וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו: מסעדת דגים חדשה ביפו

9.5.2018 / 12:30

שוק הפשפשים ביפו מתחדש במסעדת דגים ופירות ים בשם מרקו, הנותנת גוון קולינרי חדש שהיה חסר מאוד באזור. בקרוב תצטרף אליה גם מעדניה איטלקית מבית אותם בעלים

מרקו. צילום: עומר חורב,
דג מהג'וספר/צילום: עומר חורב

רק לפני מספר שבועות סיפרנו לכם כאן על סיציליה, המסעדה האיטלקית החדשה מבית הזקן והים. והנה, עוד חיזוק קולינארי משמעותי מצטרף ליפו, הפעם בשוק הפשפשים. התוספת החדשה עונה לשם Mar&Co, אבל אתם יכולים פשוט לקרוא לה מרקו.

מרקו נפתחה להרצה לפני כחודש, המסעדה היא חלק מקומפלקס חדש, גדול ומושקע, בתפר שבין שוק הפשפשים לשוק היווני. מדובר בבר פירות ים ודגים, עם שני חללים, המכילים כ-80 מקומות ישיבה, עם מטבח פתוח המייצר אווירת שוק שוקקת חיים.

מאחורי המקום עומד יוני סלומון, אשר היה עד לא מזמן אחד הבעלים של פארוק בשוק, וכיום בעלים גם של בית הקפה והמעדניה הצרפתית ניסו (ליד בית הספר למשחק ניסן נתיב) ובקרוב יפתח בצמוד למרקו גם את פינטו, עליה נרחיב בהמשך. השפית אשר הופקדה על התפריט היא אמילי גולדברג.

מרקו. צילום: עומר חורב,
דגים נאים מאוד/צילום: עומר חורב

רובו של התפריט כאן על טהרת הדגים ופירות הים, אבל תוכלו למצוא כאן גם כמה מנות בשריות ומספר מצומצם של סלטים. הקו המנחה בתפריט הוא לתת למנות פרשנויות שונות ממטבחים שונים - ים תיכוני, אסיאתי או אירופאי. תמצאו כאן אויסטרים עם תוספות שונות כמו אבטיח, או מולים ברוטב חמאה ואניס, אבל גם דג קלאסי צלוי בג'וספר (תנור גחלים) עם תוספת של תפוח אדמה.

"למרבה הפלא ביפו בכלל ובשוק הפשפשים בפרט, אין ממש מסעדות שעונות על הגדרה של מסעדות דגים, בעיקר מאז שסיפו נסגרה", מסביר סלומון את הבחירה בקונפסט. "מעבר לכך, שאני וגם השפית פשוט אנשים שאוהבים דגים, זאת חווית בילוי אחרת".

באגף הדגים הנאים תמצאו סביצ'ה ים תיכוני, טרטר פרואני או סביצ'ה אסיאתי (42 שקלים למנה), תוכלו להנות גם ממולים או שרימפס בחמאה שזופה ואניס (64 שקלים). חובבי האויסטרים יוכלו להנות מתוספות כמו אבטיח ושאלוט, מלפפון נענע וכוסברה, או אויסטר בלאדי מרי עם טבסקו ובזיליקום לימוני (35 שקלים ליחידה). באגף המטוגנים והקריספים, כי אי אפשר לעשות מסעדת דגים בלי אחד כזה, תמצאו דג קוד (50 שקלים), דגים קטנים (51 שקלים) קלמרי (50 שקלים), ושרימפס (60 שקלים), לכל אלו תוכלו להוסיף גם צ'יפס בתוספת 9 שקלים.

מהג'וספר יוציאו לכם דג שלם (98 שקלים), שרימפס וקלמרי (69 שקלים) או רבע עוף מושחר מפורק מהעצם (59 שקלים). ובתוך סליידר תוכלו ליהנות מדג מושחר עם איולי בזיליקום (32שקלים), קריספי שרימפס עם קרם אבוקדו וחלפיניו (35 שקלים) או אנטרקוט עם ממרח חרדל ושום (35 שקלים). כמו כן מוצעים לבחירה שלושה סוגי סלטים (42 שקלים) ומספר תוספות (16-24 שקלים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מרקו. צילום: עומר חורב,
על העיצוב הופקדו נעמי סווק ונועה בן יהודה/צילום: עומר חורב

המתחם של מרקו כולל גם חנות פרחים ופופ אפ מעצבים. בסוף החודש תצטרף לשם גם פינטו, מבית אותם בעלים, בית קפה-טרטוריה - מעדניה איטלקית, עם תפריט קל של ארוחות בוקר, פלטות נקניקים, פסטות וכריכים. בשני המקומות יוגש לחם הנאפה במקום וכן קינוחים תוצרת המקום.

ביום ראשון ה-20 לחודש, חג שבועות, תיערך במקום מסיבת הפתיחה שתסיים באופן רשמי את תקופת ההרצה.

מרקו, אלעזר בן עזריה 6 יפו, 03-7739380, שעות פעילות: ראשון - שבת. 12:00-00:00. לא כשר

מרקו. צילום: יוסי מויאל,
סליידר דג/צילום: יוסי מויאל
מרקו. צילום: יוסי מויאל,
אויסטרים עם תוספות/צילום: יוסי מויאל
  • עוד באותו נושא:
  • מרקו
  • דגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully