וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתה שכבשה את אשדוד מגיעה לתל אביב

13.3.2018 / 13:05

יש למה לחכות: אחרי פסח יפתח בשרונה מרקט בתל אביב סניף של פיתה בסטה - הפיתות הארטיזנליות המיוחדות באשדוד. תתחילו לחלום על בוריקה בפיתה

פיתה אסאדו. אנטולי מיכאלו,
אייל שני מאחוריך/אנטולי מיכאלו

תופעת ה"פיתה שף" צברה תאוצה, אמנם בזכות אייל שני והמנות המוצלחות שהוא מגיש במזנונים שלו ברחבי הארץ והעולם, אבל גם לג'סמינו, דוכן הפיתות של שאול טבת, יש חלק בתופעה, ולמקומות כמו כרמל של אייל ושי קיצ'ס (דה באן), פיתה פנדה שכבש את לבבות ההיפסטרים ועוד. התופעה לא פסחה על אשדוד כשהאחים עדן ובר נצר הקימו את פיתה בסטה, הפיתה הארטיזנלית הראשונה של אשדוד.

פיתה עם סטייק וביצת עין. אנטולי מיכאלו,
אסאדו שמונה שעות/אנטולי מיכאלו

אבל פיתה בסטה לא מתכוונת להישאר אשדודית בלבד, יש לאחים נצר תוכניות גדולות כשהצעד הראשון הוא סניף פיתה בסטה בשרונה מרקט. "מאז שפתחנו היו לנו חלומות גדולים על התרחבות", מספר עדן, "אבל עבדנו מסודר, התמקדנו בפרויקט הקיים, רק כשהרגשנו שהמוצר מוכן אז אנחנו ממשיכים".

עוד באותו נושא

הזהב הלבן: 5 הפיתות הטובות בת"א

לכתבה המלאה
פיתה בוריק. אנטולי מיכאלו,
בוקיה בפיתה/אנטולי מיכאלו

התפריט של פיתה בסטה באשדודו הולך להגיע כמעט באופן זהה לתל אביב עם מנות כמו בוריקה, ביצה רכה עטופה בעלה סיגר, דלעת, חמוצים וטחינה (25 שקלים); אסאדו שנצלה שמונה שעות עם ביצת עין (36 שקלים); נקניקיות מרגז (32 שקלים); קציצות ירק עם צ'ימיצ'ורי לימון, חציל קריספי, בצל מטוגן, עגבניות וטחינה (25 שקלים); ופיתה שנקראת תסביח, שהיא גרסה לסביח עם ביצה קשה, חציל ותפוחי אדמה (25 שקלים) ועוד.

פיתה עם נקניקיות מרגז וביצת עין. אנטולי מיכאלו,
נקניקיות מרגז ובטטה/אנטולי מיכאלו

האחים לא נחים על זרי הדפנה ובתפריט התל אביבי הם מתכוונים להוסיף מנות מסקרנות כמו שקשוקה בפיתה, או מעורב ירושלמי עם טוויסט. כמו באשדוד גם בתל אביב יגישו תוספות צד כמו סיגר ירקות שורש (15 שקלים); או תפוח אדמה מדורה (10 שקלים) או בטטה שרופה (13 שקלים). לקינוח תמיד תוכלו להתענג על פיתה עם שוקולד ובננות צלויות (10 שקלים).

המקום צפוי להיפתח אחרי חג הפסח.

פיתה בסטה, שרונה מרקט.

פיתה עם שוקולד נוטלה ובננה. אנטולי מיכאלו,
פיתה עם שוקולד ובננות צלויות/אנטולי מיכאלו
קציצות ירק. אנטולי מיכאלו,
הכנת קציצות ירק/אנטולי מיכאלו
  • עוד באותו נושא:
  • פיתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully