וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללכת על בטוח: ביקורת צהריים בקלארו

עם מנות גדולות, תפריט מגוון שמתאים לכל אחד ועיצוב נעים, קלארו היא מסעדה שמהווה הימור בטוח לארוחות משפחתיות. אז למה בכל זאת השלם לא עולה על סך חלקיו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת המסעדות היפות בארץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

רקע

שעה: 12:45.

מיקום: מתחם שרונה, רחוב הארבעה 23, ת"א.

מאחורי הסירים: השף רן שמואלי.

על המקום: קלארו נפתחה במאי 2014, במתחם שרונה, ומציעה מטבח שף ים תיכוני. בתפריט ישנו דגש מיוחד על חומרי גלם עונתיים מתוצרת מקומית בלבד.

מה בתפריט ומה הדיל: התפריט של קלארו מציע מנות גדולות ומעודד ארוחת שרינג, עם פסטות, בשר, דגים ודגש על מגוון ירקות טריים. דיל הצהריים כולל מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתייה קלה (לימונדה/ תה קר/ סודה) במחיר העיקרית.

לכל הטורים של מדור הצהריים

עיצוב, אווירה ושירות

קלארו היא אחת המסעדות היפות והמושקעות בארץ, ובאור יום זה בולט אף יותר. יש בחלל המושקע חלונות ענקיים והרבה אור טבעי, שולחנות עגולים ובר גדול שמושך את העין וכך גם כל הצמחים הירוקים מסביב. בכניסה למסעדה יש צל ועצים וקשה להאמין שכל זה קורה במרכז ת"א. האופן שבו המסעדה נראית והתחושה שהיא משדרת מתכתבים עם התפריט, בעיצוב המחוספס, והשימוש הרחב באלמנטים טבעיים בעיצוב ובסגנון הכפרי. הצהריים במקום מתנהלים על מי מנוחות, יותר בניחוח של 'מבלים ביום חופש' מאשר 'קפצנו לרגע לאכול מהמשרד'. זאת כנראה גם הסיבה שלמנות לוקח יותר זמן להגיע מאשר בארוחה עסקית סטנדרטית.

השירות במרפסת לא היה נגיש מאוד. בשל הצוות הרב וגודל המסעדה לא הייתה תקשורת עם מלצר אחד לאורך כל הארוחה, התנהלנו בכל פעם מול מלצר אחר. למנות לקח יותר מדי זמן להגיע, הלחם איחר מאוד והגיע אחרי הראשונות. אף על פי כן לא נרשמו צרימות מיוחדות והארוחה זרמה בנעימות רוב הזמן. גם כשביקשנו, לראשונה בהיסטוריית המדור, להחליף מנה, זה נעשה בנחמדות וביעילות וללא שום בעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully