאר התפריט מציע פיצות שונות (52-64 שקלים), טוסטים, דגים ופסטות.

וופלס נתניה. מאור מרי, מערכת וואלה! NEWS
סגנון אמריקאי/מערכת וואלה! NEWS, מאור מרי

אבל גולת הכותרת היא כמובן תפריט הוופלים שמציע מגוון של מנות מלוחות או מתוקות וביניהן וופל אגז בנדיקט (64 שקלים) או וופל אנטיפסטי (60 שקלים); ויש גם מתוקים ומושחתים כמו וופל חלבה עם ריבת חלב (71 שקלים); וופל וניל עוגיות עם שבבי אוריאו, עוגיות לוטוס, גלידת וניל ופקאן (74 שקלים); וופל פיסטוק קוקוס (74 שקלים) ועוד.


Waffles Cocktail&Chef Bar, קראוזה 10 נתניה, שעות פעילות א'-ה' 8:00-23:00, שישי פתוח עד שעתיים לפני כניסת שבת. בקרוב מאוד המקום יהיה כשר.

וופלס נתניה. מאור מרי, מערכת וואלה! NEWS
וופלס נתניה/מערכת וואלה! NEWS, מאור מרי
  • עוד באותו נושא:
  • וופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully