וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעליים אוכלים מהר: הרשת עדיין סוערת מהקינוח של שגב

7.5.2018 / 10:16

הרשת ממשיכה לסעור מקינוח הנעליים שהגיש השף שגב לראש ממשלת יפן, אספנו כמה תגובות נבחרות

סנדרה רינגלר, שגב משה. רפי דלויה
ומה סנדרה חשבה על הנעל?/רפי דלויה

כבר ביום חמישי האחרון דיווחנו כאן על בחירתו, המעט תמוהה של השף שגב משה להגיש בארוחה רשמית של ראש ממשלת יפן ובני הזוג נתניהו במעון ראש הממשלה, קינוח בתוך זוג נעליים. שלושה ימים אחרי, והתגובות ההמומות מסרבות לדעוך, הרשתות החברתיות סוערות ואתרים ברחבי העולם מדווחים על המחווה המוזרה, ותוהים, האם מדובר בבורות של השף או שמא בניסיון לעורר פרובוקציה.

התרבות היפנית כידוע, מקדשת סדר וניקיון, עד כדי כך שנהוג אפילו להוריד נעליים לפני שנכנסים לחדר, בטח שלא לשים אותן על שולחן אוכל, או להגיש בתוכן קינוח. התקשורת היפנית לא ממש יודעת איך לאכול את האירוע, וברשת כאמור לא נותרנו אדישים.

אחד המצייצים כתב "אני מרגיש שלהגיש קינוח בתוך נעל (גם אם מדובר בפסל של נעל) זה מאוד מוזר גם אם זה לא היה רגיש מבחינה תרבותית. שגב משה ממש צריך הכשרה עולמית אם הוא הולך לבשל למנהיגים זרים". וגולש אחר הוסיף "לקח את ה'חרשות התרבותית' לרמה חדשה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

עוד תגובות באותו הסגנון היו: "להגיש לראש ממשלת יפן מנה כזו כאשר בתרבות היפנית אין בזוי יותר מנעל, זו טעות של מתחילים". או "זו רק אני או שזה מאוד רגיש מבחינה תרבותית להגיש קינוח מתוך נעל?"

גם הגולשים הישראלים לא נשארו אדישים למחווה של שגב, והגיבו בציוצים משועשעים עד זועמים.

גם העיתונאי ציון נאנוס צייץ בטוויטר: "הרעיון להגיש קינוח בתוך נעל על שולחן אוכל נשמע מטומטם כשלעצמו-מי לעזאזל רוצה לאכול מתוך נעל? אבל להגיש קינוח בתוך נעל בביקור רשמי של ראש ממשלת יפן (תרבות שבה נהוג לחלוץ נעליים לפני כניסה לתוך מבנה)-זו באמת רמה חדשה של טיפשות".

השף שגב אגב, לא מתרגש מהביקורת והלעג. לאחר שבשבוע שעבר העלה תמונה של הזוג נתניהו, ראש ממשלת יפן ורעייתו כאשר הקינוח על השולחן, הבוקר בעקבות הרעש התקשורתי מיהר להעלות השף תמונה המתמקדת בקינוח בלבד. ולנו נותר לתהות, האם מראש יצר השף קינוח שיעורר הדים?

  • עוד באותו נושא:
  • שגב משה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully