וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצוב: המסעדה חאן מנולי סוגרת את שעריה

21.6.2016 / 19:46

המסעדה הקטנה מיפו שפתח פליקס רוזנטל יחד עם בת זוגו חן רוזנהק לפני שנתיים תיסגר בסוף החודש, כך על פי פוסט הפייסבוק שפרסמו השניים

צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן בימוי: גיא גורן

וידאו: הצצה למסעדת חאן מנולי בתחילת דרכה

רק לאחרונה התבשרנו על סגירתה של המסעדה מי ומי בתל אביב, וכעת נודע כי גם מסעדת חאן מנולי תיסגר בסוף החודש הקרוב לאחר כמעט שנתיים של פעילות.

מאחורי המסעדה הקטנה מיפו עומדים הזוג פליקס רוזנטל, לשעבר טבח במסעדות של אייל שני ושאול אברון, וחן רוזנהק שבאה מתחום ניהול המסעדות. בפוסט נרגש בפייסבוק, רוזנהק כותבת כי הם התמודדו במשך שנתיים עם הקשיים הניצבים בפני עצמאים במדינת ישראל, כאשר בשנה האחרונה הצטרף גם האיום המתמשך של האינתפיאדה שפגע בערים מעורבות רבות, ביניהן יפו. בהמשך הפוסט, היא מוסיפה כי סגירת המסעדה אינה מהווה סתימת גולל על המשך דרכם בעולם המסעדנות, "אך לעת עתה נשלם הפרק". יחד עם זאת, רוזנהק מדגישה כי מדובר היה בשנתיים הטובות בחייה. ביום שבת ה-2.7 יתקיים הבראנץ' האחרון של המסעדה, והזוג מזמין את האורחים הקבועים להגיע ולחגוג איתם.

הפוסט של חן רוזנהק, מבעלי המסעדה

המסעדה חאן מנולי פעלה ברחוב בית אשל ביפו, והתפרסמה בזכות שימוש בחומרי גלם טריים ומקומיים וכן בזכות מנת המסבחה שזכתה לפרשנות יצירתית ותוספות משתנות ולא שגרתיות, כמו צ'ירשי, עוף בגריל בצלייה ארוכה, ראגו פטריות יער או טלה קצוץ עם עשבי בר. שאר התפריט הושפע מהמטבח הישראלי המקומי, וכן גם מהשורשים המזרח אירופאיים של רוזנטל. בנוסף, המסעדה נודעה בבראנץ' שלה אשר היה מתקיים בסופי השבוע וכלל אלכוהול לרוב ומגוון רחב של צלוחיות למרכז השולחן.

עוד באותו נושא

המדריך לתייר: איפה לאכול בתל אביב?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסעדה התפרסמה בזכות מנת המסבחה שקיבלה פרשנות יצירתית ושונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully