וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתרגשות בשיאה: דוכן החומוס שהתגעגענו אליו חזר

10.1.2018 / 11:41

החומוס עם התוספות המפנקות של מסעדת חאן מנולי ביפו הפך במהרה לשם דבר. כעת הוא חוזר בדוכן צבעוני בשוק עם תוספות מפתיעות

יח"צ - חד פעמי

יום שישי הוא היום המושלם ללכת לאכול חומוס, כשהשבוע מאחורינו והשנ"צ לפנינו אפשר להתמסר לארוחה שעשויה לגזול הרבה אנרגיות בתהליך העיכול. ובכן, מצאנו מקום חדש בו אפשר לאכול חומוס בימי שישי, אולי זה הזמן לתת לחומוסיה הקבועה להתגעגע אליכם קצת.

חאן מנולי, המסעדה הקטנה בשוק הפשפשים ביפו, נסגרה אמנם בזריזות יחסית אבל הצליחה להשאיר אחריה זיכרונות טובים ולקוחות קבועים מתוסכלים. פליקס רוזנטל וחן רוזנהק, בני זוג שחולקים תשוקה לאוכל, הקימו ב-2014 את חאן מנולי והציגו שם תפריט שהיה מבוסס בעיקר על מסבחה עם תוספות שונות וגם מנות צמחוניות נוספות, ובראנץ' מבוקש. החאן נסגר כבר לפני שנה וחצי אבל לרוזנטל, שעבד מאז בפרויקטים אחרים ובתקופה האחרונה בשיפודי אירופה, דגדגו האצבעות להוציא את מעבד המזון מהבוידעם.

חומוס עם סלק. רעות סהר,
חומוס עם סלק/רעות סהר

רוזנטל ורוזנהק החליטו להביא את החומוס שלהם הפעם לשוק הנמל בתל אביב, בימי שישי בלבד. שם באווירת השוק השוקקת, סמוך לדוכני הירקות הצבעוניים, הם מגישים חומוס שנטחן בכל הזמנה במקום. לחומוס מרקם אוורירי וקליל, הוא מכוסה בגרגרים חמים, פטרוזיליה, בצל סגול ופלפל ירוק חריף קצוצים קטן. מהתנור נשלפות תוספות של חצילים או סלקים לוהטים שמונחים אחר כבוד גם הם בצלחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חאן מנולי. עידו שחם
החומוס של חאן מנולי/עידו שחם

בני הזוג מתכננים מדי שישי לצוות עוד תוספת חדשה לרשימה הקטנה הזו. החומוס האיכותי מוגש לצד פיתות ובצל חי וטווח המחירים נע בין 26-38 שקלים. חוץ מזה יש בירה ישראלית ומוזיקה ישראלית ואווירת שוק אנרגטית. שווה ביקור, ומי יודע, עם קצת עידוד, אולי ניסוי הכלים של השניים יוביל לקאמבק מקיף.

חאן בשוק, שוק הנמל האנגר 12 נמל תל אביב, מדי יום שישי החל מ-9:00 ועד שנגמר החומוס.

חומוס עם חצילים. רעות סהר,
חומוס עם חצילים/רעות סהר
חאן מנולי. עידו שחם
פליקס רוזנטל וחן רוזנהק/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully