וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויוינו: המסעדה האיטלקית האהובה מגיעה לזכרון יעקב

30.8.2017 / 15:18

מחפשים מסעדת איטלקית בזכרון יעקב? השבוע נפתחה שם ויוינו, שתביא לסועדים את מיטב הפחמימות שיש לארץ המגף להציע. ובקרוב, תתרחב הרשת עם סניף שלישי וכשר, הפעם באזור הדרום

מסעדת ויוינו מגיעה לזכרון יעקב. דניאל לילה,
פיצות מטאבון שעומד במרכז המסעדה/דניאל לילה

מתחם מסעדות חדש שנפתח ביס פלאנט בזכרון יעקב הולך לרענן את ההיצע הקולינרי באזור המנומנם. מלבד בלאק בורגר שמביאים את ההמבורגר שלהם לעיירה הקטנה, יש גם את פאב 55 ורשת ביגה שמגיעים, אבל החדשות המעניינות יותר הן שמסעדת ויוינו החיפאית שלחה לראשונה יד ארוכה אל העבר השני של הכרמל ופתחה סניף ראשון בזכרון יעקב.

עוד מסעדות איטלקיות שנפתחו לאחרונה
פסטה'לה ופיצה קרוסטה בחיפה
מסעדת ג'רדינו בלו בתל אביב

מסעדת ויוינו מגיעה לזכרון יעקב. דניאל לילה,
פוקצ'ה איטלקית/דניאל לילה

כבר מעל שנה שמדובר על כך שויוינו, שנפתחה לראשונה בתחילת 2016 בתחנת הדלק פז רוממה בחיפה על חורבותיה של פיצה פופולו המיתולוגית, תיפתח סניף נוסף. השבוע ביום ראשון האחרון, נפתח להרצה הסניף המדובר כשבתפריט אותן הפיצות והפסטות המוכרות שכבשו את חיפה. הפיצות נאפות בטאבון הממוקם במרכז המטבח הפתוח של המסעדה והפסטות טריות, לא מצרך נפוץ באזור.

עוד באותו נושא

מסעדה איטלקית חדשה ברמת החייל

לכתבה המלאה
מסעדת ויוינו מגיעה לזכרון יעקב. דניאל לילה,
פסטה טרייה/דניאל לילה

בין המנות בתפריט יש ניוקי עבודת יד עם פירות ים בחמאת סרטנים ובזיליקום (79 שקלים); לינגוויני סלמון צרוב וברוקולי, תרד ועירית ברוטב שמנת ויין לבן (76 שקלים); רביולי ארטישוק ירושלמי עם ריקוטה, בטטה, שקדים וברוקולי (72 שקלים); שניצל עגל מילנזה עם איולי פפריקה (74 שקלים); ריזוטו סלק עם ערמונים, שמנת ועירית (42 שקלים); קנלוני תרד וגבינות עם כרישה ברוטב בשמל (44 שקלים) ופיצות כמו פיצה עם טונה אדומה צרובה, רוטב עגבניות ובלסמי מצומצם (68 שקלים); פיצה לבנה קרצ'ופי מסקרפונה (62 שקלים) ועוד.

מסעדת ויוינו מגיעה לזכרון יעקב. עודד שטראוס,
ויוינו זכרון/עודד שטראוס

הסניף החדש במתחם קצת יותר קטן מהסניף החיפאי אבל יש בו מטבח פתוח והטאבון ממוקם במרכזו. כמו בחיפה גם כאן יש ישיבה על הבר, בחלל הפנימי או באוויר הפתוח מחוץ למסעדה. המקום שנפתח רק לפני ימים ספורים ופועל במתכונת הרצה החל מ-18:00 בערב מדי יום כבר קיבל ביקורות נהדרות מהקהל שפקד אותו. בהמשך צפוי המקום להיפתח ב-12:00 ולהגיש אוכל עד שעות הלילה. בקרוב צפויה ויוינו להתרחב עוד יותר עם הקמתו של הסניף הכשר הראשון של הרשת המתהווה בבאר שבע בעוד כ-3 חודשים. בהמשך צפויה להיפתח גם מסעדה נוספת בקריית חיים.

ויוינו, קניון מול זכרון מתחם יס פלאנט, 04-8283000

מסעדת ויוינו מגיעה לזכרון יעקב. דניאל לילה,
מסעדת ויוינו מגיעה לזכרון יעקב/דניאל לילה
מסעדת ויוינו מגיעה לזכרון יעקב. דניאל לילה,
ויש גם קינוחים/דניאל לילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully