וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורף: מסעדה בניו יורק מגישה כנפי עוף בציפוי זהב טהור

29.5.2018 / 8:46

כמה הייתם מוכנים לשלם תמורת כנפי עוף שהושרו בחמאת קוקוס, צ'יפוטלה ובלילת דבש למשך 24 שעות ואז הותבלו באבקת זהב טהור 24 קראט?

New York City bar makes 24K gold chicken wings - Eyewitness News ABC7NY

מסעדת איינסוורת' (Ainsworth) האמריקאית מציעה מנה מהפנטת חדשה שפשוט דורשת סטורי באינסטגרם: כנפי עוף בציפוי זהב טהור 24 קראט. בשיתוף פעולה יוצא דופן עם אליל האינסטגרם ג'ונתן "פודגאד" צ'בן, השיקה המסעדה את המנה היוקרתית, שתוכלו ליהנות ממנה - נכון להיום - בשלושה סניפים שלה: באיסט וילג' ובצ'לסי שבניו יורק ובהובוקן שבניו ג'רזי. והמחירים? לא זולים, אבל לא תצטרכו לשבור תכנית חסכון בשבילן.

לפני שמפזרים על הכנפיים את אבקת הזהב, הן מושרות בחמאת קוקוס, צ'יפוטלה ובלילת דבש למשך 24 שעות. את הכנפיים מגישים במסעדה לצד מטבל גבינה כחולה משובחת, והזהב הוא לגמרי אכיל מאחר שהוא נמצא בצורתו הטהורה ביותר. ברשת שיתפו פעולה עם גורו יחסי הציבור "פודגאד", שנוהג לשתף את 2.6 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם בשלל מנות מגרות ויוצאות דופן.

עוד באוכל:

עוד באותו נושא

בקצב הג'נגה: הטרנד הכי מוזר באינסטגרם

לכתבה המלאה

כנפי העוף מוצעים במסגרת 3 חבילות: מנה של 10 כנפיים במחיר של 45 דולרים, מנה של 20 כנפיים במחיר של 90 דולרים או - הפינוק האולטימטיבי - 50 כנפיים ובקבוק שמפנייה Armand de Brignac במחיר פעוט של 1,000 דולר. לדברי המסעדה, כל הזמנה של 50 כנפי עוף כוללת אבקת זהב בשווי 200 דולר. בריאן מאזה, נשיא Paige Hospitality (שמסעדת איינסוורת' בבעלותה) אמר ל-CNN: "רצינו ליצור משהו משובח שמעולם לא נעשה לפני. מנה שמעולם לא ראיתם או טעמתם".

כנפי עוף בציפוי זהב טהור. צילום מסך
10 כנפיים במחיר של 45 דולרים: יקר אבל אפשר לחלוק/צילום מסך
כנפי עוף בציפוי זהב טהור. צילום מסך
הכנפיים מוגשות לצד מטבל גבינה כחולה משובחת/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully