וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגשמותו של חלום כשר: מסעדת פיצה והמבורגר בנתניה

21.6.2018 / 14:58

בשורות טובות לשומרי הכשרות - מסעדת פאפא המגישה פיצה והמבורגר מושחתים נפתחה בנתניה

המבורגר. שני בריל,
המבורגר קריספי/שני בריל

מסעדה חדשה שנפתחה בקניון נעימי בנתניה עשויה להיות העצירה החדשה שלכם על הכביש החוף כשתהיו רעבים. המקום החדש כשר ומשלב שתי אהבות גדולות- פיצה והמבורגר, והפעם הגבינה נשארה בחוץ ויש התמקדות בבשר.

עוד מסעדות המבורגר חדשות ששוה להכיר:
המבורגר, הסניף התל אביבי של ההמבורגר מרחובות
מיט בר בורגר, המבורגר תל אביבי שהגיע להרצליה

פיצה עם בשר. שני בריל,
פיצה עם בשר/שני בריל

התפריט מציע כמה מנות פתיחה חמודות כמו כרובית בטמרפורה (45 שקלים) או אנצ'ילדה, שזו טורטייה פרגיות בציפוי קריספי (45 שקלים), אבל כאן מגיע התפריט לעיקר- רשימה של המבורגרים מסוגים שונים כמו בורגר ברביקיו עם חזה אווז עושן, בטטה וביצת עין (69 שקלים); בורגר מנתח אנטריקוט עם אסאסדו מפורק מעליו (69 שקלים); שאטו בורגר עם קציצה מנתח אנטריקוט, חזה אווז וכבד אווז ומזרק של מייפל (89 שקלים) ועוד.

עוד באותו נושא

שנת הקציצה: 8 מסעדות ההמבורגר שחייבים להכיר

לכתבה המלאה
טאבון פיצה. שני בריל,
טאבון מרכזי/שני בריל

התפריט קופץ משם לעולם הפיצות נטולות הגבינה כמו פיצה שקשוקה מרגז פיקנטית עם קונפי שום וצ'ילי, קוביות חציל, בצל ירוק, איולי לימון כבוש, ביצת עין וטחינה (65 שקלים); פיצה פאפא עם נתחי אנטריקוט, קרם כוסברה לימוני, עגבניות שרי צהובות, אננס צרוב, צ'יפס בטטה ואיולי סרירצ'ה (75 שקלים); פיצה שווארמה עם עגבניות שרי צרובות, בצל מקורמל וסלסה עגבניות (65 שקלים) ועוד.

פיצה עם בשר. שני בריל,
פיצה/שני בריל

מלבד כל אלו יש גם שלושה סוגים של סטייקים, כמה סלטים עם בשר כמובן, וכמה מנות צמחוניות. אלירן בוקריס, מי שהקים את המקום, אוהב להיות יצירתי ולחשוב כל הזמן על מנות חדשות ומתכנן בקרוב לעדכן את התפריט ולשנות אותו לפי התגובות שקיבל מהסועדים בשבועות שחלפו מאז נפתחה המסעדה. המקום מעוצב בסגנון תעשייתי מודרני, עם מטבח פתוח וטאבון שמקבל את כל הכבוד בחלל, קיר לבנים חשופות, הרבה עץ ומתכת וכמובן כורסאות נוחות. חגיגה בנתניה.

פאפא, טום לנטוס 60 קניון נעימי נתניה, 09-7949760, שעות הפעילות בימי א'-ה' 11:00-00:00, ו' 11:00-15:00, ש' 19:00-00:00. כשר

סלט עם בשר. שני בריל,
ויש גם סלטים/שני בריל
פיצה עם בשר. שני בריל,
מגניב בנתניה/שני בריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully