וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפצנו ללאנץ' תכף נשוב: ארוחת צהרים באלנה שווה את הכסף?

3.6.2018 / 11:43

מועדון ארוחת הצהריים מתכנס מחדש כדי לחגוג מספר ימי הולדת במסעדת אלנה במלון נורמן, בדקנו האם העסקית שווה את הכסף, ומה מדיניות המסעדה עם קינוחים שנשלחים אל השולחן בטעות?

אלנה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
סטייק כרובית באלנה/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

רקע

הלוקיישן: אלנה (שהייתה בגלגול הקודם מסעדת נורמן), נמצאת במלון נורמן היפהפה, על רחוב נחמני היפה לא פחות. שף המסעדה ברק אהרוני, העביר אותה לפני כשנה מתיחת פנים קלה, שכללה שינוי שם ותפריט, שאמורים להקליל אותה מעט.

האיוונט: מספר ימי הולדת שחלו אצלנו במערכת לאחרונה היוו תירוץ מעולה לחגיגת צהריים באווירה יוקרתית וחגיגית, באחת החצרות הכי משגעות בת"א.

הדיל: במחיר המנה העיקרית מגיעים לשולחן פתיחים במילוי חוזר.

לעוד ביקורות צהריים
ללכת על בטוח - עסקית בקלארו
בראנץ' בחצר הכי יפה בארץ

אלנה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
פתיחים/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

איך האוכל?

הפתיחים: לחם הבית, סלט שומר, חלקי פנים במעטפת של טיגון עמוק, ממרח לבנה עם סלק, סלט גרגרי חומוס וירוקים, ממרח חצילים וירקות מוחמצים. יש חוסר הלימה די מפתיע, בין הרצינות וההקפדה שמשדרת המסעדה עם המפות הלבנות, המלצרים עם השלייקס ועניבות הפרפר והמנות העיקריות המרשימות, למנות הפותחים שולחן הסטנדרטיות. ובכל זאת, כולן היו עשויות טוב, מחומרי גלם טובים, שעשוע חך נחמד עד שיגיעו המנות העיקריות. הוספנו גם מנה ראשונה נהדרת של סטייק כרובית על קרם עשבים ירוקים (42 שקלים), מסוג המנות שגורמות לטבעונים להשוויץ שיש להם אחלה אוכל.

עיקריות: הוזמנו טורטליני חצילים (78 שקלים), כיסוני טלה (64 שקלים), ספגטיני לוקוס (96 שקלים) ועופיון אורגני (86 שקלים). כל המנות היו מעולות, בלי יוצא מן הכלל. מנות נדיבות, שונות ומיוחדות, עשויות ללא דופי, וגדולות מספיק בשביל שנוכל לטעום אחת מהשנייה ואפילו להשאיר בצלחת.

סאגת הקינוחים: הזמנו נמסיס וקרם ברולה. לאחר המתנה ארוכה מדי, הגיעו ברולה ופנקוטה. ציינו שאת הפנקוטה לא הזמנו. במקום מקצועי מספיק משאירים את הקינוח וסופגים את הטעות. המלצר בחר לקחת את המנה מהשולחן. זה כבר קצת הוציא לנו את החשק מהנמסיס ומהמתנה נוספת, וביקשנו לבטל אותו. בעודנו אוכלות את קרם הברולה (הטעים!) ראינו את המלצר משוטט אבוד עם הפנקוטה ברחבי חצר המסעדה, לא ממש בטוח מה לעשות איתה. אחרי כמו מה שנראה התייעצות עם גורמים בכירים, הוחלט להחזיר את הפנקוטה אל שולחננו על חשבון הבית. כמובן שהתנפלנו עליה בשמחה, שוכחות שרגע לפני כן עוד נזרק על ידי אחת מאתנו לאוויר המשפט "אם הם יחזירו לנו אותה, אנחנו מסרבות". שני הקינוחים טעימים מאוד, לא משהו שלא אכלנו קודם, ועדיין עשויים לעילא ולעילא, מתיקות במידה המדויקת וגם הגודל אידיאלי לחלוקה של ארבע.

עוד הערה קטנה: רצינו להזמין את היין הזול בתפריט (155 שקלים), לאחר בדיקה חזרו אלינו והודיעו שאין. היין הבא אחריו בתפריט כבר עולה מעל ל-200 שקלים, למה הפער בין הראשון לשני כל כך גדול? ולמה כשהיין הזול חסר לא נותנים את היין הבא אחריו במחיר מוזל יותר? ויתרנו ועברנו לכוסות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מדד החור ביס: 2.5 מתוך 5. שילמנו 170 שקלים כל אחת, כולל שירות. אבל הוספנו על העסקית עוד מנה ראשונה, בקבוק דיאט קולה, קינוח ו-4 כוסות יין (42 שקלים לכוס). אפשר לצאת כאן בזול יותר עם הסתפקות בדיל העיקרית-פתיחים ומים מהברז. אבל נראה אתכם עומדים בזה.

מדד האינסטוש: 5 מתוך 5. ארוחה יפה ופוטוגנית להפליא.

מדד הקפצתי ללאנץ' תכף אשוב: 0 מתוך 5. זאת לא ארוחה לקפוץ אליה מהמשרד, הכל מתנהל על מי מנוחות, השירות איטי, ואי אפשר לחזור לתפקד אחרי הארוחה. אם חתכתם מוקדם מהמשרד או שאתם ביום חופש, זאת אופציה נהדרת.

אלנה - נחמני 23-25 מלון נורמן, ת"א. לא כשר

מועדון ארוחת הצהריים כולל את מערכת וואלה! אוכל: גרדה גלזר, רונית אבידן-שיינפלד, רעות סהר ויעל לאור.

אלנה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
אירופה בת"א, החצר של אלנה/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור
אלנה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
ספגטיני לוקוס/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור
  • עוד באותו נושא:
  • אלנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully