וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם השבוע: מגנום בר ודוכן תירס חדש

11.7.2017 / 14:46

כבר שוברים את הראש מה לעשות עם הילדים? הנה שתי אופציות חביבות: דוכן תירס חדש המציע גם תפו"א לוהטים, וקינוח של מגנום בהרכבה עצמית פוטוגני במיוחד

צילום: עידו שחם, עריכה: יותם וקס

וידיאו: פופ אפ המגנום בר שנערך בשנת 2016

רחוב אבן גבירול, שהוכתר בשנה שעברה לא פעם כממלכת הרחוב התל אביבית, ממשיך לספק את הסחורה. רק בחודש שעבר נפתחה בעיר הצ'ורוסיה, המציעה צ'ורוס מתוקים לצד מגוון רטבים וגלידה אמריקאית. והנה, עוד אוכל רחוב חדש מגיע לשכונה. השם הוא תירס סטריט, וכפי שאתם כבר בטח מנחשים, תמצאו כאן תירס במגוון טעמים, אבל לא רק.

תירס סטריט. חנן דיאמנט,
תירס סטריט/חנן דיאמנט

בתירס נמכרות מגוון מנות של תירס, המגיע במיוחד מאינדונזיה. התירס מגיע כגרגירים בתוך קופסה ממותגת, לצד מבחר של רטבים כמו חלפינו, לימון, ברביקיו, שזיפים, מרקש, צ'ילי מתוק ועוד (14-24 שקלים, תלוי בגודל המנה). לצד הפלא הצהוב מוגשות במקום גם מנות המבוססות על תפו"א או בטטה, הנבצעים באמצע ובתוכם מגוון תוספות כמו זיתים שחורים, טונה, פלפלים חריפים, פטריות יער, שמן כמהין ועוד, כשגולת הכותרת היא תוספת של גבינה שוויצרית בסגנון רקלט, אשר נמסה על המנה (28-30 שקלים למנת תפו"א/בטטה, 8 שקלים תוספת על הגבינה).

תירס סטריט. חנן דיאמנט,
תירס!/חנן דיאמנט

מאחורי המקום החדש, עומד היזם עומר כפרי אשר הקים בעבר את רשת דרינק פוינט ומכר אותה. הסניף באבן גבירול הוא הסניף השני של המקום (הראשון נמצא בקניון איילון), אבל לפי התכנונים, זה ממש לא הולך להיות הסניף האחרון. יחד עם שותפו צביקה ברייטנר, מתכננים השניים להרחיב את המקום לרשת תירס בפריסה ארצית.

תירס street, אבן גבירול 33, ת"א, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 10:00-03:00, שישי: 10:00 עד שעתיים לפני כניסת השבת, שבת: 45 דקות לאחר צאת השבת עד 03:00. כשר

מגנום בר. סטודיו שטראוס,
קולקציית מגנום בר החדשה/סטודיו שטראוס

המגנום בר חוזר

ואם תמשיכו צפונה ותגיעו לנמל ת"א תוכלו לקנח במגנום בר החדש שנפתח השבוע בעיר. כמו בשמונה השנים הקודמות המגנום בר יפעל למשך חודש בלבד (עד סוף חודש יולי). מדובר בבר המוכר את השלגון המפורסם, עם מגוון ציפויים ותוספות מפנקות, המורכבים במקום לבחירתכם.

השנה יוצעו לראשונה גם שלגוני מגנום דאבל שיקבלו טבילת שוקולד נוספת בבר. לשדרוג השלגון ניתן לבחור 3 תוספות מתוך מגוון רחב כמו קראמבל שבבי זהב, פניני וניל ותות, פניני תפוז ושוקולד לבן, דובדבן אמרנה מיובש, עלי מיקרו ריחן, מיקס פיצוחים, קרם גבינת וניל ועוד.

מגנום בר. דנה קופל,
מגנום בר בנמל ת"א/דנה קופל

מי שיתעצלו לבחור את רכיבי השלגון שלהם בעצמם, יוכלו לבחור מהתפריט המוצע במקום, כאשר הקונספט השנה הוא "שחרר את החיה שבך". כך מציע התפריט בין היתר את מגנום טיגריס – מגנום שוקולד בציפוי שוקולד חלב עם זילוף שוקולד מריר, לבן וכתום, בתוספת פניני תפוז ושוקולד לבן; מגנום נמר השלג – מגנום וניל בציפוי שוקולד לבן בתוספת קרם גבינת וניל, שברי מרנג, ג'ל מנגו ועלי מיקרו ריחן; מגנום הפנתר ורוד – מגנום וניל בציפוי שוקולד לבן בצבע ורוד בעיטור פניני וניל ותות ובתוספת מיני מרשמלו ועוד. מחיר כל שלגון 10 שקלים.

מגנום בר, רחבת הדק הצפוני של נמל תל אביב, פתוח לקהל הרחב עד ה-30 ביולי שעות פתיחה- א'-ה' 18:00 ועד 23:00, מוצ"ש 21:00-24:00

מגנום בר. רפי דלויה,
בא לנו לצלול פנימה/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully