וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרענן הרשמי של הקיץ: מסעדת פוקי חדשה בתל אביב

2.7.2017 / 14:45

הקיץ כבר כאן וטרנד הפוקי מרים שוב את ראשו. לצד שוק הכרמל נפתחה בימים האחרונים מסעדת פוקי חדשה, בשם הופונו-פונו, באווירה קאריבית - צבעונית, ובמחירים שמתאימים לכולם

הופונופומו. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
חגיגה של טריות/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

תל אביב החמה והלחה בימי הקיץ לא ממש מאפשרת ליהנות מהרבה סוגים של אוכל. בקיץ אנחנו מחפשים את הארוחות הקלות והקרירות ואין באמת הרבה אלטרנטיבות. אחת האפשרויות שעשתה עלייה בשנה האחרונה לישראל היא פוקי, הקערה מהוואי שכוללת הרבה ירקות ופירות טריים, דגים נאים ורטבים ארומטיים. חלוצת הטרנד בתל אביב הייתה פוקי ישראל, שנפתחה לפני כשנה בדרום רחוב אבן גבירול בתל אביב ואחריה הגיעה מסעדת פוקי נוספת באותו הרחוב, בכיכר רבין. כעת מסתמן שהטרנד מתפשט.

גור ירמיהו חזר משהות של כמה חודשים בקליפורניה, שם חוץ מגלישת גלים גם יצא לו לאכול המון פוקי. הוא החליט לפתוח מקום כזה גם בתל אביב, שיגיש פוקי באווירה קאריבית, צבעונית ועליזה, בוייב שמזכיר את חוף הים ובמחירים שמתאימים לכולם.

הופונופומו. ברק רובין, מערכת וואלה! NEWS
פוקי בהרכבה עצמית/מערכת וואלה! NEWS, ברק רובין

גור חבר לחנה רובין, הבעלים של סרדיניה - מעדניית דגים כבושים בשרונה מרקט ומי שכבר שנים ארוכות נמצאת בעסקי המסעדנות, במקומות שבדרך כלל גם מגישים דגים. רובין לקחה ברצינות את ההשראה שגור הביא איתו מקליפורניה ויחד הם הקימו את הופונו-פונו, מסעדת פוקי בסמוך לשוק הכרמל. "הופונו-פונו זאת פילוסופיית חיים", מספר גור, "דרך חשיבה אופטימית ושמחה שמקורה בהוואי, זו שיטה לטיהור וריפוי רוחני".

עוד באותו נושא

משחקי חום וקור: הצ'ורוסיה הראשונה בישראל

לכתבה המלאה
הופונופומו. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
אווירה צבעונית ועליזה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

בהשראת הפילוסופיה הזו הקימו השניים מקום שמגיש קערות פוקי עם מרכיבים טריים ובריאים, שייקים עם ערך בריאותי וארוחות בוקר קלות ומשתלמות. את הפוקי תרכיבו בעצמכם מכל האפשרויות הצבעוניות בוויטרינה, ביניהן קינואה שחורה או אורז, אטריות שעועית, ברוקולי, גזר, בטטה, פלחי אבטיח או אננס, שעועית ירוקה, תפוח ירוק, מלפפון, אבוקדו, חסה, אצות, בצל מטוגן קריספי, שומשום ורוטב סאטה קרמי וכמובן דגים נאים כמו סלמון או פלמידה לבנה (40 שקלים), צמחונים/טבעונים יוכלו לוותר על הדגים וליהנות מפוקי צמחוני (28 שקלים) או פוקי טופו ואצות (33 שקלים).

עוד בתפריט תמצאו סנדוויצ'ים, פלטות של דגים או ירקות, סלט בהרכבה עצמית, ובקרוב גם יגיע תנור בו יכינו פיצות ודגים. המקום, שפתוח משעות הבוקר המוקדמות ועד הלילה, יציע כאמור גם ארוחות בוקר וכן בר אלכוהול מגוון. תפריט הקוקטיילים (35 שקלים) מנוסח גם הוא באווירה קאריבית עם שמות כמו אהבה על בסיס קוקוס, אננס ורום או הסגול שהשתגע על בסיס סלק, ג'ין ויוגורט.

הופונופומו. ברק רובין, מערכת וואלה! NEWS
על פי העדפות אישיות/מערכת וואלה! NEWS, ברק רובין

בשעות הערב רחוב רמב"ם באזור השוק מתרוקן ונדמה שהרחוב כולו שייך להופונו-פונו. כבר השבוע היו שם הופעות של מוזיקה חיה ודור מתכנן להביא פעילויות לילדים. "בימי שבת אני מכין חומוס סלק ומרענן את התפריט למשהו עם ניחוח קצת יווני". בכוונתו גם לארח בשלנים שיבואו ויעשו במקום תפריט בהפתעה "פשוט ילכו לשוק, יביאו את המצרכים שלהם ויגישו את האוכל שלהם כשפים אורחים במסעדה".

המסעדה צבעונית ובהחלט מתכתבת עם האסוציאציות שעולות כשחושבים על הוואי ועל הקירות יצירות אמנות מתחלפות, "אני מזמין אמנים להציג פה את העבודות שלהם" מספר גור, "אני רוצה שזאת לא תהיה סתם מסעדה אלא מקום מפגש של אנשים".

הופונו-פונו, רמב"ם 26 תל אביב, שעות פעילות א'-ש' 8:00-1:00, 058-7631111. לא כשר

הופונופומו. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
גם אלכוהול/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully