וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנעליים חוזרות: שגב משה מפתיע בבית ראש הממשלה

3.5.2018 / 18:50

ארוחת הערב שבישל שגב משה לראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו ולראש ממשלת יפן ורעייתו כללה מנה בלתי נשכחת

לשף שגב משה כבר יצא להכין לא מעט ארוחות לראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, שכללו אורחים מכובדים. בין היתר בישל ארוחות מפורסמות לנשיא ארצות הברית דונלד ומלניה טראמפ . בנוסף הכין ארוחה נוספת במעון ראש הממשלה לסגן הנשיא מייק פנס ורעייתו קארן, כשהאחרון אף הרעיף על השף שלל מחמאות ואמר לו כי "זו הארוחה הכי מיוחדת, הכי יפה והכי טעימה שאכלתי בימי חיי. אני מאינדיאנה, ראיתי דברים אבל לא כאלו".

אתמול בישל את ארוחת הערב שהוגשה לראש ממשלת יפן ורעייתו שהעלתה לכותרות נושא שמזמן לא דוסקס בו בתקשורת בהקשר של בית ראש הממשלה, נעליים. שגב פרסם תמונה שלו עם ארבעת הסועדים בה רואים כי לאורחים מוגשת בין היתר מנה המעוצבת בצורת נעל המונחת על השולחן. המחווה השנויה במחלוקת לראש ממשלת יפן זכתה ללא מעט התייחסויות ברשתות החברתיות. שגב עצמו כתב בעמוד האינסטגרם הפופולרי שלו כי "ראש ממשלת ישראל ורעיית ו אירחו את ראש ממשלת יפן. כבוד גדול לבשל עבורך! לילה בלתי נשכח".

שגב משה הוא אחד מהשפים העסוקים ביותר בישראל. בבעלותו המסעדות שגב ארט , שגב אקספרס, שגב קיטשן גארדן, ובאחרונה פתח שתי רשתות חדשות, שגב קראנץ' בורגר ואת הרשת הכשרה משה שגב.

ארוחת הערב של דונלד טראמפ ובנימין נתניהו. שגב משה,
מנה בלתי נשכחת שהכין שגב לדונלד טראמפ/שגב משה
פולנטה של שגב משה. עידן ירדני,
פולנטה של שגב שהוגשה למייק פנס/עידן ירדני
  • עוד באותו נושא:
  • שגב משה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully