וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיפודים המיוחדים בארץ: גיא הוכמן ביקר במקום שיסדר אתכם בעצמאות

17.4.2018 / 11:20

אין לכם כוח למנגל? יש דרך לחגוג יום הולדת למדינה ועדיין ליהנות משפע של טעמים ומאווירה שמחה. שרונה מרקט משיקה את "השיפודיז" - מסעדת פופ-אפ שתיפתח ביום העצמאות בלבד, ובה תיהנו משיפודים מגוונים וארוחת "על האש" מענגת. גיא הוכמן היה ונפתח לו התיאבון. צפו

צילום מסך

ב-70 שנות עצמאות הספקנו לפתח מסורת של חגיגות: במות בידור, מופעי זיקוקין דינור, שירים וקומדיות בטלוויזיה וכמובן - בילוי עם חברים ומשפחה כשכל הארץ שיפודים...שיפודים... אבל לא תמיד אנחנו רוצים למנגל, לפעמים כיף יותר שמכינים לנו. ביום העצמאות הקרוב, יום חמישי 19/4, שרונה מרקט משיק את מסעדת הפופ אפ "שיפודיז" על טהרת מנהג ה"מנגל" המסורתי, שתקום ליום אחד בלבד ותנפנף בשבילנו.

במסעדה יוצעו 17 סוגים שונים של שיפודים במגוון קטגוריות, הישר מהדוכנים והחנויות במרקט, כדוגמת שיפוד סינטה ושיפוד קבב מקצביית "לה בוצ'ר", שיפוד מעורב ירושלמי ושיפוד מיקס בשרים מקצביית "טריגר", שיפודי מאכלי ים של "פישופ", שיפודים צמחוניים וטבעוניים, שיפודי גבינת חלומי של באשר ועוד שלל שיפודים שונים, המתאימים לכל הקהלים ובטווח מחירים נוחים (8-18 שקלים).

לקוחות "השיפודיז" יוכלו לרכוש גם תוספות להשלמת ארוחת ה"על האש" כשבתפריט כל מה שצריך עבור המנגל המסורתי, לכל המשפחה - סלטים, ממרחי חומוס וטחינה בתוצרת ביתית, מטבלים, חמוצים, מגוון פיתות, מיקס פיצוחים, בירות בוטיק ישראליות, קינוחים ועוד. בנוסף, החל מיום ראשון 15 באפריל ועד ליום העצמאות עצמו (19 באפריל), המרקט יציע מעדנייה אחת גדולה וייעודית ל"על האש" - בה ניתן יהיה להתחדש בצידנית ייעודית במחיר שווה לכל כיס של 35 שקלים, ולהתחיל למלא אותה בעשרות שיפודים במגוון קטגוריות (לרכישה בבודדים / במשקל), סלטים, ממרחי חומוס וטחינה תוצרת בית, מטבלים, חמוצים, מגוון פיתות, מיקס פיצוחים, קינוחים, בירות ואפילו פחמים למנגל. גיא הוכמן היה שם בהכנות לאירוע החגיגי, וחזר עם תיאבון בריא.

יום העצמאות בוואלה אוכל
איך תרכיבו את המנגל המושלם
השאלון שיגלה מהו השיפוד המושלם עבורכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully