וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משובץ בשום: קבב רומני אסלי מגיע לשוק הכרמל בתל אביב

26.6.2018 / 14:15

המסעדות הרומניות הולכות ונעלמות בשנים האחרונות. ולכן, זו בשורה משמחת מאוד לגלות שמסעדה חדשה המתמחה בקבב רומני נפתחת. תכירו את מיטש בשוק הכרמל בת"א

סירת מיני קבבים רומניים. אפיק גבאי,
כדורי קבב רומניים בסירה/אפיק גבאי

שוק הכרמל שומר על מעמדו כיעד קולינרי והוא אולי המתחם בעל הריכוז הגבוה ביותר של מוסדות אוכל לקילומטר מרובע. מי שנמצא באזור שובר את הראש איפה לאכול צהריים מבין עשרות המסעדות ודוכני האוכל שמסביב. מבתי קפה בעלי ניחוח חו"ל כמו עמליה, ועד בשרים בפיתה בכרמל של האחים קיצ'ס מדה באן, יש כאן בשוק הכרמל אוכל אסיאתי, איטלקי, טורקי, דרום אפריקאי, הונגרי, מצרי, סורי ועוד, והיום לרשימה הזו מצטרף מיטש, קבב רומני אסלי, שעשוי על פי המסורת אבל לא שוכח להיות יפה ועדכני.

קבב רומני. אפיק גבאי,
קלאסיקה רומנית/אפיק גבאי

את הדוכן החדש, שממוקם ברחוב המקביל לשוק עצמו, פתחה שף אורית מושקוביץ, מי שנמצאת כבר יותר משני עשורים בתחום המזון עם עסק לייעוץ קולינרי וקייטרינג מצליח. מושקוביץ, בת לאם רומניה, גדלה והתחנכה על פי המסורת הרומנית שכוללת בעיקר הרבה קבב בניחוח שום. במשך תקופה ארוכה היא עבדה על מתכון מסורתי לקבב רומני, שיפרה ושינתה, וכשהגיעה לתוצאה הרצויה החליטה לחלוק את זה עם העולם בדוכן עליז בשוק הכרמל.

עוד באותו נושא

מצאנו שמש בינואר: ארוחת צהרים מושלמת בשוק הכרמל

לכתבה המלאה
מגש של קבבים וסלטים רומניים. אפיק גבאי,
ויש גם קומבינציות ואפשר לפתוח שולחן/אפיק גבאי

מה בתפריט? מיטש- קבב רומני שעשוי מתערובת בשר בקר משובץ בשומן, שום ותבלינים. מלבד הקבב, מגישה מושקוביץ גם חציל רומני, חמוצים רומנים, סלסה, צ'ימיצ'ורי, טחינה, כרוב מאודה מיוחד, צ'יפס מתפוחי אדמה טריים, הכל בעבודת יד הנשענת על מתכונים מסורתיים. כל הטוב הזה מוגש בפיתה בשרנית וטרייה, העשויה גם היא עבודת יד, או בסירת במבוק לנמנעים מפחמימות. בסירה יניחו לכם קבבונים קטנים יותר, כאלה שאפשר לאכול בביס, המגיעים עם כל הסלטים והתוספות אבל על סירה, ככה שאפשר לאכול בהליכה ותוך כדי טיול בשוק.

אורית מושקוביץ והקבבים. אפיק גבאי,
מכינה קבבים מלידה- אורית מושקוביץ/אפיק גבאי

מנת המיטש לא מגיעה לבד, היא מלווה בשפריץ של יין וסודה או בירה מהחבית או לימונדה. 2 מיטש בפיתה עם סלטים ורטבים, צ'יפס מתפו"א טרי ולימונדה תעלה 35 שקלים, עם שפריץ 50 שקלים ועם בירה 55 שקלים. תוסיפו 10 שקלים לכל המחירים אם תרצו 3 קבבים בפיתה. מושקוביץ גם ארגנה דילים מיוחדים לקומבינציות שונות לזוגות, שלישיות ורביעיות שרוצים לפתוח שולחן. האם מושקוביץ תשמור על המוניטין הרומני ותביא ציון 10 מושלם? אנחנו מתכננים לבדוק בקרוב.

מיטש, חיים חבשוש 31 שוק הכרמל תל אביב. שעות פעילות בהרצה ימים א'-ו' בשעות 11:00-18:00

כדורי קבב רומניים. אפיק גבאי,
כדורי קבב רומניים/אפיק גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully