וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום הכי סואן בארץ: עראייס לחובבי בשר שמבינים עניין

23.1.2018 / 7:09

אמנם נדרש לא מעט מאמץ בכדי להגיע לדוכן העראייס של תהילה, אבל אם אתם מחשיבים את עצמכם כאוהבי בשר, אל תפספסו אותו. המונה מאוהב

עראייס. קובי רובין
אין כמו ניחוח של שומן כבש צלוי/קובי רובין

הצומת ההומה של רחוב החשמונאים עם דרך בגין בתל אביב הוא אחד מהמקומות הכי רועשים בארץ, ביום ובלילה. זו תמיד הייתה נקודה קשה למעבר, במיוחד עכשיו בימים של חפירות תת קרקעיות ושינוי כיוון תנועה כל חודשיים בערך, כולם חוצים את כולם לכל הכיוונים.

על הצומת, לכל כיוון, עסקים רבים. חלקם קבועים, ותיקים, שורדים את התקופה הקשה בחירוק שיניים, והאחרים מתחלפים ללא הרף. חנייה באזור אין, אם אתה רוצה להגיע אל אחד המקומות על הצומת, צריך לשריין לעצמך מקום חנייה עוד קודם באחת מהפינות הכי סואנות במדינה.

לכל הטורים של המונה טועם
כדורים של פעם - פלאפל ללא הפסקה
נס בבאגט: חביתת הירק שטורפת את הקלפים

עראייס. קובי רובין
עראייס אצל תהילה. הלימונדה כלולה במחיר/קובי רובין

עד עכשיו נתתי סיבות למה לא להגיע, עכשו צריך סיבה מספיק טובה למה להגיע למקום של תהילה. קבלו, עראייס עם 200 גרם של בשר עסיסי נוטף שומן כבש, ארבעה חצאי פיתה מלאי כל טוב. תהילה קיבלה את פני במצב רוח קרבי. תיקח מנה של עראייס, זה מתאים עליך בול, אמרה תהילה, לא הקשיבה לתשובה שלי והניחה על האש את חצאי הפיתה. יכולתי להבין את הלחץ שלה, היא פתחה מקום לבד במיקום כזה ולכן חייבת להצליח, לא בדיוק קל. נכנסתי למצב רוח מפרגן וחיכיתי בסבלנות לפיתות על הפלאנצ'ה, תהילה הגישה לי כוס ריקה ואמרה למלא בינתיים לימונדה, ישר שאלתי אם זה כלול במחיר (30 שקלים), תהילה אישרה ויכולתי להרוות את הצמאון. ההמתנה התארכה, לא נורא, לדברים טובים באמת צריך לחכות.

עוד באותו נושא

המונה טועם שחיתות במזנון הכנסת

לכתבה המלאה
עראייס. קובי רובין
הפינה הכי סואנת בארץ - התור לעראייס של תהילה/קובי רובין

במהלך הצילומים ניחוח של בשר שנצלה על האש חצה את הדלפק בטעות נעימה לכיווני. שומן כבש הוא סוג של אהבה לא ממומשת, תמיד ממעיטים בו ולכן כל הזמן מתגעגעים וכמהים אליו. פה במקום של תהילה, האהבה מתממשת. תחשבו שומן כבש ותוסיפו את החלק העליון של הפיתות נצרב קלות, נועל בתוכו את הבשר הרך כחמאה ואת השומן. הפיתה הקריספית מונחת חצי חרוכה אחר כבוד בכלי אלומיניום מרופד נייר, על הדלפק יש ירקות על הפלאנצ'ה שנצלו לדרגת שלמות, הבטטות עם קמצוץ של קינמון. לא יכולתי להפסיק לנשנש, תהילה הציעה לי לקחת עוד משהו קטן מהסלטים, פינקתי את עצמי בכרוב מטוגן, סלט כרוב עם ירקות קצוץ דק, טחינה מתובלת במדויק של תהילה, הולכת עם הכל.

בשר בדוכן עראייס. קובי רובין
ירקות על הפלנצ'ה/קובי רובין

אחרי שני חצאים של עראייס נוטף שומן, המוח אמר לגוף לעצור, 100 גרם של כמעט שומן בלבד, זכרתי את כל המקומות שחסכו עליי בשומן כבש, הבטיחו ולא קיימו. המקום של תהילה הוא לכל חובבי הבשר שמבינים עניין, גם לכאלו שרק מתחילים להבין שלא הכל סובב סביב המבורגרים עם קטשופ. יש סיכוי גבוה שתיראו אותי במקום שוב ושוב, אוכל שני חצאים, שותה לימונדה בהנאה, מסתכל על תהילה הופכת את העראייס בקפדנות יתרה, מצד לצד לאט לאט, אי אפשר לזרז את העראייס. תהילה שמה לב לכל פרט, יש עוד דברים בתפריט, דעתי בנושא, הלוואי שתהילה תעשה רק עראייס והרבה.

בא טוב. המסגר 78 תל אביב. 03-6312090. שעות פתיחה: א'-ד' 09:00-19:00 ה' 09:00-22:00

סלטים בדוכן עראייס. קובי רובין
ועוד סלטים אצל תהילה/קובי רובין
עראייס. קובי רובין
העראייס של תהילה. למביני עניין/קובי רובין
דוכן עראייס. קובי רובין
מחכים בתור/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully