וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקוח תמיד צודק: בגט עם קבבים ומרגז

6.2.2018 / 7:22

בגט עצום עם פצפוצים של טריות ממולא בקבב טרי ונקניקיית מרגז - המונה מוצא אוצר על כביש החוף, ומה רבה שמחתו כשהוא מגלה את המחיר שלו

המזנון סביח אל חיר של פרלה בגבעת אולגה. קובי רובין, מערכת וואלה!
יפה כמו שהוא טעים. בגט מרגז וקבבים בסביח אל חיר/מערכת וואלה!, קובי רובין

גבעת אולגה מבחינת רוב הישראלים היא אותה שכונה מול חדרה, מאחורי תחנת הדלק. רק שהיא הרבה יותר מזה. אם תעברו את תחנת הדלק, תגלו שיש בה אוכל רחוב מעולה. על המזנון של פרלה שמעתם?

נגמר העידן בו הרעבים לכיוון דרום חייבים לעבור את מסדר הבושה בתחנת הדלק- תשלום בחלון הראשון והמתנה בחלון השני עד שהסבלנות פוקעת בשביל אוכל לא טעים ולא משביע במחיר מעצבן. אז עכשיו תקשיבו טוב, חמישים מטר משם, 30 שניות בדיוק מהכניסה לגבעת אולגה ממוקם סביח אל חיר, פרלה עושה אוכל אמיתי.

המזנון סביח אל חיר של פרלה בגבעת אולגה. קובי רובין, מערכת וואלה!
חמישים מטר מתחנת הדלק של גבעת אולגה. סביח אל חיר של פרלה/מערכת וואלה!, קובי רובין

סביח אל חיר מסתתר בתוך רחוב קטן שנראה כמו סמטה. עד לפני כמה שנים המזנון היה ליד הדואר המרכזי של גבעת אולגה, מקום קטנטן שקיבל את כל ההכרה שלו רק מהתושבים של השכונה. את המקום הישן החליפה פרלה בזה הנוכחי ואפשר לראות לפי החיוך שלה שהיא נהנית מהמרחבים החדשים.

כשראיתי שיש בתפריט קבב ומרגז, התחלתי לרעוד מרוב התרגשות וחוסר יכולת להחליט במה לבחור. שאלתי את פרלה אם אפשר לשים בבגט חצי חצי? פרלה לא הקשתה בכלל, חייכה ואמרה: "כמובן". לא צריך הרבה יותר מזה בשביל לגרום לשמן נחת. "כמה עולה התענוג"? פרלה ענתה לי: "25 שקלים". "שמעתי טוב"? פרלה אישרה ובאבי הבן שלה הניח על הפלאנצ'ה קבבים ונקניקיות מרגז קטנות. אחרי כמה דקות כשהבשר היה מוכן, הבגט נחתך ברעם פיצפוצים של טריות.

עוד באותו נושא

במקום הכי סואן בארץ: עראייס לחובבי בשר שמבינים עניין

לכתבה המלאה
המזנון סביח אל חיר של פרלה בגבעת אולגה. קובי רובין, מערכת וואלה!
סלטים שמתובלים בעדינות ולא מעפילים על טעמו של הבשר. בר הסלטים בסביח אל חיר/מערכת וואלה!, קובי רובין

תפריט הסלטים של פרלה פונה לכולם והם מתובלים הכי עדין שאפשר. היא הגיעה למסקנה שהלקוח תמיד צודק, אז עדיף שיאכל ולא יעיר על כל דבר שלא מוצא חן בעיניו. סלט כרוב טרי, סלט ירקות כמעט לא מתובל, סלט בדואי ולימון כבוש כל כך עדין שלא הופך את כל המנה לחמוצה.

הקבב עסיסי וטעים, המרגז לא חריף במיוחד. חריף בדיוק בשביל אלו שרוצים את הטעם ולא את החריפות, סלט המשוויאה העדין מסתתר לו על הצד ואם תבקשו יפה תקבלו חציל מטוגן. המנה עצמה יפה כמו שהיא טעימה. אל תתפשרו, 30 שניות ימינה מכביש 2 העולם הרבה יותר אמיתי, והרבה יותר טעים ועל הדרך גם זול.

סביח אל חיר. רחוב הגדוד העברי 1 חדרה-גבעת אולגה. 077-430566. א'-ה' 10:00-19:00. כשר רבנות חדרה

המזנון סביח אל חיר של פרלה בגבעת אולגה. קובי רובין, מערכת וואלה!
מעכשיו גבעת אולגה כבר לא נראית אותו הדבר. באגט בסביח אל חיר/מערכת וואלה!, קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • קבב
  • מרגז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully