וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצר: שגב פותח רשת מסעדות כשרות

12.11.2017 / 8:36

כחודש אחרי שפתח רשת המבורגרים חדשה, השף שגב הכריז על רשת חדשה נוספת בבעלותו, הפעם של אוכל כשר, בשם 'משה שגב'. הסניף הראשון נפתח בבאר שבע, והתחנה הבאה תהיה נתניה

פסטה במסעדת משה שגב הכשרה בבאר שבע. אנטולי מיכאלו,
פסטה במסעדת משה שגב/אנטולי מיכאלו

השף שגב משה לא עוצר. לאחר שחנך רק החודש את רשת ההמבורגרים החדשה שלו, רשת שגב קראנצ' בורגר בראשל"צ, משיק שף שגב משה לראשונה מסעדה כשרה. המסעדה שתיקרא על שמו, 'משה שגב', תיפתח בבאר שבע ותציע תפריט הפונה לכל המשפחה. מדובר בסניף ראשון מתוך רשת, כאשר הסניף השני שלה ייפתח בנתניה.

בבעלותו של השף הפופולרי מסעדות רבות בארץ: מסעדת הגורמה שגב ארט בהרצליה פיתוח; מסעדות שגב אקספרס בת"א וראשל"צ; מסעדת שגב קיטשן גארדן בהוד-השרון; מתחמי שגב קונספט בת"א וכפ"ס.

שגב משה במסעדת משה שגב הכשרה בבאר שבע. אנטולי מיכאלו,
שף שגב משה במסעדה החדשה/אנטולי מיכאלו

לדבריו, "שנים רבות אני מקבל פניות ובקשות רבות לפתוח מסעדה כשרה. כאדם מאמין שגדל בבית מסורתי, ידעתי שזה רק עניין של זמן עד שאענה לבקשות, והנה היום הגיע. היה לי ברור שתפריט גורמה המקפיד על כללי הכשרות אמנם יצריך הרבה עבודה ומחשבה אבל התוצאה הסופית תהיה כזו שאהיה גאה בה. כעת, לאחר חודשים של מאמץ על בניית התפריט ומחשבה על טעמו של הקהל הרחב ככלל וקהל שומרי הכשרות בפרט, אני מתרגש לפתוח את המסעדה הכשרה הראשונה שלי".

על התפריט אומר השף כי "התפריט שאגיש במסעדה יהיה תפריט כשר שלא מתפשר על חומרי הגלם האיכותיים והטריים, במטרה להציע לסועדים ארוחה חווייתית ובלתי-רגילה, הן ברמת הפן הקולינרי ובבחינת ברמת השירות".

עוד באותו נושא

מה אכלו בני הזוג טראמפ אמש? התפריט המלא

לכתבה המלאה
בשר במסעדת משה שגב הכשרה בבאר שבע. אנטולי מיכאלו,
מנת בשר עם תפוחי אדמה ושעועית במשה שגב/אנטולי מיכאלו

שיטת ההגשה במסעדה החדשה תציע מבחר ראשונות שיונחו במרכז השולחן. בין המנות לחם שבת -חלה לצד עגבניות מגורדות ,מלח ים ושמן זית; סלט נבטים עם קשיו וקרמל צ'ילי; חומוס ועדשים - גרגרי חומוס וטחינה לצד תבשיל עדשים מתובל. בין העיקריות שיפודי המזרח הרחוק שיפודי עוף תאילנדי מוגשים לצד סום-טאם (73 שקלים), גיוזה יפנית כיסוני בצק ממולאים בעוף, מטוגנים ומוגשים עם סלט פפאיה ברוטב סויה ובוטנים (73 שקלים), קנלוני במילוי ארטישוק ירושלמי מבושל עם רוטב מרסלה שרי ופרחים (85 שקלים) ועוד שלל מנות.

בנוסף יוגשו קינוחים כמו נשיקות של סופגניות מוגשת עם סוכר קרמל וקינמון (36 שקלים), מלבי קוקוס מעודן ועוגת בננות חמה (36 שקלים)ועוד.


משה שגב. מתחם ''ישפרו פלאנט'', באר שבע. 077-4142025 שלוחה 5. שעות פתיחה: א'-ה' בין השעות 12:00-23:00 ו' 10:00-14:00 שבת כשעה לאחר צאת שבת עד 23:00

מנה במסעדת משה שגב הכשרה בבאר שבע. אנטולי מיכאלו,
מנה במסעדת משה שגב/אנטולי מיכאלו
מסעדת משה שגב הכשרה בבאר שבע. אנטולי מיכאלו,
מסעדת משה שגב/אנטולי מיכאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully