וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר אדוני יפתח סניף כשר למסעדת נור בניו יורק

7.3.2018 / 14:50

אתמול נפתח הפופ אפ של מאיר אדוני במסגרתו הוא מביא את מסעדת נור הניו יורקית שלו לתל אביב. בראיון לוואלה אוכל הוא מספר על המנות ועל האחות הקטנה והכשרה של נור שתיפתח בניו יורק בקרוב

צילום: עידו שחם, רז בירגר-אורן הפקות; עריכה: אביב אירגז

אתמול היה הערב הראשון מתוך שלושה בלבד במהלכם מתארח השף הבכיר מאיר אדוני עם נור, מסעדתו המצליחה מניו יורק, כאן בתל אביב. זאת במסגרת אירוע ההשקה של קפסולות חדשות של החטיבה העסקית של נספרסו. מסעדת נור נפתחה לפני עשרה חודשים במנהטן ומאז קיבלה ביקורות נהדרות מאנשי תקשורת וקולינריה והיא מלאה כל ערב עד אפס מקום. להצלחה הזו קדמו הסגירות המרעישות בתל אביב של מסעדת כתית והמזללה של אדוני, ולאחרונה אדוני אף פתח את דוניא, הסניף הראשון בתל אביב של רשת השווארמה שלו הצפויה לפתוח סניפים בכל הארץ. מלבד זאת, לדבריו של אדוני, הוא עומד לפתוח סניף נוסף של נור במנהטן, הפעם בגרסה הכשרה, וזה עשוי לקרות כבר במהלך הקיץ הקרוב.

לאונג' הקינוחים של נספרסו. אנטולי מיכאלו,
מנה בפופ אפ של נור/אנטולי מיכאלו

אבל כאמור, כרגע אדוני עסוק בסניף הפופ-אפ התל אביבי של נור. בתפריט מנות שמככבות בתפריט הניו יורקי כמו פאניפורי סשימי פלמידה לבנה עם קציפת יוגורט, שקדים, משמש אוזבקי, פלפל הבנרו, שמן קארי ירוק ואבק היביסקוס. לדברי אדוני, המנה הנמכרת ביותר בנור היא קרפצ'יו חציל אותה הוא הוא מגיש גם בפופ-אפ באותה הגרסה בדיוק עם טחינה גולמית, דבש תמרים, פיסטוק, טימין, שמן זית, גבינת פטה ומי ורדים. הארוחה תמשיך עם מנות כמו דונאטס פורל מעושן, הקובנייה של נור שגם היא כבר התפרסמה בווינגרט של עגבניות ועראק, צלעות טלה בבהרט ותמרינדי ועוד.

עוד באותו נושא

זיקוקי די נור: איך היה במסעדה של אדוני בניו יורק?

לכתבה המלאה
לאונג' הקינוחים של נספרסו. אנטולי מיכאלו,
טובלים פרלינים בקפה ותבלינים/אנטולי מיכאלו

לאחר הארוחה אצל אדוני, האורחים המאושרים שהצליחו להשיג מקומות לאירוע, ימשיכו ללאונג' הקינוחים המעוצב של נספרסו, שם הקונדיטורית מיכל בוטון יצרה מגוון קטן ופנטסטי של קינוחים שיתאימו בטעמם לקפה שיוגש. כל זה קורה בחדרים אינטרקטיביים שבאחד מהם מתקיים טקס קפה מסקרן ובאחר במרכז השולחן זורם נחל קפה (אמיתי!) ומסביבו שיפודים של פרלינים שאפשר לטבול בקפה ובמגוון תבלינים ותוספות.

לאונג' הקינוחים של נספרסו. אנטולי מיכאלו,
הקינוחים של נספרסו/אנטולי מיכאלו
סופלקי בר ים של נור בפופ-אפ בתל אביב. תומר הורוביץ,
ספלקי בר ים/תומר הורוביץ
קרפצ'יו חציל של נור בפופ-אפ בתל אביב. תומר הורוביץ,
קרפצ'יו חציל המנה הנמכרת ביותר בנור ניו יורק/תומר הורוביץ
קובנייה של נור בפופ-אפ בתל אביב. תומר הורוביץ,
הקובנייה ממנהטן/תומר הורוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully