וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאפיית אלתרמן: השכונתית החדשה של הרצליה

10.7.2017 / 15:37

חובבי הבצקים - להתפקד, תכירו את אלתרמן - מאפייה שכונתית חדשה בהרצליה שמספקת מבחר ביתי נאה של מאפים

אלתרמן לחמים. יונתן בן שבת,
אלתרמן לחמים/יונתן בן שבת

שכונה חדשה שנבנית בהרצליה היא סיבה מספיק טובה לפתוח מאפייה חדשה, כזו שתספק עבור התושבים לא רק לחם טרי, אלא גם מקום להיפגש בו, לשתות כוס קפה, לאכול כריך ולהצטייד במוצרי מזון הביתה כמו שמן זית, יין, ריבות ביתיות ועוד. מאפיית אלתרמן החדשה באה לענות בדיוק על כל הצרכים האלה. יונתן (ג'וני) בן שבת ויניב דהן כבר דיברו ביניהם לפני כמה שנים על האפשרות לפתוח מקום שכונתי והשבוע האפשרות הפכה למציאות והם פתחו מאפייה ביתית קטנה וחברותית.

אלתרמן לחמים. יונתן בן שבת,
לחמים של אדון שיפון/יונתן בן שבת

על הדלפק אפשר למצוא מגוון גדול של מאפים מתוקים שנאפים במקום כמו קרואסון שקדים (17 שקלים); מאפה שמרים עם ריקוטה ודובדבני אמרנה (17 שקלים); מאפה חלווה (17 שקלים) או פרוסה של עוגת פרג או קראנץ' שוקולד (12 שקלים) ועוד. יש גם מאפים מלוחים כמו מאפה תרד, או מאפה בטטה ועשבי תיבול, או מאפה קשקבל (6.90 שקלים ל-100 גרם). בגזרת העוגות יש פרסבורגר ריקוטה או פרג (39 שקלים); פאדג' שוקולד, שיש גם בגרסה ללא סוכר (56-58 שקלים); פאי אגסים או תפוחים (120 שקלים) או קראנצ'ים למיניהם (38 שקלים) ועוד.

עוד באותו נושא

זבת חלב ודבש: 9 קונדיטוריות מיוחדות לשבועות

לכתבה המלאה
אלתרמן לחמים. יונתן בן שבת,
אלתרמן לחמים/יונתן בן שבת

על המדפים תמצאו את מגוון לחמי המחמצת של אדון שיפון אותם ניתן לפרוס עבה או דק לבחירתכם, ועוד מגוון לחמניות ומאפים מלוחים שמתאימים לארוחת בוקר קלה. מחוץ למאפייה יש כמה שולחנות עליהם אפשר לשבת ולשתות קפה ולאכול את אחד מחמשת הכריכים שמכינים במקום כמו כריך סלט ביצים עם חסה משי ועגבנייה (32 שקלים); כריך טבעוני של טחינה וירקות שורש עם נבטים (32 שקלים); כריך סלמון שכובשים במקום עם גבינת שמנת ופרוסות לימון (32 שקלים); טוסט חמאת בוטנים שמכנים במקום עם ריבה ביתית (32 שקלים) או מיני כריך גאודה בג'בטה לבנה (15 שקלים) ועוד. כל הכריכים מגיעים בלחמים של אדון שיפון.

אלתרמן לחמים. דפנה מרק בן שבת,
אלתרמן לחמים/דפנה מרק בן שבת

מחלקת המעדנייה של המאפייה מגוונת מאוד ואפשר לרכוש שם למשל טונה וסרדינים של אורטיז, זיתים, ריבות ביתיות של אבנרי, מלח ים אטלנטי, פפריקה מעושנת, ארטישוק בשמן זית, יינות ישראלים, פרמזן איכותי ועוד. על החלונות החלביים רשומים כל מיני מוצרים חדשים כמו חמאת בוטנים ביתית שמכנים במקום. בהמשך מתכננים השותפים להכניס לתפריט גם סלטים ופלטות של גבינות וירקות.

למרות שלמקום אין תעודת כשרות רשמית הוא מתפקד ככשר חלבי ואינו פתוח בשבת.

מאפיית אלתרמן, נתן אלתרמן 42 הרצליה, 09-9575740. לא כשר

אלתרמן לחמים. יונתן בן שבת,
אלתרמן לחמים/יונתן בן שבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully